Kompiuterinių žaidimų industrija savo pirmuosius žingsnius pradėjo žengti dar praėjusio amžiaus viduryje, kuomet atsirado pirmasis „Teniso“ žaidimas, kuris buvo sudarytas tiesiog iš kvadratinių blokelių, kurių padėtis ekrane keitėsi, taip sudarant galimybę valdyti tam tikrus elementus. Tai buvo visiška revoliucija pramogų pasaulyje.
1983 metais ši industrija buvo labai arti žlugimo ribos, kai „Atari“ kompanija dėmesį labiau pradėjo skirti ne kokybei, o kiekybei. Atrodė, kad kompiuterinių žaidimų egzistavimas apskritai pakibo ant plauko.
Vis tik tokios kompanijos kaip „Nintendo“, „Sega“, „Sony“ ar „Microsoft“ atgaivino kompiuterinių industriją su savo sėkmingomis konsolėmis, kurios atrado vietą vis didesnėje dalyje pasaulio šeimų. Šiais laikais konsoles galima rasti praktiškai kiekvienuose namuose, o kartais – ir ne po vieną.
Vis tik kompiuteriniai žaidimai per šį laiką nuolat keitėsi ir mes nekalbame apie grafinius ar techninius pokyčius, kurie yra akivaizdūs. Kalbame apie interneto atsiradimą ir kaip jis paveikė kompiuterinių žaidimų industriją.
Populiariausi kompiuteriniai žaidimai
Jei eitume per skirtingus laikotarpius, pamatytume, kad populiariausi kompiuteriniai žaidimai ir jų žanrai nuolat keitėsi. Natūralu, kad atsiradus pirmosioms 8 ar 16 bitų konsolėms populiariausi buvo vadinamieji 2D „side scroleriai“, o bene geriausi to pavyzdžiai – „Mario Bros“ ar „Sonic“ žaidimai.
Vėliau proveržį padarė 3D žaidimai, o ryškiausią pėdsaką, neabejotinai, paliko „Grand Theft Auto“ serijos žaidimai. GTA III žaidimais kompiuterinių žaidimų pasaulį tiesiog revoliucionavo, o vėliau sekę „Vice City“ ar „San Andreas“ tai tęsė. Iki tol sunkiai buvo įsivaizduojama, kad žaidime galima kone gyventi papildomą gyvenimą, o ne tik vykdyti misijas. Šiuose žaidimuose bet kada galite aplankyti sporto klubą, barą, ggbet kazino, boulingą ar išbandyti kitas pramogas. Nenuostabu, kad būtent GTA serijos žaidimai laikomi vienais geriausių per visą istoriją.
Pastaruosius du dešimtmečius labai populiarūs yra ir online žaidimai, tokie kaip „League of Legends“, „Counter-Strike“, „Fortnite“ ir kiti.
Svarbiausia nebe pats žaidimas
Būtent žaidimas tinkle ar online yra tai, kas šiuo metu karaliauja kompiuterinių žaidimų industrijoje. Net jei kūrėjai išleidžia vieno žaidėjo režimo žaidimą, jame dažniausiai atsiranda galimybę ir žaisti online.
Labiausiai tai paveikė sporto žaidimų industriją. Dabar sporto simuliatorių kūrėjai kur kas mažiau dėmesio skiria vieno žaidėjo režimams, o viską koncentruoja ties online režimais. Ten žaidėjai raginami pirkti virtualias korteles, stadionus, arenas ar kitus skaitmeninius daiktus. Maža to, žaidėjai skatinami išbandyti kone kazino, kai perkamos pakuotės ar daiktų dėžės, iš kurių gaunami atsitiktiniai daiktai. Tai būdinga ne tik sporto žaidimams, bet ir praktiškai visiems online žaidimams, esantiems rinkoje šiuo metu.
Dažniausiai tokias daiktų dėžes ar pakelius žaidėjai perka už tikrus pinigus, o gavę vertingą daiktą, jį taip pat parduoda už realius pinigus. Būtent todėl žaidimų kūrėjai dabar mieliau koncentruojasi į virtualių daiktų kūrimą, o ne žaidimo tobulinimą.
Recommended Comments
Šiuo metu komentarų nėra.