-
146 straipsniai šioje rubrikoje
-
Alternatyvios interneto naršyklės Europoje 2024
Europos Sąjungoje šiemet įsigaliojus naujoms taisyklėms, skirtoms apriboti „Alphabet“, „Microsoft“ ar „Apple“ galią, išpopuliarėjo mažesnių bendrovių vystomos interneto naršyklės.
Kaip teigia „Aloha Browser“, kad jos naršyklės naudotojų skaičius kovo mėnesį paaugo 250%. Apie paaugusį naršyklių naudojimą patvirtina „Vivaldi“, „Ecosia“ ir „Brave“.
Kiek populiaresnės ir žinomesnės naršyklės, pavyzdžiui, „DuckDuckGo“ ir „Opera“, bet jos akcentuoja, kad pokyčiai dar nėra visiškai įgyvendinti.
Atsiverti konkurencijai „Apple“ ir „Google“ verčia prieš kiek daugiau nei mėnesį įsigaliojęs ES Skaitmeninių rinkų aktas (angl. Digital Markets Act, DMA), kurio tikslas – apriboti didžiausių pasaulio technologijų kompanijų įtaką skaitmeninei ekonomikai.
Įsigaliojus DMA, „iOS“ ir „Android“ telefonų naudotojams ES privaloma parodyti langą su galimybe pasirinkti jų pageidaujamą numatytąją naršyklę. „Apple“ šį reikalavimą įgyvendino kovą, kartu su bendrovės operacinės sistemos versija „iOS 17.4“ ir dabar rodo galimybę pasirinkti iki 11-os alternatyvių naršyklių.
„Google“ naršyklių pasirinkimo langą įjungė savo pačios gaminamuose įrenginiuose, o artimiausiais mėnesiais teigia tą patį padarysianti ir visuose „Android“ įrenginiuose.
O kurias naršykles naudojate Jūs?
8656 -
5 esporto varžybos, kurių negalima praleisti
Ši sritis jau tikrai nėra naujiena, tuo labiau, kad daugybė komandų visame pasaulyje sėkmingai varžosi dėl geriausiųjų vardo bei titulų. Patys įvairiausi žaidimai, pradedant nuo klasika tapusių kompiuterinių ir baigiant tradicinėmis sporto šakomis, kurios sėkmingai buvo perkeltos į virtualųjį pasaulį. Kiekvienais metais esporto kalendoriuje gausu išskirtinių įvykių, kurių tikrai nederėtų praleisti. Neišdildomos emocijos, pamokos, patirtis bei galbūt net laimėjimai gali laukti kiekvieno iš jūsų.
League of Legends pasaulio čempionatas
Tai yra vienas prestižiškiausių ir laukiamiausių šių metų esporto renginių. Riot Games organizuojamame turnyre kasmet susirenka geriausios profesionalios komandos iš viso pasaulio, kurios varžosi dėl Summoner taurės ir pripažinimo. Turnyras pasižymi didžiuliu gerbėjų skaičiumi ir nenuspėjamu žaidimu, kas garantuoja išskirtinę patirtį kiekvienam šio žaidimo mėgėjui. Komandoms kovojant Rift galima drąsiai tikėtis nuožmios konkurencijos. Todėl vykstant LOL čempionatui atliekami patys įvairiausi statymai, kas suteikia didžiausiems gerbėjams galimybę lažintis dėl rezultatų bei nugalėtojų. O laimingiesiems tai gali garantuoti ir gana nemažą laimėjimų sumą, ypač, jeigu nusišypso sėkmė. Tad jos šiame žaidime prireiks kiekvienam.
The International - kasmetinis Dota 2 turnyras
Korporacijos Valve Corporation, kuri ir yra šio žaidimo kūrėja, kasmet organizuojamas turnyras sulaukia milijonų žaidėjų dėmesio visame pasaulyje. Tuo labiau, kad ir pats žaidimas išsiskiria savo sudėtingumu, todėl kaskart galima stebėti nenuspėjamą kovą, kuri nustebina tiek lyderių pralaimėjimais, tiek ir netikėtais sugrįžimais tų, kurie jau buvo nurašyti. Be to, 16 geriausiųjų komandų varžosi ne tik dėl išskirtinio titulo, bet ir gana nemažo prizinio fondo, dėl ko ši kova tampa dar atkaklesnė. O žiūrovams tai dovanoja puikią patirtį bei emocijas.
Overwatch lygos didysis finalas
Blizzard Entertainment kūrėjų žaidimas nuo pat pirmųjų dienų susilaukė išskirtinio dėmesio. Žaidimų pasaulį labiausiai sužavėjo greito veiksmas derinimas su strateginiu komandiniu žaidimu. O didysis finalas tampa sezono kulminacija, kuriame geriausios lygos komandos kovoja tarpusavyje dėl čempionų titulo. Kartu tai tampa tikra švente šio žaidimo gerbėjams, kadangi atkakli kova suteikia itin daug emocijų.
Fortine pasaulio taurė
Šis Epic Games kūrinys tapo tikru fenomenu sužavėjusiu labai įvairaus amžiaus žaidėjus. Todėl tikrai nenuostabu ir tai, jog 2019 m. pristatytas Fortnite pasaulio taurės turnyras greitai atrado savo vietą tarp didžiausių esporto renginių. Tuo labiau, kad prizinį fondą sudaro milijonai dolerių. Kovos vyksta tiek tarp individualių žaidėjų, tiek ir tarp komandų iš dviejų žmonių. Žiūrovams demonstruojami geriausių žaidėjų įgūdžiai ir kūrybiškumas. Kartu tai puiki galimybė bendraminčiams visame pasaulyje susiburti svarbiausiam metų įvykiui, juk šio žaidimo gerbėjų bendruomenė itin didelė. O išskirtinis prizas pritraukia dar daugiau smalsuolių, todėl tikrai nederėtų praleisti šio įvykio.
Capcom taurė - Street Fighter V žaidėjų kova
Šios dienos laukia visi kovinių žaidimų gerbėjai. Kadangi būtent šiame turnyre varžosi geriausieji iš geriausiųjų, kurie demonstruoja išskirtinius įgūdžius bei patirtį. Kiekviena kova yra nauja ir nenuspėjama, kur vien tik geros strategijos tikrai nepakaks. Tuo šis žaidimas išsiskiria iš kitų ir atranda savo vietą tarp kovinio sporto gerbėjų.
Taigi, visai nesvarbu, kuris žaidimas yra jūsų mėgstamiausias, kadangi kiekvienas esporto gerbėjas gali atrasti ne vieną išskirtinę datą 2024 metais, kuri padovanos tikrai įsimintinas emocijas. O kartu tai gali būti puiki proga pasimokyti bei patobulinti savo įgūdžius stebint pačius geriausius. Be to, visuomet galima pridėti intrigos įsitraukiant į lažybas dėl nugalėtojų.
0398 -
Populiarios technologijos, kurios jau netrukus užkariaus internetinius kazino
Jei galvojate, kad jau viską išbandėte online kazino ir niekas negali jūsų nustebinti - klystate. Skaitmeninė pažanga juda su nenumaldoma jėga ir tik dar labiau įsibėgėja. Verde casino atsiliepimai primena, jog daugelis naujausių technologijų gali būti pritaikytos ir lošimų pasaulyje. Lietuvosonlinekazino.com tai aiškiai parodo, todėl sužinokite jau dabar, ką naujo galėsite išbandyti artimiausiu metu.
Naujausios technologijos lošimuose
Tokios jau įprastomis tampančios technologijos kaip Virtualioji Realybė (VR) bei Dirbtinis Intelektas (DI) leidžia dar labiau išvystyti žaidimų galias, o tuo pačiu sukuria nepamirštamą patirtį žaidimuose.
Jau dabar lošėjai gali bendrauti su žaidėjais iš viso pasaulio bei tikru krupje, dalyvauti virtualaus sporto varžybose ir atlikti statymus. O kur dar neišsemiamos Bitcoin ir Ethereum galimybės bei papildomos saugumo garantijos.
Technologijos kuriamos labai sparčiai ir turi didelę įtaką online kazino platformoms.
Skaitmeniniai patobulinimai
Online kazino vis labiau užkariauja lošimų rinką ir nustumia įprastus kazino salonus į antrą planą. Nes su kiekvienais metais vis labiau tobulina savo paslaugas ir suteikia tokias galimybes kaip:
Patogumas - galite žaisti iš bet kurios pasaulio vietos be jokių laiko arba vietos apribojimų.
Įvairiapusiškumas - daug žaidimų vienoje vietoje su daug didesniu asortimentu nei įprastuose kazino.
Premijos ir kt. pasiūlymai - online kazino jau sunkiai įsivaizduojamas be vertingų premijų pasiūlymų.
Prieinamumas - jokių sienų. Visas pasaulis pasiekiamas vieno mygtuko paspaudimu.
Saugumas - pažangios šifravimo technologijos apsaugo jūsų asmeninius duomenis bei pinigus.
Žaidimai mobiliuose įrenginiuose
Pastaraisiais metais įspūdingu greičiu populiarėja lošimai mobiliuose telefonuose bei planšetėse. Jokių vietos ar laiko apribojimų nes galima žaisti bet kurią laisvą akimirką, o kompiuteris jau nebereikalingas, nes siūlomas:
Prieinamumas: galite žaisti kada tik norite. Patogiai įsitaisykite paplūdimyje arba ant sofutės. Visas pasaulis po jūsų kojomis.
Optimizavimas: visi online kazino pritaikyti mažiems ekranams arba net siūlo savo app.
Pranešimai realiuoju laiku: viską sužinosite iš karto su ‘push app’ galimybe.
Dabar beveik kiekvienas pasaulio gyventojas turi bent vieną mobilaus telefono įrenginį, todėl lošimų platformos bei žaidimų kūrėjai koncentruojasi į paslaugų bei produktų gamybą skirtą būtent mažiems ekranams, siekiant sukurti neišdildomą įspūdį be jokių trukdžių su vienodomis galimybėmis kaip ir įprastuose stacionariuose kompiuteriuose.
Virtuali Realybė žaidimuose
VR galimybės dar tikrai nėra išsemtos ir sulauksite daugybės staigmenų artimiausiose ateityje. Ji jums suteiks:
Tikro kazino aplinką - kam kažkur keliauti, gaišti laiką, kai galite atsidurti tikrame kazino tą pačią akimirką su VR galimybėmis.
Žaidimų grafika - 3D grafika ir labai tikroviški garso efektai jūsų ekrane.
Socialinis bendravimas - galite komunikuoti su žaidėjais iš viso pasaulio.
Žaidimų gausa - tai ne tik lošimo automatai bet ir gausybė stalo žaidimų.
Dirbtinis intelektas
Kasdieniame gyvenime susiduriame su DI galimybėmis ir jis daro didelę įtaką lošimams internete. Pasinaudokite jo pagalba ir mėgaukitės papildomais malonumais, kurių tik didės:
Žaidimų rekomendacijos - jums suteikiamos individualios rekomendacijos atsižvelgiant į jūsų pomėgius.
Žaidimų strategijos - DI gali pagelbėti ieškant naujos, geresnės lošimo strategijos siekiant pagerinti savo žaidimo rezultatus.
Klientų aptarnavimas: DI greitai ir išsamiai atsakys į jūsų klausimus bei pagelbės netikėtose situacijose žaidimo metu.
Blockchain technologija
Kriptovaliutos ir jų blockchain technologija vis labiau įsilieja į lošimų rinką, siūlydamos papildomą saugumą bei anonimiškumą. Technologija visą laiką tobulinama ir jau dabar gali pasiūlyti tokias galimybes kaip:
Anonimiškumas - lošimai be savo asmenybės atskleidimo.
Saugumas - blockchain atliekamos operacijos žada didesnį saugumą.
Greitis - piniginiai sandoriai atliekami akimirksniu.
Mokesčiai - siūlomi mažesni piniginių operacijų mokesčiai.
Sąžiningas žaidimas - siūlomas sąžiningesnis ir skaidresnis žaidimas.
Jau dabar galite peržiūrėti tam tikro žaidimo galimybes bei žaidimų rezultatus ir įsitikinti jo sąžiningumu. Dar ne visos galimybės išbandytos ir daug naujovių jus pasieks artimiausiu metu.
Su technologijų pažanga susijusios grėsmės
Bet kokia pažanga yra sveikintina, tačiau toks spartus pasikeitimas neišvengiamai atneša ir tam tikrų pavojų, į kuriuos turėtume atsižvelgti mes - lošėjai bei pačios lošimų platformos. Štai keletas svarbių dalykų, į kuriuos turėtume atkreipti dėmesį:
Kibernetinis saugumas - reikia rūpintis savo duomenų saugumu nes padidėja kibernetinių atakų galimybė.
Priklausomybė - kartais mes per daug pasikliauname dirbtiniu intelektu.
Reguliavimas - kartais institucijos, kurios rūpinasi žaidėjų saugumu nespėja paruošti naujų teisinių saugiklių ir atsilieka nuo technologijų spartos.
Atminkite, jog skaitmeninės platformos, kad ir kaip stipriai besirūpintų saugumu - nėra apsaugotos nuo netikėtų techninių trukdžių.
Artimiausios prognozės online lošimų rinkoje
Kaip jau minėjome, technologijos vystosi nenumaldomu greičiu ir žada mums daugybę staigmenų lošimuose artimiausiu metu. Štai keletą tendencijų, kurios leis pajusti naujų įspūdžių jūsų kasdieniuose lošimuose internete:
Papildytos realybės žaidimai - AR žada dar daugiau įtraukiančios patirties lošimuose. Virtuali realybė ir tikrasis pasaulis susijungs į vieną neužmirštamą patirtį žaidime.
Išmanios sutartys - blockchain leis žaisti skaidrius ir sąžiningus žaidimus su išmaniosiomis sutartimis.
Live krupje žaidimai - tiesioginės transliacijos galimybės dar labiau tobulėja. Todėl žaidimas taps dar tikroviškesnis ir interaktyvus.
Gamification - dar daugiau galimybių žaidimuose, tokių kaip lyderių lentelės ir kitos papildomos funkcijos.
Tvarus žaidimas - atsakingo lošimo skatinimas ir siekis išvengti lošimo priklausomybės.
Tai tik keletas mūsų paminėtų naujovių, kurios jau dabar veržiasi į jūsų kasdienį lošimo pasaulį online kazino. Todėl siūlytume sekti technologijų naujienas, kad galėtumėte pirmieji išbandyti išskirtinius žaidimus, žadančius dar daugiau adrenalino ir išskirtinio žaidimo. Nepraleiskite progos atrasti kažką naujo ir visai netikėto savo jau įprastame lošimų pasaulyje.
0488 -
Pirmą kartą istorijoje lietuvis tapo „Counter Strike“ pasaulio čempionu
Dar prieš metus pirmą kartą Lietuvos vėliavą į pasaulio CS čempionato atkrintamąsias atnešęs J.Lekavičius po metų tapo ir šio prestižinio turnyro čempionu. Danijos širdyje Kopenhagoje vykusiame „PGL Major Copenhagen“ turnyre lietuvio atstovaujama „Natus Vincere“ (NaVi) ekipa nerado lygių ir finale nugalėjo jau kartą pasaulio čempionais tapusią „FaZe Clan“ ekipą. NaVi su lietuviu prieaškyje namo parsiveš ir didžiausią prizinio fondo dalį - 500 tūkst. eurų. Finalinė dvikova buvo ypatinga ir tuo, kad joje žaidė atstovai iš visų trijų Baltijos šalių – Lietuvos, Latvijos ir Estijos.
Nuostabų žaidimą demonstravę NaVi žaidėjai jau susitikimo pradžioje susikūrė pranašumą, o įstabus „jL“ pasirodymas leido sėkmingai užbaigti finalą. Viso čempionato metu rekordus laužęs J.Lekavičius buvo pripažintas šio prestižinio turnyro naudingiausiu žaidėju (MVP). Tai pirmasis lietuvis istorijoje tapęs ne tik tapo pasaulio čempionu, bet ir šio turnyro naudingiausiu žaidėju.
21.9k -
TOP 5 Xbox konsolės žaidimai
Šiame straipsnyje pasidalinsime su jumis informacija apie kelis žaidimus, kurie pastaruoju metu labai populiarūs ir vertinami ypatingai gerai tarp Xbox konsolių vartotojų. Svarbu pažymėti, kad šių žaidimų populiarumas ir vertinimai gali keistis, atsižvelgiant į naujus žaidimus ir bendruomenės nuomonę.
1. "Halo Infinite"
Naujausias pridėtinis prie garsiosios "Halo" serijos, "Halo Infinite" siūlo įspūdingą vieno žaidėjo kampaniją ir dinamišką, daugelio žaidėjų mūšių areną. Su naujaisiais mechanizmais, tokiu kaip "Grappling Hook", ir gerai pažįstamu epiniu naratyvu, šis žaidimas yra būtinas kiekvienam "Halo" gerbėjui ir FPS žanro mėgėjui.
2. "Forza Horizon 5"
Apdovanotas už įspūdingą grafiką ir atvirą pasaulio dizainą, "Forza Horizon 5" veiksmas vyksta Meksikoje ir siūlo vieną iš įtraukiančiausių virtualių lenktynių patirčių. Žaidimas garsėja įvairiomis transporto priemonėmis, realistiškomis oro sąlygomis ir tiksliu valdymu.
3. "Elden Ring"
Nors "Elden Ring" nėra išskirtinis Xbox žaidimas, jis tapo vienu iš labiausiai vertinamų žaidimų visose platformose. Sukurtas bendradarbiaujant su George R. R. Martinu, šis atviras pasaulio RPG žanro žaidimas žaidėjus įtraukia į sudėtingą pasakojimą ir siūlo milžinišką, detalų pasaulį, pilną iššūkių ir paslapčių.
4. "The Witcher 3: Wild Hunt"
Nepaisant to, kad "The Witcher 3: Wild Hunt" buvo išleistas 2015 m., jis vis dar išlieka vienu iš geriausių RPG žaidimų Xbox konsolėje, ypač po "Next-Gen" atnaujinimo, kuris pagerino grafiką ir našumą naujausiose konsolėse. Žaidėjai įsijungia į Geralt iš Rivijos vaidmenį, tyrinėjantį milžinišką fantastinį pasaulį.
5. "Sea of Thieves"
"Sea of Thieves" suteikia unikalią piratų MMO patirtį, kurioje žaidėjai gali tyrinėti atviras jūras, kautis su kitais piratais ir ieškoti lobio savo keliu tapti legendiniais piratais. Žaidimo bendradarbiavimas ir atviras pasaulis suteikia begalę įdomių ir neplanuotų nuotykių.
Atraskite savo favoritą
Šie žaidimai yra tik keletas pavyzdžių iš plataus Xbox žaidimų pasiūlymų, kurie apima įvairius žanrus ir siūlo skirtingas patirtis, pritaikytas įvairiems žaidėjų skoniams. Naujausi leidimai ir bendruomenės atsiliepimai gali lemti kitus favoritus, tačiau šie penki žaidimai yra puikus pradžios taškas tiems, kurie ieško kokybiškų patirčių Xbox konsolėse. Svarbu prisiminti, kad norint mėgautis šiais žaidimais, galima juos pirkti per oficialias skaitmenines parduotuves arba fizinėse prekybos vietose, kur dažnai galima rasti įvairių pasiūlymų ar nuolaidų. Pirkti Xbox žaidimus taip pat reiškia prisidėti prie kūrėjų darbo ir bendruomenės, suteikiant galimybę mėgautis dar kokybiškesnėmis ateities išleistomis patirtimis. Be to, ieškant geriausių pasiūlymų, verta atidžiai sekti skelbiamas akcijas ir išpardavimus, kad galėtumėte įsigyti norimus žaidimus palankiausiomis sąlygomis.
0456 -
Epic Games CEO Timas Sweeney piktu el.laišku kreipėsi į Gabe'ą Newellą
Šiuo metu "Valve" yra įsitraukusi į JAV antimonopolinį ieškinį prieš žaidimų kūrėją "Wolfire", kuris teigia, kad "Steam" platformos valdytojas naudojasi savo padėtimi, kad nesąžiningai išstumtų konkurentus ir kontroliuotų žaidimų kainas. "Valve" siekė, kad ieškinys būtų atmestas, tačiau 2022 m. gegužės mėn. teismas nusprendė, kad ieškinys gali būti nagrinėjamas toliau, atlikus tam tikrus pakeitimus, ir pradėjo atskleidimo etapą - pikantiškiausią teisinio proceso dalį, kurios metu, be kita ko, paviešinama daugybė vidinio susijusių bendrovių susirašinėjimo.
Tarp šių dokumentų yra keletas pikantiškų "Epic" generalinio direktoriaus Timo Sweeney ir "Valve" generalinio direktoriaus Gabe'o Newell'o, COO Scott'o Lynch'o ir projekto vadovo Erik'o Johnson'o susirašinėjimų (pirmas juos pastebėjo Simon'as Carless'as iš "GameDiscoverCo"). Abiejų pokalbių kontekstas - parduotuvių kainodara ir komisiniai, kuriuos "Valve" ima už "Steam" pardavimus, o tai yra vienos mėgstamiausių Sweeney temų. Pirmąjį pasipiktinimą 2017 m. sukėlė būtent nutekintas komentaras iš "Steam" kūrėjų forumo, kuriame "Valve" atstovas Seanas Jenkinsas klaidingai teigė, kad "Steam" gali pradėti riboti kūrėjams teikiamus raktus.
Sweeney rašo elektroninius laiškus Gabe'ui Newellui ir Scottui Lynchui ir iš pradžių išdėsto savo problemas su "Apple", o paskui pasakoja jiems apie artėjantį "Epic Games Store" paleidimą. Tai tiesioginis "Steam" konkurentas ir, reikia pripažinti, kad "Epic" pinigus įdėjo ten, kur Sweeney kalbėjo, ir pradėjo veiklą taikydama 12 % platformos mokestį. Sweeney nori, kad "Valve" į tai sureaguotų, daugiausia dėl to, kad tai sustiprintų "Epic" pozicijas prieš "Apple", tačiau akivaizdu, kad jis neturėjo daug įtikinėjimo meno pamokų:
"Dabar jūs, asilai, sakote pasauliui, kad stipriesiems ir galingiesiems taikomos ypatingos sąlygos, o 30 proc. skirta mažiems žmonėms", - rašo Svynis. "Mūsų visų laukia ilgalaikis mūšis, jei "Apple" bandys išlaikyti savo monopolį ir 30 %, sudarinėdama užkulisinius susitarimus su didžiaisiais leidėjais, kad šie tylėtų. Kodėl nesuteikus VISIEMS kūrėjams geresnių sąlygų? Ar yra geresnis būdas greitai įtikinti "Apple", kad jų modelis dabar yra visiškai neperspektyvus?"
Kitą dieną "Valve" atstovas Scottas Lynchas nusiunčia šį elektroninį laišką tiek Gabe'ui Newellui, tiek Erikui Johnsonui su vienos eilutės komentaru: "Tu supykęs, brolau?" (angl. you mad bro?).
"Wolfire" ieškinys yra daug platesnis nei tik šie el. laiškai, o Carlessas kelia įdomų klausimą, kas tiksliai finansuoja mažesnę žaidimų bendrovę prieš "Valve". Tokio masto bylinėjimasis yra nepaprastai brangus, nors "Valve" turi dideles kišenes, neaišku, iš kur "Wolfire" gauna pinigų. Šiuo metu jie prašo teismo išspręsti ieškinį kaip grupės ieškinį ir dar kartą išdėstė pagrindinius savo argumentus dėl kainų nustatymo, per kuriuos juokingai apšaukė "Epic Games Store" ("žaidimų leidėjai turi mažai paskatų siūlyti žaidimus EGS, o vartotojai turi mažai paskatų naudotis šia platforma").
0745 -
Patys populiariausi visų laikų kompiuteriniai žaidimai
Kompiuteriniai žaidimai nuolat tobulėja ir progresuoja. Kiekvienais metais tokio stiliaus žaidimai sulaukia vis didesnio dėmesio, tačiau kai kurie kompiuteriniai žaidimai yra populiaresni ir sėkmingesni už kitus. Šią rinką galima palyginti su filmais ar muzika, juk kai kurie kino šedevrai ar muzikiniai kūriniai tampa legendiniais, o kai kurie – ne.
Šiame tekste pateiksime penkis kompiuterinius žaidimus, kurie laikomi bene sėkmingiausiais per visą istoriją, nustebsite ar ne, bet tai nėra casino online žaidimai.
Minecraft. Šis kompiuterinis žaidimas buvo pristatytas 2011 metais. Minecraft žaidimas yra labai universalus. Jame žaidėjai gali patys statyti, kurti ir tyrinėti aplinką. Iš esmės žaidime yra labai didelė kūrybos laisvė, kadangi galima sukurti praktiškai viską, ką tik nori. Minecraft kviečia kurti viską nuo didžiųjų miestų iki išlikimo iššūkių, todėl šis žaidimas puikiai tinka įvairių amžiaus grupių žaidėjams. Pasaulyje Minecraft žaidimas buvo parduotas daugiau nei 200 milijonų kartų ir pagal šį rodiklį žaidimas yra absoliutus lyderis pasaulio istorijoje.
The Sims serija. Pirmasis Sims serijos žaidimas buvo pristatytas dar 2000-aisiais ir tai iki šiol yra laikomas geriausiu gyvenimo simuliacijos žaidimu istorijoje. Sims žaidimo esmė tiesiog kurti savo gyvenimą – statyti namą, kurti šeimą ir panašiai. Žaidėjai šiame žaidime valdo virtualius personažus, kuria santykius ir netgi vysto karjerą. Žaidimas pasižymi itin atvira struktūra, todėl patys didžiausi žaidimo entuziastai žaidimą vertina net labiau, nei savo realų gyvenimą. Kiekvienas žaidimo tęsinys ir papildymas atvesdavo naujas žaidėjų kartas, todėl The Sims serija yra laikoma ikonine ir kaži ar kas nors šioje terpėje artimu metu galės jai prilygti.
World of Warcraft (arba tiesiog WoW). Šis žaidimas plačiajam žaidėjų pasauliui sėkmingai prisistatė 2004-ais metais ir iki šiol yra laikomas vienu populiariausių žaidimų. Šiame žaidime veiksmas vyksta išgalvotame Azeroto pasaulyje, kur žaidėjai užsiima misijų vykdymu, kuria aljansus ir dalyvauja epinėse kovose. Įdomu tai, jog šis žaidimas iki šiol yra tobulinimas. Reguliariai pasirodo nauji World of Warcraft papildymai, kurie ne tik padeda išlaikyti senus šio žaidimo entuziastus, bet kartu ir pritraukia vis daugiau naujų žaidėjų.
Counter Strike: Global Offensive. Kai perskaitote pilną šio žaidimo pavadinimą jis atrodo ganėtinai sudėtingas, tiesa? Tačiau neabejojame, jog esate girdėję trumpesnę versiją, kuri skamba labai paprastai – tiesiog CS:GO. Šis žaidimas buvo sukurtas 2012-aisias metais ir yra laikomas populiariausiu šaudyklės tipo žaidimu. Žaidimas žaidėjų širdis pavergė savo įtempta taktine kova ir tuo, jog čia pagrinde vyksta ne individualus, o komandinis žaidimas. Šis žaidimas iki šiol turi milijonus aktyvių žaidėjų ir ištisas bendruomenes, kurias sujungė būtent meilę CS:GO žaidimui. Jei šis žaidimas būtų žmogus, jis galėtų eiti miegoti visiškai ramiai, kadangi nėra abejonių, jog CS:GO išliks populiarus ir bus žaidžiamas dar daugybę metų. Už šį žaidimą dažnai yra atliekamos ir kriptovaliutų lažybos ar kiti statymai, kadangi žaidėjai ne tik žaidžia, bet ir stebi kitų žaidėjų kovas.
Grand Theft Auto V. Su šiuo pavadinimu situacija yra panaši, kaip ir su CS:GO. Visi puikiai žinote žaidimo pavadinimo trumpinį, tiesiog GTA V. Turbūt pradėti reikėtų nuo to, jog absoliučiai visa GTA žaidimų serija buvo labai populiari, tačiau GTA V šioje serijoje yra žaidimas numeris vienas. Žaidimas dienos šviesą išvydo 2013-aisias metais ir iškart sugebėjo nustatyti naujus standartus veiksmo žaidimuose. GTA V milijonus žaidėjų pakerėjo savo detaliu pasauliu ir labai įtraukiančia siužetine linija. Šis žaidimas taip pat yra reguliariai atnaujinamas, todėl žaidėjai sugrįžta tam, kad dar kartą pabandytų naujus atsiradusius nuotykius.
0120 -
eSports: nauja konkurencijos era
E-sportas sparčiai populiarėja visame pasaulyje, iš nišinio pomėgio pavirtęs masiniu reiškiniu. Ši nauja konkurencijos forma, kurioje žaidėjai varžosi vaizdo žaidimuose, pritraukia milijonus žiūrovų ir sukuria pramonę su kelių milijonų dolerių prizais. Daugiau apie tai galite sužinoti ggbet, bet kol kas pakalbėkime apie e-sporto populiarumą apskritai.
Populiarios eSporto disciplinos
Šiuolaikinis eSportas apima daugybę disciplinų, kurių kiekviena turi savo auditoriją ir ypatybes. Štai keletas populiariausių esporto žanrų:
● Pirmojo asmens šaudyklės (FPS): Counter-Strike: Global Offensive, Overwatch, Call of Duty. Šie žaidimai reikalauja iš žaidėjų greitos reakcijos, tikslaus šaudymo ir gebėjimo dirbti komandoje.
● Kelių žaidėjų internetinės arenos (MOBA): Dota 2, League of Legends, Heroes of the Storm. Šiuose žaidimuose dvi žaidėjų komandos kovoja tarpusavyje, valdydamos savo herojus su unikaliais sugebėjimais, siekdamos sunaikinti priešo bazę.
● Realaus laiko strategija (RTS): StarCraft II, Warcraft III. Žaidėjai turi rinkti išteklius, statyti bazes ir vadovauti armijai, kad nugalėtų savo priešininkus. Šie žaidimai reikalauja strateginio mąstymo ir greito sprendimų priėmimo.
● Koviniai žaidimai: Street Fighter, Tekken, Super Smash Bros. Šiuose žaidimuose du žaidėjai supriešinami, naudojant skirtingus simbolius su unikaliais kovos stiliais ir technikomis.
● Sporto simuliatoriai: FIFA, NBA 2K, Rocket League. Šie žaidimai imituoja tikrą sportą, leisdami žaidėjams valdyti savo mėgstamas komandas ar sportininkus.
Pelningiausi ir populiariausi žaidimai yra tokie MOBA kaip Dota 2 ir League of Legends, kurių turnyrai pritraukia dešimtis tūkstančių žiūrovų stadionuose ir milijonus internete. Šie žaidimai pritraukia didžiulę auditoriją dėl greito žaidimo, strateginio gylio ir konkurencinio intensyvumo profesionaliu lygiu.
Profesionalus eSportas ir lažybos
Didėjantis eSporto populiarumas paskatino profesionalių komandų atsiradimą, kurių žaidėjai treniruojasi daug valandų per dieną, kad išliktų savo žaidimo viršūnėje. Geriausi eSporto žaidėjai tampa tikromis įžymybėmis su gerbėjų armijomis ir įspūdingomis pajamomis iš prizų ir rėmimo sutarčių.
Svarbi esporto ekosistemos dalis yra lažybų bendrovės, siūlančios statymus dėl rungtynių rezultatų. Vienas iš šios srities lyderių yra GGBET, siūlantis platų eSporto įvykių pasirinkimą ir patrauklius koeficientus. GGBET platforma leidžia eSports gerbėjams ne tik mėgautis žaidimų žiūrėjimu, bet ir suteikia jaudulio lažinantis už mėgstamas komandas.
ESporto plėtros perspektyvos
Didėjant investicijoms ir tradicinių sporto organizacijų bei pagrindinių prekių ženklų susidomėjimui, esporto ateitis atrodo daug žadanti. Ekspertų teigimu, iki 2025 metų pasaulinė eSporto auditorija viršys 600 milijonų žmonių, o bendras rinkos dydis sieks 1,5 mlrd. Galbūt vieną dieną eSportas netgi taps olimpinių žaidynių dalimi, įtvirtindamas savo, kaip visavertės sporto šakos, statusą.
0543 -
Sutriko socialinio tinklo „Facebook“ veikla
„Facebook“ vartotojai antradienį, apie 17.30 valandą Lietuvos laiku, susidūrė su problemomis – dalis bandydami pasinaudoti socialiniu tinklu pastebėjo, kad nuo socialinio tinklo yra atjungti.
Downdetector.com tinklalapyje, fiksuojančiame „Facebook“ nesklandumus, matoma, kad sparčiai daugėja pranešimų dėl šio socialinio tinklo – per kelias minutes sulaukta apie 44,5 tūkst. pranešimų. Norėdami nueiti į savo „Facebook“ paskyrą, vartotojai pastebėjo, kad nuo socialinio tinklo yra atjungti. Prisijungti nepavyko ir pasikeitus slaptažodį. Su nesklandumais susiduria ne tik Lietuvos, bet ir JAV bei kitų šalių vartotojai. Neveikia tiek tinklalapis, tiek ir „Messenger“ programėlė. Vartotojai negali prisijungti ir prie „Instagram“ socialinio tinklo.
Downdetector.com tinklalapyje, fiksuojančiame „Facebook“ nesklandumus, matoma, kad sparčiai daugėja pranešimų dėl šio socialinio tinklo – per kelias minutes sulaukta apie 44,5 tūkst. pranešimų. Norėdami nueiti į savo „Facebook“ paskyrą, vartotojai pastebėjo, kad nuo socialinio tinklo yra atjungti. Prisijungti nepavyko ir pasikeitus slaptažodį. Su nesklandumais susiduria ne tik Lietuvos, bet ir JAV bei kitų šalių vartotojai. Neveikia tiek tinklalapis, tiek ir „Messenger“ programėlė. Vartotojai negali prisijungti ir prie „Instagram“ socialinio tinklo.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujiena/mokslas-it/facebook-vartotojai-susidure-su-problemomis-negali-prisijungti-1290-2202974?utm_medium=copied
0578 -
Paaiškėjo Esporto „UEFA eEURO 2024” grupės
Prieš „UEFA eEURO 2024” turnyrą, kuri numatyta kovo 16 dieną, UEFA atstovai suorganizavo grupių burtų traukimo ceremoniją, kurios metu nacionalinės esporto rinktinės buvo suskirstytos į grupes, kuriose šiame etape UEFA narės rungtyniaus virtualiame futbole.
Ištraukus burtus paaiškėjo, kad Lietuva pateko į E grupę. Šioje grupėje mūsų šaliai teks susirungti su šiomis komandomis:
Portugalija, Rumunija, Slovakija, Norvegija, Islandija, Armėnija. Po grupių etapo paaiškės stipriausios komandos, galinčios tęsti kovą dėl turnyro titulo.
UEFA eEURO 2024 yra unikalus ir inovatyvus turnyras, kuris suteikia galimybę Europos šalims varžytis ne tik tradiciniame, bet ir virtualiame futbole.
Lietuvos esporto rinktinei atstovaus Titas Petraitis ir atsarginis žaidėjas Ainoras Baniulis.
0450 -
Interneto poveikis kompiuteriniams žaidimams
Kompiuterinių žaidimų industrija savo pirmuosius žingsnius pradėjo žengti dar praėjusio amžiaus viduryje, kuomet atsirado pirmasis „Teniso“ žaidimas, kuris buvo sudarytas tiesiog iš kvadratinių blokelių, kurių padėtis ekrane keitėsi, taip sudarant galimybę valdyti tam tikrus elementus. Tai buvo visiška revoliucija pramogų pasaulyje.
1983 metais ši industrija buvo labai arti žlugimo ribos, kai „Atari“ kompanija dėmesį labiau pradėjo skirti ne kokybei, o kiekybei. Atrodė, kad kompiuterinių žaidimų egzistavimas apskritai pakibo ant plauko.
Vis tik tokios kompanijos kaip „Nintendo“, „Sega“, „Sony“ ar „Microsoft“ atgaivino kompiuterinių industriją su savo sėkmingomis konsolėmis, kurios atrado vietą vis didesnėje dalyje pasaulio šeimų. Šiais laikais konsoles galima rasti praktiškai kiekvienuose namuose, o kartais – ir ne po vieną.
Vis tik kompiuteriniai žaidimai per šį laiką nuolat keitėsi ir mes nekalbame apie grafinius ar techninius pokyčius, kurie yra akivaizdūs. Kalbame apie interneto atsiradimą ir kaip jis paveikė kompiuterinių žaidimų industriją.
Populiariausi kompiuteriniai žaidimai
Jei eitume per skirtingus laikotarpius, pamatytume, kad populiariausi kompiuteriniai žaidimai ir jų žanrai nuolat keitėsi. Natūralu, kad atsiradus pirmosioms 8 ar 16 bitų konsolėms populiariausi buvo vadinamieji 2D „side scroleriai“, o bene geriausi to pavyzdžiai – „Mario Bros“ ar „Sonic“ žaidimai.
Vėliau proveržį padarė 3D žaidimai, o ryškiausią pėdsaką, neabejotinai, paliko „Grand Theft Auto“ serijos žaidimai. GTA III žaidimais kompiuterinių žaidimų pasaulį tiesiog revoliucionavo, o vėliau sekę „Vice City“ ar „San Andreas“ tai tęsė. Iki tol sunkiai buvo įsivaizduojama, kad žaidime galima kone gyventi papildomą gyvenimą, o ne tik vykdyti misijas. Šiuose žaidimuose bet kada galite aplankyti sporto klubą, barą, ggbet kazino, boulingą ar išbandyti kitas pramogas. Nenuostabu, kad būtent GTA serijos žaidimai laikomi vienais geriausių per visą istoriją.
Pastaruosius du dešimtmečius labai populiarūs yra ir online žaidimai, tokie kaip „League of Legends“, „Counter-Strike“, „Fortnite“ ir kiti.
Svarbiausia nebe pats žaidimas
Būtent žaidimas tinkle ar online yra tai, kas šiuo metu karaliauja kompiuterinių žaidimų industrijoje. Net jei kūrėjai išleidžia vieno žaidėjo režimo žaidimą, jame dažniausiai atsiranda galimybę ir žaisti online.
Labiausiai tai paveikė sporto žaidimų industriją. Dabar sporto simuliatorių kūrėjai kur kas mažiau dėmesio skiria vieno žaidėjo režimams, o viską koncentruoja ties online režimais. Ten žaidėjai raginami pirkti virtualias korteles, stadionus, arenas ar kitus skaitmeninius daiktus. Maža to, žaidėjai skatinami išbandyti kone kazino, kai perkamos pakuotės ar daiktų dėžės, iš kurių gaunami atsitiktiniai daiktai. Tai būdinga ne tik sporto žaidimams, bet ir praktiškai visiems online žaidimams, esantiems rinkoje šiuo metu.
Dažniausiai tokias daiktų dėžes ar pakelius žaidėjai perka už tikrus pinigus, o gavę vertingą daiktą, jį taip pat parduoda už realius pinigus. Būtent todėl žaidimų kūrėjai dabar mieliau koncentruojasi į virtualių daiktų kūrimą, o ne žaidimo tobulinimą.
026 -
Kiniečių internetinės parduotuvės: Temu ar Aliexpress?
Kinijos internetinės parduotuvės tapo neatsiejama daugelio vartotojų gyvenimo dalimi, siūlydamos platų prekių asortimentą už pasiekiamas kainas. Dvi iš populiariausių tokių platformų yra Tema ir Aliexpress. Kadangi gan plati tema apie Temu Lietuvos parduotuvę aprašė mūsų narys temoje žemiau.
Norėtume sužinoti kokias pagrindines kinietiškų prekių elektronines parduotuves naudojate? Galbūt tai nėra vien tik Temu ar Aliexpress, bet panašų asortimentą turi ir kitos parduotuvės bei nekyla problemų su siuntimais į Lietuvą.
62.1k -
Kaip atpažinti sukčius ir apsimetėlius internete?
Gavai Facebook’e žinutę iš draugo su prašymu paskolinti pinigų?
Neskubėk pervedinėti!
Pastaruoju metu socialiniuose tinkluose padaugėjo atvejų, kai iš pavogtų anketų sukčiai rašo draugams ir prašo paskolinti pinigų. Jeigu gavai tokį prašymą, visada pasitikrink ar tikrai rašo tavo draugas, paskambink jam ar parašyk trumpąją žinutę.
Sukčiai niekada nenustoja ieškoti naujų būdų kaip mus apgauti. Būkime budrūs ir netapkime jų aukomis!
0708 -
Sukčiavimas internete - uždarbis žiūrint vaizdo turinį
„Swedbank“ saugumo ekspertai perspėja, kad pastaruoju metu ėmė plisti naujas sukčiavimo būdas – per įvairias pokalbių programėles siunčiamose žinutėse siūloma užsidirbti, peržiūrėjus „Youtube“ vaizdo įrašus.
„Atsitiktiniais numeriais žinutes siunčiantys sukčiai žada 2–5 eurų dydžio atlygį už „Youtube“ vaizdo įrašų žiūrėjimą ir patiktukų uždėjimą. Žinutės gavėjui sutikus, sukčiai nurodo peržiūrėti ir pamėgti 3–4 pavyzdinius vaizdo įrašus bei atsiųsti ekrano nuotraukas. Atsiuntus ekrano nuotraukas, sukčių aukoms iš tiesų visai netrukus sumokamos sumos už peržiūras. Tačiau tai – tik dar vienas sukčių kabliukas pasitikėjimui pelnyti“, – sako „Swedbank“ Aktyviosios kibernetinės saugos ir atakų imitavimo tarnybos vadovė Erika Vadapalė.
„Swedbank“ atstovė pažymi, kad smulkūs mokėjimai už peržiūras bei patiktukus sukčių aukoms paprastai atliekami iš skirtingų fizinių asmenų sąskaitų.
Vėliau į sukčiavimo schemą patekusiems gyventojams nurodoma parsisiųsti „Telegram“ susirašinėjimų ir pokalbių programėlę bei parašyti žinutę tam tikru vartotojo identifikaciniu numeriu. Sukčius prisistato kaip išmokas tvarkantis vadybininkas, ir taip sukuriamas pamatas tolesniems veiksmams, kurie veda gyventojus prie nuostolių.
„Uždarbiavimo galimybe patikėjusio vartotojo tuomet paprašoma susimokėti narystės mokestį tam, kad taptų prieinamos kito lygio geriau apmokamos užduotys. Tokio mokesčio suma gali siekti 1–5 tūkst. eurų. Jeigu sukčiavimo auka sumoka nurodytą mokestį, sukčiai paprasčiausiai nustoja jam atsakinėti arba jį užblokuoja susirašinėjimų platformoje“, – liūdną baigtį patekus į tokią schemą nupasakoja E. Vadapalė.
Tiesa, kartais, kaip pažymi „Swedbank“ Aktyviosios kibernetinės saugos ir atakų imitavimo tarnybos vadovė, sukčiai gali paprašyti susimokėti papilomai ir stengtis išvilioti kuo didesnę sumą, motyvuodami, kad užduotis buvo atlikta neteisingai ar viena iš skirtų užduočių buvo neįgyvendinta.
„Į žinutes su uždarbio ar kitu praturtėjimo pasiūlymu iš nežinomo numerio visuomet reikėtų žiūrėti su didžiule atsarga – patikimi darbo pasiūlymai tokia forma nepateikiami. Visgi, jei tokiose žinutėse esama aktyvios nuorodos, jokiu būdu nereikėtų jos spausti, mat tokiose nuorodose neretai gali būti virusų, kuriais siekiama užvaldyti įrenginį ar pasisavinti asmeninius duomenis“, – sako „Swedbank“ ekspertė.
Kaip pastebi E. Vadapalė, ieškodami būdų praturtėti gyventojai patiki ir iš nepatikimų šaltinių gaunamais investavimo pasiūlymais. Vien dėl šio sukčiavimo būdo per 11 praėjusių metų mėnesių „Swedbank“ pradėjo daugiau nei 900 tyrimų, o bendra klientų nuostolių suma sudarė beveik 890 tūkst. eurų. Nuostolių suma būtų buvusi kur kas didesnė, tačiau bankui pavyko gyventojams išsaugoti beveik 600 tūkst. eurų.
Iš viso per 11 praėjusių metų mėnesių „Swedbank“ pradėjo beveik 6 tūkst. tyrimų dėl sukčiavimo atvejų, o bendra gyventojų ir įmonių nuostolių suma sudarė daugiau kaip 2,8 mln. eurų. Banko sustabdyti nuostoliai per minimą laikotarpį klientų nuostolius viršijo beveik du kartus ir siekė 5,4 mln. eurų.
0754 -
Paskelbtas šauktinių sąrašas 2024
Lietuvos kariuomenė skelbia 2024 m. šauktinių sąrašą. Į jį šiemet įtraukta per 27 tūkst. 18–23 metų jaunuolių. Iš viso šiemet į tarnybą pašaukti planuojama 3845 jaunuolius, dar 210 aukštųjų mokyklų studentų ar absolventų tarnybą galės atlikti Jaunųjų karininkų vadų mokymuose (JKVM), skelbia Lietuvos kariuomenė. Savo vietą sąraše šaukiamo amžiaus vaikinai gali pasitikrinti internetiniame puslapyje sauktiniai.karys.lt
Plačiau ir diskusijos
1664 -
LT ID - sukurtas nemokamas elektroninis parašas ir spaudas
Neseniai atsirado nauja paslauga pavadinimu LT ID, jinai yra alternatyva m-parašui už kurį tenka mokėti norint naudotis, tuo tarpu LT ID paslauga elektroninio parašo ir elektroninio spaudo yra visiškai nemokama.
Gaila, bet jeigu neturite mobilaus parašo, jums reikės eiti į Registrų Centrą, čia lygiai identiškai kaip su Smart ID.
Kaip veikia LT ID?
Atsisiųskite programėlę LT ID Susiekite įrenginį su paskyra Pradėkite naudotis Paslaugos svetainė: https://ltid.lt/
Nors LT ID yra beta stadijoje, bet visi yra kviečiami ja išbandyti ir radus kokias nors spragas pranešti el.laišku į [email protected].
31.4k -
Pirmuoju kibersportininku milijonieriumi tapo 22 metų vaikinas
Helvijas Saukantas, pseudonimu broky, tapo pirmu Latvijos kibersportininku, per savo karjerą uždirbusius daugiau nei milijoną JAV dolerių. 120 22 m. H. Saukantas per savo karjerą uždirbo 1 017 832,41 JAV dolerį ir užėmė 164-ą vietą daugiausiai uždirbančių pasaulio kibersportininkų sąraše. Kibersporto srityje mažiausiai vieną milijoną uždirbo 167 žmonės visame pasaulyje. Per pastarąjį mėnesį H. Saukantas papildė savo piniginę 67 tūkst. JAV dolerių (43-ia vieta pasaulyje), o per tris mėnesius jis uždirbo 192 tūkst. JAV dolerių (18-a vieta pasaulyje).
H. Saukantas yra profesionalios komandos „FaZe Clan“ narys ir žaidžia daugiausiai „Counter Strike 2“ (CS2). Komanda „FaZe“ nepraleido nė vieno finalo CS2 aukščiausiojo lygio turnyruose, laimėjo tris iš penkių finalų. Neseniai „FaZe“ užėmė antrą vietą HLTV (hltv.org) reitinge, pirmą vietą užėmė „Vitality“ – komanda, kuriai jie pralaimėjo dviejuose pastaruosiuose finaluose. Latvija užima tik 55-ą vietą daugiausiai uždirbančių žaidėjų reitinge: 325 žaidėjai iš viso uždirbo 2 711 436,05 JAV dolerius. Antras pagal uždirbtas pajamas Latvijoje – Andrejus Piratovas (merstachhh), jis uždirbo 463 931,79 JAV dolerį, žaisdamas „Fortnite“. Trečią vietą užėmė CS2 žaidėjas – Marekas Galinskis (YEKINDAR), jis uždirbo 427 489,57 JAV dolerius.
21k -
Nemokamas Discord Nitro mėnesiui!
Discord sugalvojo padalinti šventinių dovanų ir turite puikią galimybę gauti nemokamą Discord Nitro mėnesiui!
Kas jį gali gauti?
Ši "Nitro" akcija negalioja tiems kurie per pastaruosius 12 mėnesių turėjo aktyvią "Nitro" narystę.
Kaip jį gauti?
1. Nueinate į https://www.opera.com/gx/discord-nitro
2. Puslapio apačioje rasite "Download Opera GX", parsisiunčiate jį ir instaliuojate.
3. Atsidarykite naršyklę "Opera GX" ir nueinate į https://www.opera.com/gx/discord-nitro
4. Spaudžiate ant "Claim Now!" ir atsiimate savo 1 mėnesio Discord Nitro prenumeratą.
Kiek laiko galioja ši akcija?
Ši akcija galioja iki 2024 m. birželio 17 d.
Ar "Claim Now! mygtukas sugeneruoja vis naujas Discord Nitro prenumeratas?
Taip, galite jį spaudinėti kiek norite ir jums jis sugeneruos vis nauja nuoroda su Discord Nitro prenumerata.
51.6k -
Kokius pranašumus ir „ypatumus“ turi inovatyvūs vaizdo žaidimai?
Šaltinis kūrybai šiandien laikomas dirbtinis intelektas. Jo pagalba rašomi siužetai, kuriamos temos ir net kuriamos programos vėlesniam įvairių vaizdo žaidimų leidimui. Tačiau ne viskas yra taip paprasta, kaip gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Paskutinį dešimtmetį žmonėms buvo pristatyta nuostabiai daug sėkmingų, dėmesį traukiančių ir originalių vaizdo žaidimų. Visi jie turi unikalų žaidimo procesą, kuriame yra savo siužetas, unikalūs veikėjai, įdomios nuotykių linijos ir žaidimo mechanika.
Tuo pačiu metu kartu su vaizdo žaidimais keičiasi ir visa aplinka. Neatidėliotai toliau vystosi ir kitos sferos, įskaitant azartinę ir pramoginę, kuriose yra GGBET lošimo automatai, kompiuterinė, kurioje galima žaisti namuose su konsolėmis ir virtualios realybės akiniais, ir mobilioji, visiškai pritaikyta nešiojamiems išmaniesiems telefonams ir mažiems įrenginiams. Visi šie vaizdo žaidimai jungia viena – gilus siužetas, sugalvota „pamišusi“, tačiau tuo pačiu ir nuostabi idėja ir galimybė gauti tikrą malonumą iš virtualiame pasaulyje vykstančių procesų, kuriuos papildo naujovės, tokios kaip VR, AR ir kitos. Bet apie viską po truputį.
Kokiais inovacijomis aprūpintos naujos šiuolaikinės vaizdo žaidimų versijos?
Žaidimų pramonė ir toliau plečiasi, auga ir tobulėja dėka nuolatinio naujų interneto technologijų atsiradimo. Kūrėjai transformuoja įprastus žaidėjų lūkesčius į kažką pirmo klasės, įspūdingo ir „nerealaus“. Tai reiškia, kad jie kelia savo galimybes kurti žaidimų programinę įrangą į naują, aukštesnį „action“ lygį, nes kitaip to sunku būtų pavadinti. Vaizdo žaidimų kūrėjai vadovaujasi fotorealistine grafika, kinematografinėmis scenomis, dizaino kūrimu, turtingu aplinkos apipavidalinimu ir unikaliomis žaidimo mechanikomis. O visą šį procesą, kuris paverčia idėjas tikrove, palengvina tokių pažangių inovacijų atsiradimas kaip:
Virtuali ir papildyta realybė. VR ir AR jau šiandien leidžia žaidėjams per akinius, specialias ausines ir kitus įrenginius mėgautis įtraukiančiais žaidimų nuotykiais ir visiškai pasinerti į neegzistuojantį pasaulį. Realistiški potyriai skatina strategiškesnį mąstymą, leidžia patirti daugybę teigiamų emocijų ir jausti jausmus bei išgyvenimus žaidimo metu. Be to, šie įrankiai gali visiškai perkelti žaidėją į virtualų interaktyvų pasaulį.
Prisitaikymas prie nešiojamų įrenginių. Dėka šiuolaikinių interneto technologijų žaidimų kūrėjai gali kurti žaidimų versijas mobiliesiems įrenginiams arba prietaisams su mažais ekranais. Tai reiškia, kad žaidėjai visame pasaulyje gali prisijungti prie žaidimo per bet kokius išmaniuosius telefonus nepriklausomai nuo ekrano dydžio ir mėgautis žaidimu. Ši tendencija mažina barjerus tiems vartotojams, kurie neturi kompiuterių ar nešiojamųjų kompiuterių.
Dirbtinis intelektas. Jis tapo svarbiu pagalbininku ir šiuo metu įgauna pagreitį. Jo vaidmuo vaizdo žaidimuose yra tas, kad jis gali suteikti patarimus dėl geresnės įvykių dinamikos, siužeto linijų, teminių krypčių ir realistiško pagrindinių veikėjų bei papildomų personažų elgesio. Taip pat jis gali pasiūlyti patobulintas idėjas kuriant unikalią žaidimo eigą, atsižvelgiant į veiksmus, tikslinės auditorijos pomėgius.
Blockchain ir kriptovaliutos. Svarbus aspektas beveik visuose vaizdo žaidimuose yra prekių ir įvairių „gėrybių“ pirkimas, pavyzdžiui, personažų išvaizdos keitimas, įrangos elementai, lygio kilimas keičiant įvairius elementus. Žaidimuose labai dažnai žaidėjai keičiasi vertingais aktyvais. Dėka tokio sąveikavimo žaidėjai gali pirkti iš kitų tuos daiktus arba kitą žaidimo inventorių, kurio jiems reikia, o blockchain sistemos ir kriptovaliutų naudojimas palengvina žaidėjų virtualų gyvenimą.
Bendravimas realiuoju laiku. Norint užmegzti sąveiką tarp žaidėjų, nebeužtenka tiesiog turėti prieigą prie interneto, kaip buvo anksčiau. Šiuo metu vaizdo žaidimų kūrėjai stengiasi užtikrinti, kad žmonės galėtų bendrauti per asmenines žinutes, bendrus internetinius pokalbius, taip pat tiesiogiai žaidimo „lauke“ virtualiame pasaulyje. Tai taip vadinamas „kultūrinis turinys“, kuris atlieka svarbų vaidmenį gyvame bendravime realiuoju laiku ir reikalingas tam, kad žaidėjai galėtų bendrauti ir pasiekti naujas žaidimo aukštumas, ypač jei žaidimas priklauso komandiniams žaidimų tipams.
Vaizdo žaidimai jau dabar integravo daugiau edukacinių ir pažintinių elementų, juose pradėjo atsirasti įdomūs elementai ir turinys, padedantys žaidėjams išmokti ką nors naujo arba sužinoti apie senovinius istorinius faktus. Be to, žaidimų pramonė neabejotinai pereina į didelį modernizacijos ir plėtros etapą, o tai įrodo šiuo metu ypač populiarūs žaidimai. Juose jau įdiegtos pažangios VR sprendimai, kurie perteikia visą neegzistuojančių pasaulių prasmę, kuriose leidžiama pažeisti taisykles ir nustatyti savo įstatymus. Dar daugiau pramogų ir inovacijų laukia žaidėjų ateityje, nes interneto įrankiai leidžia kurti vaizdo žaidimus, atsižvelgiant į aukštą kokybę, unikalius siužetus ir inovatyvias idėjas.
068 -
Žaidimų kūrėjo CV: Sėkmingas kelias į žaidimų kūrimo sėkmę
Norite įsilieti į dinamišką žaidimų kūrimo pasaulį, bet nežinote, kaip sukurti įtikinamą gyvenimo aprašymą, kuris išsiskirtų šioje konkurencingoje srityje? Įspūdingo žaidimų kūrėjo gyvenimo aprašymo kūrimas yra labai svarbus žingsnis siekiant atskleisti savo įgūdžius, patirtį ir aistrą žaidimų kūrimui. Šis išsamus vadovas padės jums sukurti išsiskiriantį ir potencialių darbdavių dėmesį patrauksiantį gyvenimo aprašymą.
Žaidimų kūrėjo gyvenimo aprašymai
Šiuolaikinėje žaidimų pramonėje gerai parengtas gyvenimo aprašymas yra jūsų vartai į galimybių užtikrinimą. Tai ne tik dokumentas, bet ir jūsų gebėjimų ir kūrybiškumo atspindys. Įspūdingo gyvenimo aprašymo parengimas - tai jūsų galimybė pristatyti save kaip kvalifikuotą specialistą, galintį prisidėti prie novatoriškų idėjų kūrimo komandoms.
Išskirtinio gyvenimo aprašymo kūrimas
Gyvenimo aprašymo struktūra
Jūsų gyvenimo aprašymo struktūra yra labai svarbi siekiant patraukti įdarbintojų dėmesį. Aiškios struktūros skyrių, pavyzdžiui, kontaktinė informacija, išsami santrauka, įgūdžiai, patirtis, išsilavinimas ir projektai, struktūra užtikrina nuoseklią eigą ir lengvą skaitymą.
Įgūdžių ir patirties pabrėžimas
Pabrėžkite atitinkamus įgūdžius ir patirtį, susijusią su žaidimų kūrimu. Parodykite programavimo kalbų, žaidimų variklių, dizaino principų ir bet kokios ankstesnės patirties šioje srityje žinias. Jei įmanoma, nurodykite kiekybinius pasiekimus, kad įrodytumėte poveikį.
Projektų ir portfelio pristatymas
Jūsų portfelis - tai jūsų gebėjimų įrodymas. Išryškinkite asmeninius projektus, žaidimų kūrimą ar indėlį į jau sukurtus žaidimus. Vaizdinės priemonės, pavyzdžiui, ekrano nuotraukos arba nuorodos į žaidžiamas demonstracines versijas, gali gerokai padidinti jūsų gyvenimo aprašymo patrauklumą.
Pagrindinės žaidimų kūrėjo gyvenimo aprašymo dalys
Kontaktinė informacija ir antraštė
Pasirūpinkite, kad jūsų kontaktinė informacija būtų matomoje vietoje. Nurodykite savo vardą ir pavardę, profesinį el. paštą, telefono numerį ir nuorodą į savo portfelį arba "LinkedIn" profilį.
Santrauka arba tikslo formuluotė
Parenkite glaustą, bet paveikią santrauką, kurioje būtų aprašyti jūsų įgūdžiai, patirtis ir karjeros siekiai žaidimų pramonėje. Pritaikykite ją konkrečiai darbo vietai, į kurią kandidatuojate.
Įgūdžiai ir techninė kompetencija
Išvardykite su žaidimų kūrimu susijusius techninius įgūdžius, įskaitant programavimo kalbas, programinę įrangą, žaidimų variklius ir bet kokias specializuotas žinias.
Profesinė patirtis
Išsamiai aprašykite savo atitinkamą darbo patirtį, stažuotes ar laisvai samdomų darbuotojų projektus. Daugiausia dėmesio skirkite pasiekimams, pareigoms ir indėliui, tiesiogiai susijusiam su žaidimų kūrimu.
Išsilavinimas ir sertifikatai
Pabrėžkite savo išsilavinimą, laipsnius, sertifikatus ir bet kokius specializuotus kursus, susijusius su žaidimų kūrimu.
Projektai ir portfelis
Skirkite skyrių savo portfolio pristatymui, pateikdami nuorodas į projektus, kurie rodo jūsų įgūdžius ir kūrybiškumą.
Pritaikymas konkretiems vaidmenims ir įmonėms
Pritaikykite savo gyvenimo aprašymą kiekvienai darbo paraiškai. Išnagrinėkite įmonę ir darbo vietą, kad suderintumėte savo įgūdžius ir patirtį su jos reikalavimais.
Formatavimo ir dizaino patarimai
Išlaikykite švarų, profesionalų ir vizualiai patrauklų dizainą. Naudokite įskaitomą šriftą, o turinį suskirstykite punktais ir antraštėmis, kad jį būtų lengviau nuskaityti.
Optimizavimo įrankiai ir raktiniai žodžiai
Įtraukite pramonei svarbius raktinius žodžius ir įrankius, kad optimizuotumėte savo gyvenimo aprašymą daugelio darbdavių naudojamoms pretendentų stebėjimo sistemoms (ATS).
Prisistatymas internete
Apsvarstykite galimybę susikurti internetinį portfelį arba asmeninę svetainę, kurioje išsamiai pristatytumėte savo darbą. Stiprus buvimas internete gali papildyti jūsų gyvenimo aprašymą ir palikti neišdildomą įspūdį.
Norint parengti veiksmingą žaidimų kūrėjo CV, reikia atkreipti dėmesį į detales, pabrėžti savo unikalius įgūdžius, patirtį ir aistrą žaidimų kūrimui. Vadovaudamiesi šiomis strategijomis ir pritaikydami savo gyvenimo aprašymą taip, kad jis išsiskirtų iš kitų, galite nutiesti kelią į sėkmingą karjerą dinamiškame žaidimų kūrimo pasaulyje.
0623 -
Ilgai lauktas GTA 6 traileris!
Nors buvo pranešta, kad GTA 6 traileris pasirodys šiandien 15 val. Lietuvos laiku, bet atsirado žmonių kurie nutarė jį paleakinti ankščiau ir Rockstar Games nutarė jį parodyti ankščiau laiko.
GTA VI išleidimo metai yra 2025, bet tikslios datos dar kolkas niekur nėra nurodyta.
Ar likote nustebinti pasirodžiusiu traileriu? ar buvo verta laukti 10 metų? Lauksime jūsų komentarų ir įspūdžių
52k -
Stalkeris 2: neteisingai įvertintas šedevras?
Raphaelis Colantonio, išgarsėjęs tokiais savo darbais kaip „Dishonored“ ir „Prey“, buvo akivaizdžiai sutrikęs dėl „Stalker 2“ iš Metacritic-73 gauto balo. Jis kreipėsi į „Twitter“ ir kaltino esamas peržiūros sistemas, skatinančias mažiau kūrybiškumo ir daugiau techninio poliravimo bei drąsių dizaino pasirinkimų:
"Metacritic ekosistema skatina kūrėjus kurti saugius, bet nuobodžius žaidimus. Jei žaidimas bus gerai derinamas paleidimo metu, jums garantuojama 80%, kad ir koks jis būtų nuobodus."
Colantonio atveju ši sistema baudžia žaidimus, kurie iš tikrųjų rizikuoja ir paleidžiami su mažais trūkumais. Jo nuomone, „Stalker 2“, nepaisant kritikų pripažinimo dėl ambicingo dizaino ir įtraukiančio pasaulio, buvo neteisingai įvertintas dėl nedidelių techninių trūkumų paleidimo metu.
GGBET internetinio kazino vartotojai ir užkietėję žaidėjai tapo audringos diskusijos apie žaidimą Stalker 2: Heart of Chornbyl liudininkai. Kad ir kaip kritikuojamas dėl kai kurių techninių aspektų, šis žaidimas taip pat skirtas pasinerti į atmosferą ir pasaulį, pripildytą smagių žaidimo akimirkų. Apžvelkime šį ginčą, žaidimo stipriąsias puses ir didžiausią šiuolaikinių žaidimų kūrimo sudėtingumą.
Stalker 2 stiprūs taškai
Kritikai ir žaidėjai mano, kad „Stalker 2“ yra tikrai puikus daugeliu atžvilgių: pasaulio kūrimas, žaidimas, pasakojimas ir atmosfera. Tai puikiai išskiria jį iš bet kurio kito žaidimo žanro dėl savo specifinių privalumų, net ir su techniniais trūkumais. Taigi čia atidžiau pažvelkime į tai, kas priverčia jį spindėti:
Atmosferos pasaulio kūrimas
Černobylio išskirtinė zona „Stalker 2“ yra siaubingos apleistos ir persekiojančio grožio vieta. Oro sistemos, dinaminis apšvietimas ir aplinkos garso dizainas suteikia įtraukimo jausmą, tarsi tikrai keliautumėte po branduolinę dykvietę.
Vaizdinės ir garso detalės yra ne tik puošmenos, bet ir yra pagrindinės žaidimo dalies dalis, nes visada reikia ieškoti anomalijų ir priešų. Pagrindas tikrai išskirtinei išgyvenimo patirčiai yra dėl kruopštaus dėmesio detalėms.
Įtraukiantis vaidmenų žaidimas
Be siužeto, „Stalker 2“ žaidimo eiga suteikia žaidėjams daug galimybių: jie gali pasirinkti prisijungti prie kitų frakcijų, rasti slaptų vietų ir atnaujinti savo įrangą, kad būtų galima žaisti įvairius žaidimo stilius. Visa tai suteikia galimybę kartoti, nes kiekvienas skirtingas žaidimas gali atskleisti kitą perspektyvą arba atskleisti anksčiau praleistus istorijos elementus.
Atmosfera nepanaši į bet kurią kitą
Yra keletas žaidimų, kuriuose nuotaika užfiksuota taip aiškiai kaip „Stalker 2“. Atrodo, kad įtampa naršant pasaulyje, kuriame žmogus gali mirti už bet kurio kampo, yra apčiuopiamas. Dėl daugybės akimirkų, subtilių aplinkos ženklų ir net įvykių nenuspėjamumo žaidėjai retai kada jaučiasi saugūs.
Zonoje jausmas toks, lyg tai būtų personažas pats – gyvas, priešiškas ir paslaptingas. Puikiai tai papildo persekiojanti muzikinė partitūra, kartais maišanti klaikią tylą su veiksmo pliūpsniais, kad susidarytų ritmas, kuriame žaidėjai gali lengvai būti įtraukti.
Vizualinės ir techninės inovacijos
Nors buvo pastebėtos techninės problemos, žaidimo grafika ir dizainas yra tikrai ambicingas. Pažangūs atvaizdavimo metodai, taip pat tikroviškos tekstūros, atgaivina išskirtinę zoną, todėl tyrinėjimas vizualiai nuostabus. Nuo apleistų pramoninių kompleksų iki tankių miškų plotų – kiekvienos srities detalės atspindi kūrėjų atsidavimą autentiškam postapokaliptiniam pasauliui.
Techninės problemos
Turėdamas visas šias stipriąsias puses, „Stalker 2“ buvo vertinamas dėl techninių trūkumų. Dažni skundai yra šie: klaidos priešo puolimo metu, kartais matomos iš niekur, sutrikdo įsitraukimą; veikimo sutrikimai, pvz., kadrų dažnio sumažėjimas ir gedimai; nenuoseklus priešų elgesys, padaro susidūrimą varginantį dėl AI problemų.
Vienas apžvalgininkas pavadino žaidimą „Geriausiu, bet labiausiai sugedusiu žaidimu, kurį žaidžiau visus metus“, parodydamas, kad žaidimo kokybė ir būsena paleidimo metu nesutampa.
Didesnis paveikslas: kūrybiškumas prieš tobulumą
Colantonio kaltina Metacritic, kad kuriant žaidimus iškyla didesnė problema:
Rizikos vengimas: kūrėjai skatinami tobulinti techninius aspektus, o ne diegti naujoves. Saugūs, formuliniai žaidimai paprastai sulaukia aukštesnių įvertinimų nei eksperimentiniai, kurie yra netobuli.
Trumpalaikiai sprendimai: tokie žaidimai kaip „Stalker 2“ dažnai pakartotinai vertinami teigiamai, kai po paleidimo atnaujinimai išsprendžia technines problemas, o tai reiškia, kad pradiniai įvertinimai nevisiškai atspindi jų potencialą.
Colantonio, žaidimuose pirmenybė turėtų būti teikiama žaidėjų įsitraukimui ir kūrybiškumui, o ne tobulumui. Jo manymu, kad „Stalker 2“ yra drąsus pavadinimas, nesąžiningai nubaustas už grubius kraštus.
0319 -
Keno loto: sėkmė ar žinios?
Keno žaidimas žavi lošėjus visame pasaulyje jau ne vieną šimtmetį. Šis žaidimas nėra sudėtingas ir yra tiek dalis loterijos, tiek dalis kazino pasaulio - tai iš Kinijos iki mūsų laikų atkeliavęs žaidimas, pasiekęs jau ne tik televizijos, bet ir virtualių lošimų erdves.
Šis smagus žaidimas atrodo paprastas, bet ar tikrai pergalę jame lemia tik sėkmė, o galbūt jame galioja tam tikri lošimo principai ir gali būti pritaikytos tikslingos strategijos?
Sėkmės galia Keno
Turime pripažinti, jog sėkmė 7Bet Keno loto yra labai svarbi. Galutinį rezultatą internetiniuose žaidimuose lemia RNG (atsitiktinių skaičių generatorius) arba vyksta tiesiog burtų traukimas. Nei vienas žaidėjas negali nuspėti koks sekantis skaičius iškris. Nėra jokio skirtumo kokiu eiliškumu bandytumėte nuspėti skaičius - viską lemia atsitiktinumas. Bet būtent ši žaidimo savybė taip žavi lošėjus nuo neatmenamų laikų. Juk Keno jau daugiau nei 2000 metų.
Strategijų galimybės keno loto žaidime
Kaip jau minėjime, šiame žaidime daugiausia viską lemia atsitiktinumas. Tačiau galite pabandyti šiek tiek padidinti savo šansus analizuodami ankstesnius rezultatus. Pavyzdžiui, galite peržiūrėti Lietuvoje populiariaus Kenoloto televizijos žaidimo statistiką. Galbūt pastebėsite, kokie skaičiai iškrenta dažniau, o kurie rečiau. Dažnai lošėjai tokius skaičius vadina “karštaisiais” ir “šaltaisiais”.
Dar viena naudojama strategija - žaidėjas pasirenka tam tikrą skaičių derinį skirtingose lentos vietose. Arba pasirenkami tie patys skaičiai - pastoviai pažymimi vienodi skaičiai tikintis, jog galų gale jie iškris.
Atminkite, jog Keno loto vis dėlto daugiausia lemia sėkmė, nors strategijos leidžia labiau įsitraukti į žaidimą ir lošėjui atrodo, jog įdeda daugiau pastangų priartindamas savo laimėjimą.
Atsakingas lošimas
Visuose azartiniuose lošimuose verta nepamiršti apie atsakingo lošimo svarbą, kuri turi būti tarsi atskira kiekvieno lošėjo strategija. Lietuvos Lošimų priežiūros tarnyba pastoviai primena apie atsakingumo svarbą, tačiau dažnai mes įsijaučiame į žaidimą ir pamirštame atsargumą.
Štai kelios svarbios lošimo strategijos, kurios pravers ir Keno loto lošėjams:
● Biudžetas: lošėjams patariama visada suplanuoti, kiek pinigų išleisite lošimams. Taip galėsite kontroliuoti savo finansus ir išvengsite nekontroliuojamų nuostolių.
● Laikas: nustatykite kiek laiko praleisite lošimuose. Taip išengsite per didelio įsitraukimo.
● Pramoga: labai svarbu atminti, kad lošimas nėra pajamų šaltinis.
● Skolinimasis: neloškite iš paskolintų pinigų, nes galite juos prarasti. Taip pat nenaudokite pinigų, kurie reikalingi jūsų šeimos būtinoms išlaidoms.
● Rizika: turėtumėte skirti laiko, kad perprastumėte lošimo mechanizmus ir geriau suprastumėte galimą riziką.
● Savikontrolė: pastoviai įvertinkite savo elgesį, kad laiku pastebėtumėte per didelį įsitraukimą į žaidimus.
● Pagalba: jei jaučiate. Kad nebegalite kontroliuoti potraukio lošimui kreipkitės pagalbos pas specialistus arba paprašykite laikinai blokuoti jūsų prieigą prie lošimų.
Šių strategijų laikymasis padės ne tik keno loto gerbėjams, bet ir visiems lošimų entuziastams. Taip lošimai liks kaip pramoga ir nesukels ilgalaikių neigiamų pasekmių.
Pabaigai: sėkmė ar žinios, kas svarbiau?
Apibendrinant galime sakyti, jog keno loto yra labiau sėkmės žaidimas. Žaidėjai gali bandyti pritaikyti savo strategijas arba vadovautis bendromis, kurios pagelbėja visų azartinių lošimų metu. Tačiau šis žaidimas reikalauja daugiau sėkmės nei žinių. Todėl verčiau atsipalaiduoti ir pasiduoti galimai tikimybei. Atminkite, jog pramoginiai žaidimai nėra papildomų pajamų šaltinis - tiesiog priimkite keno nenuspėjamumą kaip tai darė kiti žaidėjai prieš kelis tūkstančius metų iki mūsų.
0362 -
Nemokami TikTok mokymai ir pamokos lietuviškai
Vienas iš SuperGames.lt lankytojų pasidalino nemokama patyrusio TikTok vartotojo parašyta knyga, kurią siūlome perskaityti šioje forumo dalyje.
Kodėl TikTok? 3 priežastys:
Vaizdo turinys itin išpopuliarėjęs Nesudėtinga kurti turinį Didelis pasiekiamumas lyginant su kitais socialiniais tinklais
01.3k -
Ilgai lauktos naujienos: Rockstar Games oficialiai pranešė apie GTA 6
Remiantis nauju "Bloomberg" pranešimu, apie "Grand Theft Auto 6" bus oficialiai paskelbta iki šios savaitės pabaigos, o treileris pasirodys gruodžio mėnesį. Pranešime cituojami "su Rockstar planais susipažinę žmonės".
Jei tai pasitvirtins - o šaltinis toli gražu nekelia abejonių - tai reiškia, kad "oficialaus" GTA 6 anonso sulauksime praėjus beveik lygiai 12 metų po to, kai 2011 m. lapkričio 3 d. įvyko GTA 5 anonsas. Tai ilgas laiko tarpas, tačiau "Rockstar" patronuojančioji bendrovė "Take-Two" deda daug vilčių. "Viena vertus, tai turi būti kažkas, ko dar nematėte ir kita vertus, tai turi atspindėti jausmą, kurį mes jaučiame "Grand Theft Auto", - gegužę sakė "Take-Two" generalinis direktorius Straussas Zelnickas. "Tai didelis iššūkis komandai".
Žinoma, toli gražu ne paslaptis, kad "Rockstar" dirba prie "GTA 6": praėjusiais metais įvyko vienas didžiausių visų laikų vaizdo žaidimų nutekinimų, atskleidęs daugybę filmuotos medžiagos ir detalių, kurios gali patekti į galutinį produktą, bet gali ir nepatekti. Įtariami įsilaužėliai rugpjūčio mėn. stojo prieš teismą ir laukia tolesnio nuosprendžio.
Tikriausiai neatsitiktinai (lapkričio 8 d.) "Take-Two" pristatys 2024 finansinių metų antrojo ketvirčio finansinius rezultatus.
41.5k
-
-
Šiame puslapyje naršo: 0 nariai
- Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.