Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

  • Informacija

    Vertingi straipsniai, kuriuose yra naudingos informacijos

    144 straipsniai šioje rubrikoje

    1. 25 asmenys nubausti už filmų atsisiuntimą iš linkomanija.net

      2023 m. spalio 25 d. Lietuvos radijo ir televizijos komisija (toliau – LRTK) priėmė sprendimą skirti pinigines baudas 25 asmenims neteisėtai atsisiuntusiems ir platinusiems filmus iš autorių teises pažeidžiančios interneto svetainės linkomanija.net.
      Atlikusi stebėseną LRTK nustatė, kad iš jiems priklausančių IP adresų be autorių teisių sutikimo interneto svetainėje linkomanija.net buvo neteisėtai atgaminti ir viešai paskelbti autorių teisių saugomi audiovizualiniai kūriniai – filmai „Tu mano Deimantas“, „Hypnotic“ ir „Paradas“. Šių filmų autorių turtinių teisių turėtojai yra MB „Maobori production“, UAB „ACME Film“ bei MB „Po mokyklos“.
      Pažeidėjams skirta bauda – 140 eurų.  Nustatytą  baudą jie privalės sumokėti į vieną iš Valstybinės mokesčių inspekcijos surenkamųjų sąskaitų.
      LRTK primena, kad 2023 m. liepos 1 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) pakeitimai, pagal kuriuos LRTK yra suteikti įgaliojimai ginti autorių teises ir gretutines teises taikant administracinę atsakomybę. Pagal ANK 122 straipsnio 1 dalį, neteisėtas autorių teisių ar gretutinių teisių objekto arba jų dalies viešas atlikimas, atgaminimas, viešas paskelbimas, įskaitant padarymą viešai prieinamo kompiuterių tinklais (internete) arba kitoks panaudojimas bet kokiais būdais ir priemonėmis nekomerciniais tikslais, užtraukia baudą nuo dviejų šimtų aštuoniasdešimt iki šešių šimtų eurų. Pakartotinai nustačius tokius pažeidimus, gali būti skirta bauda nuo šešių šimtų iki aštuonių šimtų penkiasdešimt eurų.
      Primename jog prieš kurį laiką įspėjome jog nereikėtų siųstis būtent šių filmų iš linkomanija.net.

      1
      1.6k
    2. Draudžiama parduoti kaitinamojo tabako gaminius su kvapais ir skoniais

      Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas primena, kad šiandien, pirmadienį įsigalioja naujas prekybos kaitinamojo tabako gaminiais su pridėtiniais skoniais ir kvapais reglamentavimas.
      Nuo spalio 23 d. prekyba tokiais gaminiais bus draudžiama. Didinant visuomenės informuotumą apie tabako gaminių vartojimo daromą žalą žmonių sveikatai, taip pat socialinę ir ekonominę žalą valstybei gamintojai įpareigoti pakeisti kaitinamojo tabako gaminių ženklinimą. Ant kiekvieno pakelio bus pateikiami informaciniai pranešimai bei įspėjimai apie kaitinamojo tabako galimą žalą sveikatai.
      Departamentas tikisi, kad ūkio subjektai tinkamai pasiruošė pokyčiams, elgsis atsakingai ir laikysis galiojančių teisės aktų.
      Draudimas prekiauti kaitinamojo tabako gaminiais su pridėtiniais skoniais ir kvapais bus taikomas visose Europos Sąjungos šalyse narėse.

      6
      989
    3. Kaip (ne)nusipirkti netikrus Airpods Pro 2

      Senai jau forume kūriau kokias nors temas arba rašiau straipsnius, bet galvoju jog reikia informuoti tiek forumo ir tiek ne forumo narius apie dabartinius "trendus" ir kaip nebūti apgautam. Galbūt jau daugelis žinote apie tai jog jeigu yra kokia nors brangi prekė ir jos nevisi gali įpirkti, dažniausiai atsiranda tie kurie sukurs tos prekės pigesnį variantą arba dar kitaip vadinama kopija. Kopijos šiais laikais dažniausiai būna vos ne 1:1 , sunku tiek iš įpakavimo prekės ir tiek pačia prekę čiupinėjant atskirti jog tai yra kopija. Bet jeigu žinai ko ir kur ieškoti, tai lengvai gali atskirti kur kopija, o kur originalas.
      Nevarginsiu jūsų ir eisiu prie esmės. Pastaraisiais mėnesiais atsirado daug Apple produktų kopijų pardavinėtojų, galbūt tame nieko ir nebūtų blogo jeigu jie tų produktų nepardavinėtų tvirtindami, kad tie produktai yra originalūs. Aš suprantu, kad produktų kopijos vyraus visais laikais, bet manau pardavėjas turėtų aiškiai apie tai informuoti, o ne bandyti pirkėjui visais būdais įrodyti jog jis perka tikrai tikrai originalu Apple produktą. Reikia suprasti, kad šiame versle vyrauja dideli pinigai, jeigu kopijų pardavėjas įdeda užtektinai pastangų, jisai per trumpą laiką gali uždirbti nemažas sumas pinigų iš tokių apgaulių. Dar norėčiau paminėti tai, kad dauguma tų pardavėjų yra nepilnamečiai!
      Kopijų pardavėjai

      Viena populiariausių šių kopijų pardavinėtojų platformų yra TikTok. Šioje platformoje lengva išpopuliarėti sukūrus trumpą video kuris lengvai pritraukia žiūrovų dėmesį. Šiuo atveju jie reklamuoja savo kopijas ir kaip galima iš jų užsidirbti įdedant minimalias pastangas. Pirmas kopijų pardavėjas kurį teko man pamatyti per TikTok buvo justaszid , jisai turėjo nemažai įkeltų TikTok video kuriose reklamavo savo Discord serverį kuriame galima nusipirkti iš jo Apple produktų kopijų ir jas perparduoti per tokias platformas kaip Vinted, Eneba, Skelbiu.lt. Pirmuose savo TikTok buvo įkėlęs net kaip Apple produktų kopijas dovanojo savo šeimos nariams. Dar buvo video kaip jisai iš mašinos filmuoja kaip vyksta Apple produktų kopijų pardavinėjimas, atvažiavo pirkėjas Apple Airpods Pro 2 ausinių nusipirkti ir net tikrino ausinių svorį, bet galiausiai patikėjo, kad jos "originalios" ir davė pinigus. Kitas kopijų perpardavinėtojas yra Resell Lithuania. Jis turi irgi TikTok paskyrą ir Discord serverį kuriame viskas identiškai kaip ir pas Justą. Abudu perpardavinėtojai turi tikrai nemažą kiekį narių. Viename apie 1,2 tūkst narių, kitame apie 2 tūkst. narių. Bet tie kuriuos išvardinau yra lašas jūroje, nes pastaruoju metu pradėjo nauji dygti kaip grybai po lietaus ir sunku sugaudyti bei surinkti visą informaciją apie kiekvieną.
      Kaip žinoti, kur originalus Airpods Pro 2 , o kur kopija?

      Neištreniruotai akiai visada bus sunku atskirti, kur originalus Apple produktas, o kur netikra jo kopija. Bet jeigu žinai kopijos ir originalumo atskyrimo būdus, tai nekils tada abejonių, kur originalas, o kur pigi kopija.
      Dėžutės kokybės patikrinimas - nors daugumai tai nuskambės kvailai, bet jeigu teko praeityje pirkti Apple produktų ir turėti jų dėžutes, tai maždaug žinote kokios kokybės galima tikėtis. Reikėtų atkreipti dėmesį į šriftą, teksto lygiavimą , spalvas, teksto kokybę, pačios dėžutes kokybę, nes jinai tikrai būna prastesnės kokybės. O jeigu dar turite originalių ausinių dėžutę arba jūsų pažįstamas turi, tai tiesiog vienas prie vieno galite patikrinti. Garantijos nebuvimas - didžiausias kopijų minusas yra tas, kad juos išpakavus ir įjungus per nustatymus nerodys, kad jie turi Apple garantija. Čia yra vienas iš lengviausių būdų kaip atskirti, kur kopija, o kur originalas. Bet didžioji dalį pardavėjų neleis išpakuoti vietoje jų ir įjungti norint patikrinti, ar yra garantija, ar ne. Originaliems AirPods Pro 2 yra suteikiama metų laiko kuri prasideda nuo jų pirmo įjungimo. Nešimas į Ideal saloną - dauguma Apple kopijų pardavėjų bijo šito labiausiai, jeigu prieš perkant parašysite, ar galima būtų nueiti į Ideal saloną, kad patikrinti jog perkami AirPods Pro 2 originalūs. Tai galimai nesulauksite iš pardavėjo atsakymo arba būsite paliktas ant seen. Tai vienas iš efektyviausių būdų ir lengviausių norint atskirti kur originalios ausinės, o kur jų kopijos. Ideal yra autorizuotas "Apple" atstovas Lietuvoje. Ideal salonus galite rasti Kaune, Vilniuje, Klaipėdoje ir Šiauliuose. Salonų adresai yra jų svetainei ideal.lt. Funkcijų neveikimas - ant kopijų tokia funkcija kaip (Active Noise Cancellation) neveikia, nors ir per pati telefoną rodys, kad jos egzistuoja ir galima įjungti, įjungus jas nebus jokio skirtumo ir girdėsite vistiek triukšmą. Įtartinas skelbimas - dauguma kopijų pardavinėtojų slepia savo tapatybę ir nepasitvirtina jos per skelbiu.lt, be nepatvirtintos tapatybės dar galima atkreipti dėmesį į paskyros sukūrimo data, dažniausiai būna jos naujai sukurtos. Taip pat, reikėtų atkreipti į skelbimo aprašymą, dauguma jų būna neunikalus ir kartojasi, kaip pavyzdys "gavau dovanų, nenoriu" , "nepatiko" , "gavau dovanų, bet nenaudoju iPhone" . Be vis šito, dauguma pardavėjų neduos jums savo banko sąskaitos ir prašys susitikti gyvai.  Suklastotos sąskaitos faktūros - nors dauguma pagalvosite, kad sąskaitų faktūrų klastojimas yra nusikaltimas. Bet kopijų pardavinėtojams tai yra nesvarbu. Dažniausiai klastojamas yra skytech.lt , varle.lt , ideal.lt sąskaitos faktūros. Iš kur žinoti, kad sąskaita faktūra tikra arba netikra? Tiesiog paskambinkite į parduotuve ir patikrinkite sąskaitos faktūros tikrumą pateikdami jos duomenis, jeigu ir kas nors sutaps, didelis šansas, kad didžioji dalis duomenų yra netikri ir pasakys, kad sąskaita faktūra yra suklastota. Sunkiausia yra su užsienio parduotuvių sąskaitų faktūrų tikrinimu, patarčiau tiesiog vengti tokių, nes suklastoti Amazon.de arba Amazon.com invoice yra kelių minučių darbas. Čia yra maža dalis būdų kaip atskirti kur kopijos ir kur originalūs AirPods Pro 2. Nors šiuos būdus rašiau dedikuodamas AirPods Pro 2 ausinėms, bet galima juos panaudoti ir kitiems Apple produktams.
      Kaip galima prisidėti prie šio verslo žlugimo?
      Pradžiai norėčiau paprašyti, kad reportintumėte tuos TikTok video ir paskyras. Nors TikTok po kurio laiko pats pašalina jų paskyras, bet reportinant tai įvyksta greičiau. Jeigu pamatote įtartinus skelbimus per Vinted, Skelbiu, Eneba, rekomenduoju juos reportinti, kad jų darbuotojai atkreiptų dėmesį ir įvertintu skelbimo tikrumą.
      O jeigu jau taip atsitiko, kad netyčia nusipirkote kopija, bet turite pardavėjo banko sąskaitos duomenis. Patariu kreiptis į policija ir rašyti pareiškimą, tai galite padaryti per epolicija.lt svetaine.
      Nors spėju, kad bus nevienas komentaras apie tai, kad čia tiesiog bandymas kovoti prieš vėjo malūnus, bet reikia suprasti tai jog čia dideliu mastu apgaudinėjami žmonės. Nemanau, kad kažkuris norėtų nusipirkti kopija AirPods Pro 2 tikėdamasis, kad tai yra originalas. Tai gali būti ir nebūtinai Apple produktai, jie neseniai pradėjo pardavinėti Dyson siurblius, JBL kolonėles.
      P.S Norėčiau padėkoti Pauliui K. , jisai Facebook grupėse PC Builds Lietuva ir Mac LT daugiau informacijos paviešino apie šiuos perpardavinėtojus ir jų veikla.
       

      5
      2.2k
    4. Microsoft leista įsigyti Activision Blizzard

      JK reguliavimo institucijos leido „Microsoft“ pirkti „Call of Duty“ gamintoją „Activision Blizzard“ už patikslintą 69 mlrd. USD vertės pasiūlymą.
      Konkurencijos rinkų tarnyba (CMA) teigė, kad atnaujintame pasiūlyme buvo atsižvelgta į susirūpinimą keliančius klausimus. Tačiau nepaisant to, kad sandoriui pritarė, CMA kritikavo „Microsoft“.
      CMA teigė, kad peržiūrėtas pasiūlymas „išsaugos konkurencingas kainas“ žaidimų pramonėje ir suteiks daugiau pasirinkimo galimybių bei geresnių paslaugų. Taip pat buvo nuspręsta, kad „Microsoft“ perduos „Activision“ žaidimų platinimo per debesiją teises Prancūzijos bendrovei „Ubisoft“.
      „Perdavę „Activision“ transliavimo per debesiją teises „Ubisoft“, užtikrinome, kad „Microsoft“ negalės užvaldyti šios svarbios ir sparčiai besivystančios rinkos“, – sakė Sarah Cardell, CMA vadovė.
      Bradas Smithas, „Microsoft“ prezidentas, sakė, kad yra dėkingas už nuodugnų CMA patikrinimą ir sprendimą. Taip technologijų milžinė įveikė „paskutinę reguliavimo kliūtį“. Patvirtintu sandoriu džiaugėsi ir „Activision Blizzard“ atstovas.

      Šis Sandoris dar labiau įtvirtino „Microsoft“ kaip vaizdo žaidimų milžinę, o tai labai pribloškė jos pagrindinę varžovę „Sony“, „PlayStation“ konsolės savininkę.
      Kaip pažymi BBC, šiuo metu „PlayStation“ parduoda daugiau nei „Microsoft“ priklausanti „Xbox“, tačiau pramogų platformose sėkmę užtikrina prieiga prie geriausio turinio. Todėl „Sony“ nuo pat pradžių labai priešinosi šiam sandoriui. Bendrovė buvo susirūpinusi, kad dideli „Activision Blizzard“ žaidimai, tokie kaip „Call of Duty“, ilgainiui gali tapti išskirtiniais „Xbox“ žaidimais.
      „Sony“ taip pat nevengia pirkti sėkmingų žaidimų kūrimo studijų. Tačiau „Activision Blizzard“ yra viena didžiausių žaidimų kūrėjų pasaulyje – tarp jai priklausančių franšizių yra tokie vardai kaip „Call of Duty“ ar „World of Warcraft“.
      Šis sandoris įvyko tuomet, kai kita didelė studija „Bethesda“, taip pat priklausanti „Microsoft“, pristatė žaidėjų ilgai lauktą žaidimą „Starfield“, tačiau tinkamą tik žaidimo konsolėms „Xbox“ ir asmeniniams kompiuteriams. Todėl buvo nerimaujama, kad ir „Activision Blizzard“ žaidimai gali tapti prieinami tik išskirtinai „Xbox“ konsolių turėtojams.

      1
      973
    5. 5 dalykai, kurių nežinojote apie internetinius kazino

      Nors internetiniai kazino nėra naujiena ir turi tikrai daug žaidėjų visame pasaulyje, yra dalykų, kurių žmonės apie juos tiesiog nežino. Tarp dažniausiai nuostabą keliančių faktų yra skirtumai tarp internetinių kazino prieinamumo skirtingose pasaulio vietose arba tai, kad aukšto lygio internetinis kazino turės kelis tūkstančius lošimo automatų. Tačiau kas stebina dar labiau ir kokių 5 dėmesio verčiausių dalykų dauguma žaidėjų nežino?
      Baigtis lošimų automatuose lemia RNG
      Visuose azartiniuose lošimuose baigtys yra atsitiktinės. Tai – ne sportas, tad įgūdžiai bei patirtis nieko nereiškia.
      Tačiau, jei kortų lošimuose, kur yra gyvas dalintojas, viską lemia kortų maišymas, lošimų automatuose, kur viskas vyksta tik skaitmeninėje erdvėje – procesas būna kiek kitoks. Daug ką jis glumina, o dėl to, kad yra specifiškas bei sudėtingas – stebina.
      Atsitiktinių skaičių generatoriai (RNG) yra speciali programinė įranga, kuri labai svarbi kuriant sąžiningą ir nenuspėjamą lošimo aplinką. Panašūs sprendimai naudojami tiek fizinių kazino lošimų automatuose, tiek internetiniuose kazino.
      RNG generuoja didžiules skaičių sekas, kurios lemia rezultatus tą pačią akimirką, kai žaidėjas paspaudžia mygtuką Spin. Algoritmai sukurti taip, kad kiekvienas sukimas būtų nepriklausomas nuo ankstesnių, todėl mitai apie karštą ar šaltą automatą yra iš piršto laužti. 
      Lošimo automatų žaidimuose daugiausia naudojami pseudorandom skaičių generatoriai (PRNG), kurie remiasi algoritmais, imituojančiais atsitiktinumą apdorojant konkrečią imtį. Nors matematiškai ta seka yra deterministinė (dėl fiksuoto lošimo RTP procento – mat numatoma, kiek tiksliai lėšų turi grįžti žaidėjams), ypatingas sekos sudėtingumas ir veiksmo greitis lemia, kad nuspėti baigtį žaidimo metu fiziškai neįmanoma.
      Kai kuriose pažangiose sistemose naudojami true atsitiktinių skaičių generatoriai (TRNG), kurie atsitiktinumą išgauna iš procesų, todėl yra saugesni, bet veikia lėčiau. Dažniausiai TRNG naudojami tik didelių statymų aplinkoje, kur svarbiausia nenuspėjamumas, bet automatų aplinkoje reikia daugiau greičio.
      Kiekvienas lošimo automatų kūrėjas turi įdiegti skaidrų RNG sprendimą į automatą ar lošimą. Tokių įstaigų kaip eCOGRA auditai užtikrina, kad RNG veiktų sąžiningai.
      Žaidėjai lietuviškuose kazino negali gauti jokių bonusų
      Lietuvoje galioja vieni griežčiausių įstatymų lošimų verslui. Dėl to, nors seniau būdavo galima rasti daug lietuviškų kazino su premijomis ir net lojalumo programomis ar girdėti reklamas su pasiūlymais – viso to nebeliko.
      Žaidėjams lietuviški kazino (veikiantys su LPT licencija) jokių bonusų duoti ir siūlyti nebegali.
      Kazino premijų, pavyzdžiui, Welcome Bonus ar lojalumo programų draudimu siekiama apsaugoti žaidėjus ir sumažinti priklausomybėms lošimams mastą. Šios taisyklės yra dalis platesnių Lietuvos lošimų priežiūros tarnybos pastangų siekiant kurti saugesnę ir labiau kontroliuojamą azartinių lošimų aplinką.
      Lietuvos požiūris skiriasi nuo kitų regionų, kuriuose kazino žaidėjus vilioja daug labiau matoma rinkodara ir didelėmis paskatomis. Tie kazino priima žaidėjus iš Lietuvos, nors LPT turėtų riboti prieigą prie visų, LPT nelicencijuotų lažybų ir lošimų vietų internete. 
      Progresyvūs jackpots dažniausiai surenkami iš daugybės kazino
      Jeigu žiūrėsite į įprasto internetinio kazino laimėjimų lentelę ir ten matysite didžiausius dienos (24h) ar savaitės laimėtojus, didžiausi skaičiai, kuriuos turėtumėte išvysti bus 1,000 EUR, 5,000 EUR ar net 30,000-50,000 EUR.
      Bet didesni prizai – labai reti. Beveik jokiame lošimų automate ar prie Live lošimų bei stalo žaidimų nėra galimybės išlošti didesnes sumas, kadangi tai riboja statymų limitai, o ir patys žmonės ne taip dažnai daro all-in.
      Tad kaip kai kam visgi pavyksta laimėti šimtatūkstantines ar net milijonines sumas prie lošimų automatų? Atsakymas – progressive jackpots.
      Progresiniai lošimo automatų prizai yra unikalūs tuo, kad jie kaupia didžiulius laimėjimus, sujungdami dalį kiekvieno žaidėjo statymo į bendrą prizą, kuris nuolat auga, iki kol kažkuris žaidėjas laimi. Progresinius aukso puodus siūlantys automatai yra labai populiarūs, nes žaidėjai juose gali laimėti ir 42 milijonus dolerių. Toks prizas, kurį iš progresinio jackpoto žaidime „Wheel of Wishes“ laimėjo vienas žaidėjas – kol kas didžiausias istorijoje.
       „Mega Moolah“ – „Microgaming“ sukurtas žaidimas, kurio aukso puodas prasideda nuo 1 milijono JAV dolerių. Yra ir „NetEnt“ „Mega Fortune“, kurio rekordinė išmoka siekia 17,8 mln. eurų, ir „Playtech“ „Age of the Gods“ serija, siūlanti kelių lygių progresyvinius aukso puodus. Ten didįjį prizą suneša tūkstančiai žaidėjų iš skirtingų šalių, regionų ar net žemynų.
      Yra ir progresinių žaidimų, tokių kaip „Divine Fortune“, kurių prizų fondą suneša tik tam tikros kazino platformos, o tai reiškia, kad prizinis fondas skirtas tik vieno internetinio ar fizinio kazino žaidėjams.
      Žaidimo grąža (RTP) gali skirtis, priklausomai nuo regiono
      Skaitydami kazino žaidimų apžvalgas ar domėdamiesi automatais, dažnai matysite RTP (Return to Player) procentą. Jis parodo, kokią dalį įneštų pinigų žaidėjams automatas grąžins. Trumpiau tariant – kuo RTP didesnis, tuo geriau žaidėjams ir tuo mažesni bus jų nuostoliai.
      Tačiau, pasirodo, kad žaidėjo grąžos procentinė dalis (RTP) gali skirtis priklausomai nuo regioninių lošimų taisyklių. Nors RTP yra ilgalaikis vidutinis procentinis dydis, skirtingų regionų kazino gali siūlyti žaidimus su skirtingais RTP parametrais dėl apribojimų ir reguliavimo. Pavyzdžiui, vienose jurisdikcijose galima pirkti žaidimo Bonus Buy funkciją, o kitose tokios galimybės nebus.
      Taip yra dėl to, kad kai kurios jurisdikcijos nustato minimalias RTP ribas, kad būtų užtikrintas sąžiningas žaidimas, o kitos leidžia kazino elgtis lanksčiau. Tai turi įtakos vidutiniam išmokėjimui per tam tikrą laiką.
      Be to, lošimų automatai internete įprastai turi didesnį RTP nei automatai fizinėse lošimų vietose. Fizinėse vietose RTP gali būti tarp 85 ir 93 %, o internete – vidutiniškai 94-97 %.
      Internete galima žaisti su kriptovaliutomis
      Kriptovaliutos vis dažniau priimamos kaip mokėjimo būdas internetiniuose kazino.
      Geriausia, kad norint atsiskaityti su jomis, dažniausiai reikalaujama tik registracija bei KYC anketos užpildymas (bet ir pastarasis nebūtinai prašomas). Situacija blogesnė, jei žaidėjas nori mokėti su e. pinigine, mokėjimo kortele ar per el. bankininkystę. Tokiu atveju jam dar teks patvirtinti savo tapatybę, kelti nuotrauką, dokumentą, įrodymus. Na, o su crypto tokių reikalavimų nėra.

      Negana to, modernūs kazino priima aibę kriptovaliutų, tad atsiskaityti galima BTC, ETH, USDT, USDC, LTC, XRP ir kitais žetonais. Jie pasiūlo didesnį privatumą nei tradiciniai mokėjimo būdai, greičiau atliekamas operacijas ir mažesnius mokesčius, palyginti su įprastais metodais.
      Kriptovaliutoms kazino naudoja blokų grandinės technologiją, kuri leidžia skaidriai sekti sandorius ir garantuoja saugumą. Visgi daugelį žaidėjų traukiaaliutų teikiamas anonimiškumas ir kad nėra mokėjimo ribojimų pagal lokaciją.

      0
      244
    6. Kokie mokesčiai taikomi individualioje veikloje pagal pažymą

      Planuojama mokesčių reforma žada pokyčių dirbantiems savarankiškai pagal individualios veiklos pažymą. Tačiau pradėjusieji vykdyti individualią veiklą pagal pažymą (IDV) ar svarstantys jos imtis jau dabar susiduria su mokesčių klausimais. Specialistai paaiškina, kokie mokesčiai taikomi IDV ir ką siūloma keisti. Mokesčių įvairovė gana plati, tad net ir vykdant IDV, kuriai priskiriama ir žemės ūkio veikla, neužtenka apsiriboti vien tik pagrindiniais mokesčiais individualios veiklos rezultatui apskaičiuoti. Mokesčiai priklauso nuo vykdomos veiklos pobūdžio:
      jei veikloje naudojamas automobilis ar kita įranga, kuriai reikalingas kuras, pakavimo medžiagos, tokios kaip plėvelė, popierius, kartoninės dėžutės ar kitos, – mokamas taršos mokestis; jei veiklai vykdyti patalpos, žemės sklypas nuomojami iš fizinio asmens – mokamas gyventojų pajamų mokestis (GPM) nuo A klasės išmokėtų pajamų (nekilnojamo turto, žemės mokestį moka pats turto savininkas); jei pajamos per 12 kalendorinių mėnesių viršija 45.000 Eur (nuo 2024 m. siūloma pajamų ribą didinti iki 55.000 Eur), arba iš Europos Sąjungos įsigyta prekių už 14.000 Eur – privaloma registruotis pridėtinės vertės mokesčio (PVM) mokėtoju ir mokėti PVM. Svarbu atkreipti dėmesį, kad fizinio asmens pajamos ir IDV gaunamos pajamos sumuojamos; jei samdomi darbuotojai – nuo priskaičiuoto darbo užmokesčio mokamos socialinio draudimo įmokos ir GPM.
      Privalomojo socialinio draudimo (PSD) ir valstybinio socialinio draudimo (VSD) įmokos skaičiuojamos nuo 90%
      apmokestinamo pelno (neatėmus VSD ir PSD įmokų): (Pajamos - išlaidos) * 90%.
      PSD įmokos PSD įmokos mokamos nuo minimaliosios mėnesinės algos (MMA). 2023 m. MMA dydis – 840 Eur.
      (840 Eur * 6,98% = 58,63 Eur/mėn.):
      jeigu esate papildomai draustas, esate studentas, auginate vieną vaiką iki 8 metų, 2 vaikus iki pirmajam sueis 18 metų, dirbate pagal darbo sutartį ir kt., nėra prievolės mokėti PSD kiekvieną mėnesį. Šį mokestį teks sumokėti metų gale; jeigu nesate papildomai draustas, PSD turėsite mokėti kiekvieną mėnesį, ir metų gale, deklaracijų laikotarpiu, turėsite sumokėti PSD skirtumą, jeigu iš IDV būsite užsidirbę daugiau negu 12 MMA; PSD mokėti prievolės nėra, jeigu esate draudžiami valstybės lėšomis (esate pensinio amžiaus,turite neįgalumą ir t. t.).
      VSD įmokos
      Mokant VSD įmokas, kaupiasi socialinio draudimo stažas, yra galimybių susirgus, slaugant ligonį gauti nedarbingumo
      išmoką ir kitų socialinių garantijų.
      asmenys, kurie nekaupia papildomai pensijai, moka 12,52%; asmenys, kurie kaupia papildomai pensijai 3%, moka 15,52%. GPM įmokos
      GPM gali svyruoti nuo 5% iki 15%:
      IDV metinis pelnas (pajamos, atėmus visas išlaidas) yra iki 20.000 Eur – GPM 5%; IDV metinis pelnas (pajamos, atėmus visas išlaidas) yra nuo 20.000 Eur iki 35.000 Eur – GPM atitinkamai didėja nuo 5% iki 15%; IDV metinis pelnas (pajamos, atėmus visas išlaidas) yra 35.000 Eur ir daugiau – 15%. Planuojami iš IDV gaunamų pajamų apmokestinimo pokyčiai
      Sumažinti nuo 30% iki 20% sąnaudų (išlaidų) atėmimą iš pajamų, nerenkant išlaidas patvirtinančių dokumentų, arba „Sodros“ įmokas priskirti neleidžiamiems atskaitymams (neleidžiami atskaitymai nemažina apmokestinamo pelno).
      30% sąnaudų (išlaidų) atėmimą iš pajamų taiko tie asmenys, kurie pasirenka nerinkti arba neturi faktines išlaidas
      patvirtinančių dokumentų. sumažinti kredito ribą nuo 20.000 Eur iki 10.000 Eur, iki kurios būtų taikomas 5% GPM tarifas;
      iki 2026 m. palaipsniui padidinti GPM tarifą nuo dabar taikomo 5–15% iki 20%
      Siūlomas gyventojų pajamų mokesčio tarifo pokytis

      padidinti „Sodros“ tarifą 1,31%, kuris būtų skiriamas nedarbo draudimui; padidinti „Sodros“ lubas nuo 43 VDU (64.700 Eur) iki 60 VDU (101.000 Eur), kurias pasiekus būtų nebeskaičiuojami „Sodros“ mokesčiai; PVM mokėtojai arba tie, kam buvo atsiradusi prievolė registruotis PVM mokėtojais, nebegalės taikyti 20% sąnaudų atskaitymo iš pajamų. Apmokestinamąjį pelną bus galima sumažinti tik turint sąnaudas patvirtinančius dokumentus. Jeigu projektas bus patvirtintas, gautų pajamų iš IDV apmokestinimas stipriai padidės, o tai reiškia, kad fizinių asmenų
      iš šios veiklos gaunamų pajamų apmokestinimas bus beveik prilygintas darbo užmokesčio apmokestinimui.
      Mokesčių atostogos
      Daug kam vis dar kyla klausimas, kodėl vykdydamas IDV, turiu mokėti socialinio draudimo įmokas, nors esu draustas,
      pavyzdžiui, dirbu pagal darbo sutartį, moku visus mokesčius, o IDV – tik papildoma veikla.
      Trumpas pavyzdys, kad būtų paprasčiau įsivaizduoti. Dirbate vienoje darbovietėje pagal darbo sutartį, nuo sutarto
      darbo užmokesčio darbdavys sumoka visus jūsų mokesčius (PSD, VSD ir GPM). Nusprendžiate papildomai užsidirbti,
      įsidarbinate kitoje darbovietėje. Joje taip pat gaunate numatytą darbo užmokestį, nuo kurio darbdavys taip pat sumoka
      visus priklausančius mokesčius.
      Taigi IDV yra savarankiška veikla, kurioje gaunate atlygį (pelną) ir nuo kurio turite pats sumokėti socialinio draudimo bei
      gyventojų pajamų įmokas.
      Jeigu pradėjote vykdyti IDV ir tai yra pirmoji jūsų savarankiška veikla – iki tol nebuvote mažosios bendrijos narys,
      individualios įmonės savininkas ir kt., – tokiu atveju galite pasinaudoti 12 mėnesių socialinio draudimo (VSD)
      atostogomis. Prievolė mokėti PSD įmokas išlieka. Atostogos – gerai, tačiau šiuo periodu nemokėdami socialinio
      draudimo įmokų netenkate visų socialinių garantijų, t. y. nekaupiate stažo būtinajai pensijai gauti, negalite gauti ligos
      išmokos ir t. t.
      Jei vykdote individualią veiklą ir mokate visus priklausančius mokesčius, turite visas socialines garantijas – susirgus
      jums ar vaikui galite gauti nedarbingumą, išeiti motinystės atostogų, gauti išmokas bei kitas socialines garantijas.

      0
      625
    7. Pirmasis mokesčių hakatonas Lietuvoje

      Kviečiame studentus ir jaunus specialistus (18-25 m.) priimti mokestinį iššūkį, registruotis individualiai ar su komanda ir kartu ieškoti būdų, kad mokesčiai jaunimui taptų paprasta.
      Registracija vyksta iki lapkričio 16 d.
      Renginio metu kartu su profesionalių mentorių pagalba kursite inovatyvius sprendinius, kurie padėtų ugdyti jaunimo žinias apie mokesčius, išvengti mokestinių klaidų ir pasiruošti karjeros ar verslo startui.
      Taxmania Hackathon – smagus laikas ieškant kūrybiškų sprendimų, profesionalūs mentoriai, įkvepiantys pranešimai bei vertingi prizai hakatono nugalėtojams.
      Hakatono laimėtojų komandos bus apdovanotos norimais kursais. Prizinio fondo vertė – net 10 000 eurų.
      Nedvejok, registruokis jau dabar! Daugiau informacijos apie hakatoną www.taxmania.lt
       

      1
      506
    8. Ant to pačio grėblio lipa antrą kartą: skirtos dar 5 baudos už filmo atsisiuntimą iš linkomanija.net

      2023 m. rugsėjo 6 d. Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) priėmė sprendimą skirti pinigines baudas dar penkiems asmenims neteisėtai atsisiuntusiems ir platinusiems filmus iš autorių teises pažeidžiančios interneto svetainės linkomanija.net. Už analogiškus pažeidimus LRTK pirmą kartą skyrė baudas trims asmenims praėjusios savaitės posėdyje, rašoma pranešime žiniasklaidai.
      LRTK, 2023 m. liepos 27 d. atlikusi stebėseną, nustatė, kad interneto svetainėje linkomanija.net be autorių teisių sutikimo buvo neteisėtai atgamintas ir viešai paskelbtas autorių teisių saugomas audiovizualinis kūrinys – filmas „Tu mano deimantas“.
      Pažeidėjai nustatytą baudą – 140 eurų privalės sumokėti į vieną iš Valstybinės mokesčių inspekcijos surenkamųjų sąskaitų.
      LRTK primena, kad 2023 m. liepos 1 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (ANK) pakeitimai, pagal kuriuos LRTK suteikti įgaliojimai ginti autorių teises ir gretutines teises taikant administracinę atsakomybę.
      Pagal ANK 122 straipsnio 1 dalį, neteisėtas autorių teisių ar gretutinių teisių objekto arba jų dalies viešas atlikimas, atgaminimas, viešas paskelbimas, įskaitant padarymą viešai prieinamo kompiuterių tinklais (internete) arba kitoks panaudojimas bet kokiais būdais ir priemonėmis nekomerciniais tikslais, užtraukia baudą nuo dviejų šimtų aštuoniasdešimt iki šešių šimtų eurų.
      Atkreipiame dėmesį, kad pakartotinai nustačius tokius pažeidimus, gali būti skirta bauda nuo šešių šimtų iki aštuonių šimtų penkiasdešimt eurų.
      Reikia pažymėti, kad LRTK, atlikdama įstatymais jai nustatytas funkcijas, nuolatos atlieka stebėseną ir deda visas įmanomas pastangas, kad apsaugotų autorių teises internete bei sumažintų piratavimo mastus Lietuvoje.
      Patariame nesisiųsti filmo "Tu mano deimantas" iš linkomanija.net, nebent norite sulaukti baudos

      3
      1.3k
    9. "Rekordinės" baudos pažeidėjams už neteisėta filmų atsisiuntimą iš linkomanija.net

      Lietuvos radijo ir televizijos komisija (toliau – LRTK) priėmė sprendimą skirti pinigines baudas trims asmenims neteisėtai atsisiuntusiems ir platinusiems filmus iš autorių teises pažeidžiančios interneto svetainės linkomanija.net.
      LRTK 2023 m. liepos 27 d. atliko stebėseną, kurios metu nustatė, kad interneto svetainėje linkomanija.net be autorių teisių sutikimo buvo neteisėtai atgamintas ir viešai skelbiamas autorių teisių saugomas audiovizualinis kūrinys – filmas „Tu mano deimantas“.
      LRTK primena, kad 2023 m. liepos 1 d. įsigaliojo Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso (toliau – ANK) pakeitimai, pagal kuriuos LRTK suteikti įgaliojimai ginti autorių teises ir gretutines teises taikant administracinę atsakomybę. Pagal ANK 122 straipsnio 1 dalį, neteisėtas autorių teisių ar gretutinių teisių objekto arba jų dalies viešas atlikimas, atgaminimas, viešas paskelbimas, įskaitant padarymą viešai prieinamo kompiuterių tinklais (internete) arba kitoks panaudojimas bet kokiais būdais ir priemonėmis nekomerciniais tikslais, užtraukia baudą nuo dviejų šimtų aštuoniasdešimt iki šešių šimtų eurų.
      Tai pirmasis toks atvejis, kai LRTK taikė administracinę atsakomybę asmenims, kurie padarė autorių teisių pažeidimus internete.
      Taip pat, 2023 m. rugpjūčio 30 d. LRTK priėmė sprendimą taikyti administracinę atsakomybę VšĮ „Neringa FM“ atsakingam asmeniui už neteisėtą muzikos kūrinių platinimą neringafm.lt interneto svetainėje. Pažymėtina, kad, neturint Lietuvos gretutinių teisių asociacijos AGATA išduotos licencinės sutarties, interneto svetainėje neringafm.lt buvo naudojami muzikos įrašai ir fonogramos. Tokia veikla taip pat yra neteisėta ir užtraukia administracinę atsakomybę pagal ANK 122 straipsnį.
      Išnagrinėjusi visas aplinkybes, LRTK šiems pažeidėjams nusprendė skirti baudas – po 140 eurų. 

      1
      1.4k
    10. Nyderlandai planuoja visiškai uždrausti vaizdo žaidimų "Loot Boxes"

      Vaizdo žaidimų „Lobių skrynių“ („loot boxes“) statusas ir tai, ar jos yra azartinių lošimų forma, šalyje neatitinka pasaulinio standarto ir tai puikiai iliustruoja galimas „Lobių skrynių“ ir mikrotransakcijų draudimas Nyderlanduose. Vaizdo žaidimuose „Lobių skrynios“ - tai vartotinas virtualus daiktas, kurį galima iškeisti ir gauti atsitiktinės atrankos būdu parinktų kitų virtualių daiktų arba turto. Praėjusiais metais Nyderlandų teismo teisėjas nusprendė, kad mikrotransakcijos yra palyginti nekenksmingos, kadangi jos neturi jokios realios vertės už tų žaidimų ribų, taigi jų negalima laikyti azartiniu lošimu.Tačiau, remiantis nauja šią savaitę pasirodžiusia informacija, Nyderlandų vyriausybė ketina siekti visiško „Lobių skrynių“ draudimo. Ji tikisi, kad jos pavyzdžiu paseks visa Europos Sąjunga (ES).
      Jungtinė Karalystė ir Belgija griežtai pasisakė prieš „Lobių skrynias“ ir kitokią veiklą, susijusią su mikrotransakcijomis žaidimuose. Pirmoji iš jų anksčiau nurodė žaidimų kūrėjams pasitraukti, jei jie nori išvengti naujų taisyklių. Pastaroji įgyvendino visišką draudimą.
      Austrijos teismas neseniai nusprendė, kad kompanija „Sony“ teisminiame ginče laikoma atsakinga už žaidimą su „FIFA Ultimate Team“ (FUT) paketais. Šie paketai leidžia žaidėjams pirkti žaidėjus, kurti savo komandas, tačiau pirkdami žaidėjai nežino, kas į paketus įeina. Tai, pasak teisėjo, reiškia, kad paketai yra azartinių lošimų forma.Kanada ir kitos šalys pasuko priešinga kryptimi. Šių metų kovą Kanados teisėjas nusprendė, kad, kadangi mikrotransakcijos neturi realios vertės, jos nėra azartinių lošimų forma. Atrodo, kad Nyderlandai kol kas nepasirenka vienos ar kitos pusės, tačiau jų pozicija netrukus gali pasikeisti. Vyriausybės Visuomenės informavimo tarnyba patvirtino, kad jas ruošiamasi uždrausti, tačiau kol kas neaišku, kaip toli procesas gali būti pažengęs ir ar bus pasiektas numatytas tikslas.   Netrukus po to, kai Nyderlandų ekonomikos ir klimato politikos ministras Micky Adriaansensas pradėjo kampaniją prieš „Lobių skrynias“, šešios politinės partijos įstatymų leidžiamojoje valdžioje pateikė pasiūlymą. Jame buvo raginama uždrausti šį įrankį, o taip pat kitų mikrotransakcijų pardavimą ir platinimą.Surasti iniciatyvai palaikymą nebuvo lengva dėl skirtingų nuomonių apie mikrotransakcijas. Vis dėlto, kai žodis „lošimas“ vis dažniau tampa tabu, vien jo paminėjimo bet kokia forma pakanka, kad būtų gautas palaikymas. Advokatas Renė Otto, kuris specializuojasi lošimų teisės srityje, atliko šio draudimo pasekmių tarptautiniam lošimų sektoriui vertinimą. Jis teigia, kad Nyderlandų vyriausybės priimtas sprendimas gali padėti pagrindą kitoms šalims, susiduriančioms su analogiškais klausimais, ir taip inicijuoti reikšmingas azartinių lošimų bendrovių ekonominės veiklos permainas visame pasaulyje.   Adriaansensas pabrėžė, kad būtina skubiai įgyvendinti griežtesnes taisykles. Jo teigimu, draudimas yra būtinas siekiant pagerinti vartotojų apsaugą ir tikisi, kad ES pritars ir nustatys draudimą visame regione. Akivaizdu, kad Adriaansens savo pusėje jau turi ES vadovus.

      0
      909
    11. Nvidia RTX 40 serijos vaizdo plokštės dar nesulaukė žaidėjų susidomėjimo Steam platformoje

      Paskelbta naujausia "Steam" kompiuterinės įrangos apklausa. Pagrindinės 2023 m. birželio mėn. tendencijos rodo, kad "Nvidia" RTX 40 serijos vaizdo plokštėms sunkiai sekasi užimti rinkos dalį, o "Windows 10" išlieka populiariausia žaidimų operacine sistema.
      Pradėkime nuo vaizdo plokščių rezultatų. Sąraše ir toliau dominuoja vidutinės klasės xx50 ir xx60 plokštės. Populiariausia yra GTX 1650, užimanti 5,50 %, po jos seka RTX 3060 su 4,50 % ir ankstesnė sąrašo lyderė GTX 1060 su 4,45 %. Tiesą sakant, prieš susidurdami su RTX 3070, turite nusileisti dar šešiomis pozicijomis žemyn. Dauguma žaidėjų paprasčiausiai negali arba nenori išleisti didelių sumų aukštos klasės vaizdo plokštėms.
      Pirmasis AMD GPU yra gerokai žemesnėje sąrašo vietoje, ir tai tik integruota grafika. Aukščiausioje vietoje esantis AMD GPU yra garbingasis RX 580, užimantis vos 1 % visos rinkos.
      Įdomu tai, kad "Nvidia" "RTX 40" serija kol kas nepadarė didelio įspūdžio: mobilioji "RTX 4060" užėmė 29 vietą, o "RTX 4070 Ti" - 35 vietą. Reikia pripažinti, kad visa RTX 40-oji serija buvo prieinama tik dalį laiko, kiek jos pirmtakai, o RTX 4060 Ti ir RTX 4060 per ateinančius porą metų neabejotinai pakils sąraše. Tačiau žvelgiant į šiuos rezultatus, sunku suprasti, kaip "Nvidia" galėtų būti pernelyg sužavėta RTX 40 serijos įsisavinimu. Tačiau ar jai tai tikrai rūpi, kai ji uždirba milijardus iš dirbtinio intelekto įrangos?
      Verta paminėti, kad "Steam" kompiuterinės įrangos apklausą geriau vertinti kaip apytikslį rinkos dalies vaizdą, o ne kaip galutinį jos rodiklį.

      0
      944
    12. Skelbiama peticija dėl tarpinių egzaminų atšaukimo

      Vos prieš dieną suformuota peticija susilaukė daug susidomėjimo, o kadangi VŠĮ Peticijos yra Ilja Laurs projektas, tai gan sąžiningai bando priduoti visas aktyvias peticijas iki reikiamų institucijų. Visas peticijos tekstas žemiau:

      Peticijos nuoroda https://www.peticijos.lt/visos/83638/del-tarpiniu-egzaminu-atsaukimo/
       
       

      1
      1.1k
    13. Nvidia gina Microsoft po to, kai JK blokuoja Activision susijungimą

      Nvidia palaikė "Microsoft" po neseniai paskelbtos žinios, kad Jungtinės Karalystės konkurencijos ir rinkos priežiūros tarnyba siekia užblokuoti "Activision Blizzard" pardavimą "Xbox" bendrovei.
      "Nvidia" GeForce Now savo Twitter paskyroje teigė, kad paslauga ir kiti debesų kompiuterijos žaidimų teikėjai "įgytų dar didesnį žaidimų katalogą", jei sandoriui būtų leista įvykti. Įmonė pridūrė: "Mes tai laikome nauda cloud-based žaidimams ir tikimės teigiamo sprendimo".
      Neseniai "Microsoft" pasirašė 10 metų trukmės sutartį su "Nvidia", pagal kurią "Call of Duty" žaidimai ir kiti "Activision Blizzard" žaidimai bus perkelti į "GeForce Now", jei sandoris bus patvirtintas. GeForce Now leidžia vartotojams transliuoti žaidimus į savo kompiuterius be galingos vietinės įrangos. Naudotojai gali prijungti savo "Steam", "Ubisoft", "EA" ir "Epic Games" paskyras ir transliuoti turimus žaidimus. Kiekvieną ketvirtadienį biblioteka, kurioje jau yra 1 500 pavadinimų, papildoma naujais žaidimais.
      CMA teigė, kad blokuoja "Microsoft" sandorį Jungtinėje Karalystėje visų pirma dėl susirūpinimo debesijos žaidimų rinka. Bendrovė "Microsoft" nesutiko su CMA išvadomis, o jos prezidentas Bradas Smithas pareiškė, kad CMA priėmė sprendimą remdamasi klaidingais argumentais. Pranešimą kritikavo ir "Activision Blizzard" generalinis direktorius Bobby Kotickas, sakydamas, kad šiuo metu debesų kompiuterijos žaidimai sudaro "nereikšmingą" visos žaidimų pramonės dalį.
      Dabar "Microsoft" ir "Activision Blizzard" rengia apeliacinį skundą. Analitikas Michaelas Pachteris teigė manantis, kad "Microsoft" galėtų pasiūlyti CMA sprendimą, jei sutiktų nedėti "Activision Blizzard" žaidimų į "Game Pass" Jungtinėje Karalystėje.
      Be Jungtinės Karalystės, ES sprendimą turėtų priimti iki gegužės 22 d., o JAV FTC pirmasis įrodymų nagrinėjimas numatytas 2023 m. rugpjūčio mėn.

      0
      976
    14. Geriausias pasaulio šachmatininkas pralaimėjo turnyrą po "siaubingo pelės slystelėjimo"

      Pasaulio šachmatų čempionas Magnusas Carlsenas ketvirtadienį pasitraukė iš internetinio turnyro po to, kai netyčia perkėlė savo dama ne į tą lauką, kad varžovas Hikaru Nakamura galėtų ją paimti karaliumi ir galiausiai laimėti partiją. Chess.com pavadino šį Carlsen'o ėjimą "siaubingu pelės paslydimu", ir jis paliko turnyrą trečioje vietoje su 15 000 JAV dolerių.
      Nugalėjęs Carlseną šiame armagedono mače, Nakamura penktadienį laimėjo "Chessable Masters" turnyrą ir jo 30 000 JAV dolerių pagrindinį prizą, o tai leido jam aplenkti Carlseną šių metų daugkartinio Čempionų šachmatų turo reitinge.
      Carlseno lemtingo klaidingo paspaudimo rezultatą galite pamatyti pirmiau pateiktoje ekrano nuotraukoje. Viršutiniame dešiniajame lentos kampe matyti, kaip Nakamuros karalius (juodasis) užgrobia Carlsen'o bejėgę karalienę, kurią Norvegijos didmeistris ketino perkelti į b6, kad paimtų vieną iš Nakamuros pėstininkų. Vietoj to jis užkėlė figūrą ant f6.
      Akivaizdu, kad tokių dalykų pasitaiko pakankamai dažnai, todėl "pelės slystėjimas" yra įprasta. Komentatoriai iš karto suprato, kas nutiko, kai Carlsenas sureagavo, o po to ėjimas pasirodė transliacijoje.
      Pelės nuslydimas pasirodo maždaug 3:30:00. Carlsenas sureaguoja prieš pasirodant jam.
      Praėjusiais metais Carlsenas plačiai nuskambėjo po to, kai jis ir kiti asmenys, įskaitant patį Chess.com, apkaltino didmeistrį Hansą Niemanną sukčiavimu, o šis į tai atsakė ieškiniu.

      0
      974
    15. Esporto lažybų augimas: Kaip technologijos keičia konkurencinių žaidimų lažybas

      Per pastarąjį dešimtmetį esporto pramonė iš nišinio hobio tapo pasauline sensacija. Tokie žaidimai kaip League of Legends, Counter-Strike: Global Offensive, Dota 2 ir Fortnite dabar pritraukia milijonus žiūrovų, o prizų fondai prilygsta tradicinių sporto šakų prizams. Konkurenciniams žaidimams toliau kylant aukštyn, esporto lažybos greitai tapo sparčiai augančia pramonės šaka. Tokios platformos, kaip gg bet suvaidino svarbų vaidmenį šiame augime, pasitelkdamos technologijas, kad pakeistų tai, kaip gerbėjai įsitraukia į savo mėgstamus žaidimus, ir revoliucionizuotų esporto pasaulio lažybų kraštovaizdį.
      Esporto lažybų evoliucija
      Lažybos dėl esporto nėra naujiena, tačiau dėl pastarojo meto technologinės pažangos ši praktika iš mažų, pavienių statymų tapo pasauline pramone. Iš pradžių esporto lažybos buvo susijusios su neformaliomis bendruomenės inicijuotomis lažybomis arba skin lažybomis, kai žaidėjai statydavo ne pinigus, o žaidimo elementus. Tačiau esporto renginiams tapus labiau formalizuotiems ir pelningesniems, į šią veiklą įsitraukė tradicinės lažybų bendrovės ir specializuotos esporto lažybų platformos.
      Šiandien esporto lažybos tapo daugiamilijardine rinka, kurioje galima lažintis dėl įvairių statymų. Lošėjai gali atlikti statymus už rungtynių rezultatus, žaidimo įvykius, žaidėjų statistiką ir net už konkrečių komandų rezultatus turnyro metu.
      Technologijų vaidmuo
      Sparčią esporto lažybų plėtrą skatina kelios pagrindinės technologinės tendencijos, dėl kurių šios lažybos tampa prieinamesnės, saugesnės ir patrauklesnės:
      1. Duomenų analizė ir dirbtinio intelekto įžvalgos
      Vienas svarbiausių technologinių pasiekimų esporto lažybų srityje yra duomenų analizės ir dirbtinio intelekto (DI) integravimas. Esporte duomenys generuojami realiuoju laiku - nuo žaidėjų veiklos statistikos iki žaidimo metu priimamų sprendimų. Dabar lažybų platformos naudoja šiuos duomenis, kad lažybų dalyviams pateiktų realaus laiko koeficientus ir prognozavimo analizę.
      Dirbtinio intelekto valdomi algoritmai analizuoja didžiulius žaidimo duomenų kiekius ir siūlo anksčiau neprieinamas įžvalgas apie galimus rezultatus. Tai leidžia nustatyti tikslesnius koeficientus, o lažybų dalyviai, remdamiesi statistika, tendencijomis ir ankstesniais rezultatais, gali priimti labiau pagrįstus sprendimus. Dirbtinio intelekto modeliai taip pat gali padėti aptikti netaisyklingus lažybų modelius, užtikrinant saugesnę ir skaidresnę lažybų aplinką.
      2. Tiesioginės transliacijos integracija
      Esporto lažybų ir tiesioginių transliacijų platformų, tokių kaip „Twitch“ ir „YouTube Gaming“, konvergencija dar labiau paskatino lažybų ekosistemą. Dabar žiūrovai gali stebėti tiesioginius turnyrus ir tuo pačiu metu atlikti statymus, taip sukurdami dar labiau įtraukiančią patirtį. Kai kuriose platformose netgi galima atlikti interaktyvius statymus, kai koeficientai dinamiškai keičiasi vykstant žaidimui.
      Šis realiuoju laiku vykstantis žiūrovų ir lažybų dalyvavimas priartina gerbėjus prie veiksmo, todėl kiekviena žaidimo akimirka tampa dar labiau jaudinanti. Tiesioginės statistikos, momentinių pakartojimų ir koeficientų atnaujinimo integravimas į transliacijos platformas pagerina bendrą patirtį tiek paprastiems žiūrovams, tiek atsidavusiems lažybų dalyviams.
      3. Blokų grandinė ir kriptovaliuta
      Blokų grandinės technologija vis dažniau integruojama į esporto lažybas, suteikdama naudotojams skaidrumo ir saugumo. Naudojant blokų grandinę, visi sandoriai įrašomi į viešąją knygą, todėl užtikrinamas statymų saugumas ir sumažinama sukčiavimo ar manipuliavimo rizika. Tai ypač svarbu pramonėje, kuri labai priklauso nuo pasitikėjimo tarp lažybų tarpininkų ir platformų.
      Kriptovaliuta taip pat tampa pageidaujamu esporto lažybų mokėjimo metodu, užtikrinančiu anonimiškumą ir didesnį sandorių greitį, palyginti su tradiciniais bankininkystės metodais. Kadangi daugelis esporto gerbėjų jau yra susipažinę su skaitmeninėmis valiutomis, kriptovaliutų naudojimas lažybose atrodo natūralus žingsnis į priekį.
      4. Mobiliosios programėlės ir prieinamumas
      Mobiliosios technologijos pakeitė lažybininkų bendravimą su esporto lažybų platformomis. Atsiradus specialioms mobiliosioms programėlėms, sirgaliai gali atlikti statymus iš bet kurios vietos ir bet kuriuo metu. Šios programėlės sukurtos taip, kad užtikrintų vientisą patirtį, nesudėtingą prieigą prie koeficientų, tiesioginių rungtynių transliacijų ir lažybų parinkčių. Mobiliosios lažybos taip pat leidžia atlikti lažybas žaidimo metu, realiuoju laiku, o tai reiškia, kad sirgaliai gali priimti sprendimus rungtynėms vykstant ir jiems nereikia būti prie kompiuterio.
      Išvada
      Esporto lažybų augimas yra glaudžiai susijęs su technologine pažanga, kuri iš naujo apibrėžė, kaip gerbėjai įsitraukia į konkurencinius žaidimus. Nuo duomenimis paremtų įžvalgų ir realaus laiko transliacijų integracijos iki blokų grandinės saugumo ir prieinamumo mobiliuoju telefonu - technologijos sudarė sąlygas sparčiam esporto lažybų augimui, todėl jos tapo dinamiška ir įdomia erdve tiek lažybų dalyviams, tiek žaidimų entuziastams. Šiai pramonei toliau vystantis, bus įdomu stebėti, kaip naujos technologijos toliau formuos esporto lažybų ateitį.

      0
      190
    16. Lengvas būdas dienyne 2 pakeisti į 10

      Vėl dienyne prastas pažymys, o tėvai jau po paskutinio dvejeto sakė, kad išmes iš namų?   Mokykis daug paprasčiau su kiečiausiais korepetitoriais mokosi.lt     Kodėl mokosi.lt?    Individualiai - pamokoje tik tu ir mokytojas, aiškinsimės būtent tau iškilusius neaiškumus

      Online - taupyk laiką ir mokykis šiuolaikiškai nesvarbu kur būtum tu ar tavo norimas mokytojas

      Savo pasirinktu laiku - jokių iš anksto nustatytų tvarkaraščių, mokykis tada, kada tau patogu

      Už tinkamą kainą - tarp plataus mokytojų pasirinkimo tikrai rasi sau tinkamą

      Jokių ilgalaikių sutarčių - mokykis nuosekliai visus metus ar vienos pamokos metu pasikartok artėjančiam atsiskaitymui   Su kodu ,,Zibute'' gauk 10% nuolaidą pirmai pamokai ir žibėk klasėje.
      Mokykis kur nori, kiek nori ir kada nori su www.mokosi.lt    

      0
      1.4k
    17. Artėja didžiausias žaidimų kūrybos hakatonas „LT Game Jam 2023“

      Metų pradžia žaidimų kūrybos bendruomenei yra svarbi dėl didžiausio kasmetinio festivalio „Global Game Jam“, kuris šiemet prasidės jau kitą savaitę, o pagrindiniai renginiai daugelyje pasaulio šalių, tarp jų ir Lietuvoje, vyks vasario 3-5 dienomis. Šio renginio tikslas – paskatinti domėtis žaidimų kūryba, išbandyti savo žinias bei įgūdžius ir kartu su šimtais kitų kūrėjų per vieną savaitgalį sukurti žaidimo prototipą.
      Lietuvoje „LT Game Jam“ renginiai turi ypatingą istoriją, mat dar 2002 m. buvo surengtas antrasis tokio tipo žaidimų kūrybos hakatonas pasaulyje, o prieš dešimt metų tai buvo pirmasis naujai įsteigtos Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos(LŽKA) organizuotas renginys. Pasak asociacijos direktoriaus Gedimino Tarasevičiaus, „Lietuviška Global Game Jam interpretacija kasmet pažymi naujų asociacijos veiklų sezono pradžią, pakviesdama tiek žaidimų kūrybos profesionalus, tiek mėgėjus iš visos Lietuvos susitikti ir kartu kurti žaidimus. Didžiuojamės, kad net ir pasaulinės pandemijos bei kitų globalių sukrėtimų kontekste, mums pavyko nepertraukiamai tęsti šią tradiciją. Lietuvos kultūros tarybos finansavimo ir žaidimų industrijos rėmėjų pagalbos dėka 2022-ųjų metu kalendorius buvo užpildytas įvairiais žaidimų indusrijos renginiais, kuriuos aplankė per 2000 esamų ir būsimų žaidimų kūrėjų. 2023-uosius atidarome vildamiesi, kad į mūsų veiklas ir iniciatyvas įsitrauks dar didesnis būrys ateities kūrėjų - tiek didžiuosiuose Lietuvos miestuose, tiek savo potencialo dar neatskleidžiusiuose regionuose.”
      Šiais metais „LT Game Jam“ renginiai tradiciškai vyks Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose bei Panevėžyje. Dalyviai laukiami atidarymuose vasario 3 d. vakare, kuomet paskelbiama kasmet nauja pasaulinio „Game Jam“ tema, pasidalinama pirminėmis žaidimų prototipų idėjomis ir formuojamos komandos. Pati kūryba vyksta iki sekmadienio vidurdienio, tuomet sukurti žaidimų prototipai keliami į pasaulinę renginio svetainę, o renginio vietose vyksta žaidimų vaizdo klipų peržiūros bei žaidimų bandymai.
      Be žaidimų prototipų kūrimo, „LT Game Jam“ tampa ir erdve daugiau sužinoti apie įvairius žaidimų kūrybos aspektus, reikalingas žinias ir įgūdžius, o savo patirtimi ir patarimais dalijasi profesionalai iš įvairių Lietuvos žaidimų studijų. „Kasmet į programą stengiamės įtraukti su žaidimų kūrybos edukacija susijusias temas, paskatinti labiau patyrusius kūrėjus tapti mentoriais“, – pasakojo LŽKA projektų vadovas ir vienas iš renginio organizatorių Ričardas Jaščemskas. „Šiemet norime šiek tiek praplėsti „LT Game Jam“ formatą ir jau nuo pirmadienio, sausio 30 d. pakviesti jo dalyvius paklausyti virtualių paskaitų. Vakarais renginio „Discord“ serveryje ir LŽKA „YouTube“ kanale trasliuojamuose pranešimuose įvairias temas pristatys „Nordcurrent“, „TutoTOONS“, „Wargaming“, „Estoty“ ir kitų studijų atstovai.“
      „LT Game Jam“ renginiuose laukiami ne tik vaizdo žaidimų programuotojai, dizaineriai, grafikos kūrėjai ar šiomis sritimis besidomintys kūrybos entuziastai. Žaidimų kūryba yra itin plati sritis, kuri apima ir scenarijaus, garsų, muzikos kūrybą. Taip pat žaidimų prototipus galima kurti ne tik kompiuteriais, bet ir pasitelkiant popierių ir pieštuką – stalo žaidimų kūryba pastaruoju metu Lietuvoje itin populiarėja.
      „LT Game Jam 2023“ organizuoja Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacija, kurią finansuoja Lietuvos kultūros taryba. Prie renginio prisideda didžiausios žaidimų kūrimo bendrovės šalyje: „Nordcurrent“, „Estoty“, „SneakyBox“, „TutoTOONS“ ir „Wargaming“. Visą „LT Game Jam 2023“ festivaliui skirtą informaciją ir patarimų dėl dalyvavimo rasite renginio svetainėje https://www.gamejam.lt.

      1
      1k
    18. Nuteistas filmai.in administratorius, konfiskuota turto už 200 tūkst. eurų

      Praėjusį penktadienį, sausio 27 d., Kauno apylinkės teismas išnagrinėjo vadinamąją „Filmai.in“ bylą. Šios bylos nagrinėjimas truko daugiau nei penkerius metus. Joje du Lietuvos piliečiai buvo teisiami dėl piratinės svetainės „Filmai.in“, kurioje be autorių teisių subjektų leidimo skelbiami ir atgaminami filmai, administravimo, rašoma pranešime spaudai.
      Šioje nelegalioje svetainėje registruoti vartotojai už atlygį filmus gali žiūrėti tiesiogiai arba atsisiųsti į savo kompiuterį ar telefoną. Vieną iš dviejų kaltinamųjų teismas išteisino. Asmeniui, kurio atžvilgiu teismas priėmė apkaltinamąjį nuosprendį, paskirta 15 tūkst. eurų dydžio bauda. Taip pat iš jo priteisti 38 tūkst. eurų kolektyviai autorių teises administruojančios asociacijos LATGA naudai ir per 11 tūkst. eurų UAB „All Media Lithuania“ (TV3 televizija) naudai pagal pateiktus civilinius ieškinius.
      Negana to, priimtas sprendimas iš nuteistojo konfiskuoti turto už beveik 200 tūkst. eurų. Kaltinamasis turės padengti ir Asociacijos LATGA išlaidas advokatų paslaugoms. „Mus, autorių atstovus, Kauno apylinkės teismo nuosprendis vadinamoje „Filmai.in“ byloje neabejotinai džiugina. Kartu tai yra ir priminimas visiems, kad teisių turėtojai, pastebėję, kad jų kūriniai neteisėtai platinami internete, gali kreiptis ne tik dėl neteisėtų svetainių blokavimo į Lietuvos radijo ir televizijos komisiją ar prašyti svetainių administratorių pašalinti jų kūrinius. Teisės aktuose taip pat numatyta galimybė kreiptis dėl baudžiamosios atsakomybės taikymo konkretiems asmenims, administruojantiems neteisėtus tinklalapius ir gaunantiems iš tokios veiklos finansinę naudą, kartu pareiškiant jiems ir reikalavimus atlyginti turtinę žalą. Šis teismo sprendimas tik patvirtina, kad autorių teisių pažeidimai yra vertinami rimtai ir gali sukelti iš tiesų rimtų teisinių pasekmių“, – sako LATGA direktorė Laura Baškevičienė.
      „Apkaltinamasis Kauno apylinkės teismo nuosprendis „Filmai.in“ byloje sukuria tam tikrą autorių teisių apsaugos standartą, lemiantį griežčiausios teisinės – baudžiamosios – atsakomybės pritaikymą autorių teises pažeidžiantiems asmenims“, – sako asociacijai LATGA byloje atstovaujantis „Noor“ advokatas Vykintas Gutauskas.
      Kaip jūs manote, ar su šita byla bus padėti pamatai filmų piratavimo stabdymui ir kitos panašaus tipo svetainės pradės rimčiau žiūrėti į nelegalu filmų talpinimą internete?
       

      7
      2.4k
    19. E-sporto lažybų vaidmuo azartinių lošimų ateityje

      Sporto pasaulis nėra statiškas, nuolatos atsiranda įvairių naujų sporto šakų. Jei Lietuvoje garbinam krepšiniui jau daugiau nei 130 metų, tai hantis ar teqball’as dar tik pradeda savo auditorijos paieškas. Šiais laikais daugelis sričių persikelia į skaitmeninę erdvę, tad nenuostabu, kad atsiranda ir tokio tipo sportinių užsiėmimų. Robotų sumo ar dronų lenktynės nėra itin populiarios, bet įvairūs e-sporto turnyrai pritraukia milijonus žiūrovų. Tad nenuostabu, jog tai sukuria rinką specifinėms lažyboms. Šiuo metu daugelyje azartinėms pramogom skirtų svetainių kazino, pavyzdžiui, Verde Casino, galima rasti atskirus polapius skirtus šios kategorijos sportui.
      E-sporto apibrėžimas
      Iš esmės e-sportu galima vadinti bet kokius kompiuterinius žaidimus, kai varžomasi su kitais žaidėjais, o ne kompiuterinėmis simuliacijomis ar algoritmais. Dažnai organizuojami specialūs kompiuterinių žaidimų čempionatai, vykstantys tiek regioniniu, tiek pasauliniu lygiu. Kaip jau buvo minėta, transliacijos internetinėse platformose pritraukia milijonus žiūrovų. Daugelis ekspertų sutinka, kad šio tipo varžyboms reikia kruopštaus planavimo, tikslių veiksmų laiko ir sumanaus situacijos išnaudojimo. Dėl panašių argumentų daugelis stalo žaidimų senai pripažinti sporto šakomis – šachmatai, go. Žinoma, yra teigiančių, kad sportas privalo būti susietas su fizine veikla ir realiais veiksmais.
      Istorinės ištakos
      Pirmosios kompiuterinių žaidimų varžybos įvyko dar 1972 metais Stanford universitete. Pagrindinis prizas buvo metinė žurnalo prenumerata. Nuo 1974 metų Sega organizuodavo žaidimo automatų (arkadų) čempionatus. Gerėjant žaidimų kokybei ir atsirandant galimybėms veiksmą transliuoti internetu, didėjo ir tokio pobūdžio varžybų populiarumas. Apie 2000 metus atsirado ir pats terminas e-sportas, kurį pirmą kartą panaudojo Pietų Korėjos sporto ir kultūros ministras. Panašiu metu atsirado ir pirmosios galimybės lažintis už šio tipo varžybų rezultatus. Tai vykdavo specialiose svetainėse ir tam buvo naudojami žaidimų kosmetiniai elementai, kuriuos vėliau būdavo galima perparduoti už grynuosius. Apie 2010 metus sporto lažybų bendrovės pradėjo priimti šios kategorijos statymus. Šiuo metu e-sportui skirtas skiltis siūlo dauguma Lietuvoje oficialiai veikiančių kazino svetainių, o dar daugiau tokių statymų galima rasti užsienyje registruotuose azartinių pramogų puslapiuose.
      Populiariausios šakos
      Teoriškai e-sportu gali tapti bet kuris žaidimas, palaikantis keletos žaidėjų režimą. Bet daugiausiai populiarumo sulaukia tam tikri žanrai, kuriuos trumpai apžvelgsime.
      ●       MOBA (internetinės mūšio arenos) – League of Legends ar Dota2 turnyrai yra vieni populiariausių, pritraukiančių daug dalyvių, rėmėjų ir statymų. Čia varžosi profesionalios komandos, o turnyrai turi keletą stadijų.
      ●       Pirmojo asmens šaudyklės – itin populiarūs yra Counter Strike ir Call of Duty, kurių turnyrai sulaukia daug dėmesio ir galimybių atlikti įvairius statymus. Pagrindinis privalumas yra lengvai suvokiamas veiksmas.
      ●       Sporto simuliacijos – veiksmas primena klasikinį sportą, bet vyksta virtualiame pasaulyje. Daugiausiai žiūrovų ir statymų sulaukia FIFA ir NBA2K žaidimų serijos, bei motobolą primenanti Rocket League.
      ●       Realaus laiko strategijos – dažniausiai statoma už Star Craft žaidimų serijos turnyrus. Šio tipo žaidimus kartais būna lengviau vertinti, nes galima pasinaudoti įvairesne žaidėjų statistika – įgudimu naudoti tam tikras rases ar veiksmų skaičiumi per laiko vienetą.
      ●       Išgyvenimo žaidimai („battle royale“) – PlayerUnknown’s Battlegrounds ir panašūs žaidimai taip pat sulaukia nemažai lažybininkų dėmesio.
      ●       Įvairios kovinių menų simuliacijos šiuo metu yra kiek mažiau populiarios, bet turi savo ištikimų gerbėjų.
      ●       Project L yra naujas potencialiai daug žadantis žaidimas, kurio centre yra 3D galvosūkiai.
      Statymų tipai
      Kaip ir statant už fizinį sportą galima lažintis už konkretaus sutikimo nugalėtoją ar turnyro laimėtojus. Žinoma, galima atlikti statymus ir už specifines kategorijas – pirmojo žemėlapio laimėtoją, kuri komanda pirma surinks dešimt taškų. Pasitaiko ir lažybų už žaidimui specifinį pasiekimą – bandoma nuspėti kas nukaus pirmąjį drakoną ar sugriaus pirmą gynybinį bokštą. Pasitaiko ir galimybių atlikti sisteminius statymus, bet dėl virtualių pramogų specifikos gali būti sudėtinga įvertinti jų potencialų pelningumą.
      Sąsajos su virtualiu sportu
      Kartais e-sportas ir virtualios varžybos vertinami kaip identiški lažybų objektai. Verta prisiminti, kad virtualiame sporte realūs žmonės nedalyvauja, o viską lemia atsitiktinių skaičių generacija ir kompiuteriniai algoritmai. Tad tokios lažybos yra artimesnės lošimo automatams. Išsamesnis palyginimas pateiktas  žemiau esančioje lentelėje.
       
      E-Sportas
      Virtualios varžybos
      Dalyvauja realūs žaidėjai
      Taip
      Ne
      Galima dalyvauti bet kuriuo metu
      Ne
      Taip
      Įvairios statistikos svarba
      Didelė
      Minimali
      Galima statyti už fizinio sporto simuliacijas
      Taip
      Taip
      Statymai už savo pasiekimus
      Vienoje svetainėje būdavo galima statyti ne už kitus žaidėjus, bet už tam tikrus pasiekimus susietoje asmeninėje paskyroje. Įvykdžius tam tikrus iššūkius būdavo galima laimėti realių pinigų. Šiuo metu tokios galimybės nėra, bet panašią programą planuojama įdiegti vienoje iš skaitmeninio sporto lažybų platformų.
      Galimybės susirinkti informaciją
      E-sporte vyksta santykinai ne daug varžybų ir profesionalių žaidėjų karjera gana dažnai būna trumpa. Tad atlikti statistinę analizę yra gana sudėtinga. Užtat dauguma žaidėjų turi plačiai reklamuojamus socialinių tinklų profilius, kuriuose pateikiama nemažai asmeninės informacijos. Jos pagalba galima nuspręsti koks yra realus jų pasiruošimo lygis, ar kokia atmosfera tvyro e-sporto komandoje.
      Ateities prognozės
      Pagrindiniai e-sporto žanrai šiuo metu atrodo gana stabilūs. Tad nauji žaidimai turėtų būti savotiškos jų variacijos. Bendra pasaulinė tendencija yra stabilus nuotolinių pramogų populiarėjimas. Tas pats turėtų nutikti ir e-sportui, tad reikia tikėtis dar daugiau turnyrų, žiūrovų ir norinčių statyti už šio tipo varžybas. Kai kurie ekspertai pranašauja virtualiosios realybės išpopuliarėjimą. Bet šio tipo žaidimai nesutelkia didesnės auditorijos ir nėra aišku kaip juos reikėtų transliuoti žaidimo procese nedalyvaujantiems žiūrovams. Tad artimiausiu metu ši kategorija neatliks svarbesnio vaidmens.

      0
      108
    20. Siūlome korepetitoriaus darbą šalia studijų

      COREPETITUS – didžiausia Lietuvoje individualaus nuotolinio mokymo akademija siūlo dirbti korepetitoriumi.
      Nuotolinis darbas Tik 10 val. / sav. VBE bent 75% Darbas patogiu laiku Susisiekti dėl darbo galite čia.

      Apie COREPETITUS
      Mes, COREPETITUS komanda, tikime ir esame tam, kad įrodytume – kiekvienas mokinys gali pasiekti aukštesnių rezultatų.

      COREPETITUS komandą sudaro korepetitoriai iš geriausių pasaulio ir Lietuvos universitetų, tarptautinių olimpiadų, konkursų nugalėtojai, turintys puikius bendravimo įgūdžius.

      Mūsų įmonės išskirtinumas - šiuolaikiški, profesionalūs korepetitoriai, kurie ne tik dalinasi žiniomis, bet ir sudomina mokinius individualių nuotolinių pamokų metu. Mokiname visų disciplinų/ klasių mokinius Lietuvoje ir už jos ribų.

      Šiuo metu mūsų komandoje yra virš 200 korepetitorių.
       

      0
      1.4k
    21. Pasaulio futbolo čempionato konkursas - Playstation5 pagrindinis prizas

      Artėjančio Pasaulio futbolo čempionato proga futbolo naujienų portalas „EuroFootball.lt“ kviečia lankytojus dalyvauti konkurse Playstation 5 prizui laimėti.
      Pasibaigus pasaulio futbolo čempionato spėlionei, trys geriausi spėjikai sulauks puikių prizų.
      Nugalėtojui atiteks žaidimų konsolė „PlayStation 5“. Antros vietos laimėtojas džiaugsis originaliu čempionato kamuoliu „Al Rihla League Replica“. Trečiai vietai atiteks D. Hillo knyga „Sutartos futbolo rungtynės. Žvilgsnis iš vidaus“. DALYVAUTI KONKURSE
       


      • kesh
      3
      1.3k
    22. „Game Wave Festival“ festivalis kviečia lietuvius prisijungti šį rudenį

      “Game Wave Festival” festivalio datos pasikeitė, kad galėtų surengti “Nordic Game Discovery Content” konkurso didįjį finalą „Game Wave Festival“ (GWF) paskelbė naujas renginio datas.
      Festivalis vyks lapkričio 28-29 dienomis Taline, Estijoje, Tallink Spa & Conference Hotel.
      „Game Wave Festival“ taip pat didžiuojasi galėdamas surengti „Nordic Game Discovery Contest“ (NGDC) Baltijos šalių pusfinalius, vedančius iki NGDC didžiojo finalo.
      „Pakeitėme konferencijos datas, nes gavome unikalią galimybę pirmą kartą Baltijos regione surengti NGDC VI sezono didįjį finalą“, – sako Latvijos technologijų centro valdybos pirmininkas Ints Viksna.
      „Game Wave Festival“ – tai verslo, švietimo ir pramogų renginys žaidimų industrijos profesionalams ir megejams. Pirmą kartą jis sekmingai įvyko 2021 metų rugsėjį Jūrmaloje, Latvijoje, pritraukdamas dalyvius iš 25 šalių. „Game Wave Festival“ kuria smagią ir atpalaiduojančią atmosferą, kurią galima patirti ir kituose pasauliniuose ir regioniniuose žaidimų renginiuose. GWF yra pakankamai didelis, kad apžvelgtų pagrindines Šiaurės ir Baltijos regiono tendencijas, ir pakankamai mažas, kad skatintu glaudu bendravimą tarp dalyviu – draugystės, kurias užmegsite GWF, lydės jus visą gyvenimą.
      Daugiau informacijos apie “Game Wave Festival” rasite čia: https://www.gamewave.eu/


      1
      1.2k
    23. 10 idėjų, kaip užsidirbti pinigų karantino metu

      Neseniai planetą užplūdo koronavirusas, kurio pasekmės dar neaiškios, o Lietuva nukentėjo kaip nė viena šalis. Tačiau ar yra būdų, kaip išnaudoti papildomą laiką, kurį praleidžiame namuose, savo naudai?
      Atsakymas - taip; yra daug teisėtų ir unikalių būdų, kaip karantino metu užsidirbti pinigų namuose. Geriausia tai, kad nėra jokių įsipareigojimų ir galite dirbti pagal savo tvarkaraštį.
      Padedami mūsų autoriaus Vitalijaus Kuzmičiaus, sudarėme sąrašą efektyviausių būdų, kaip užsidirbti pinigų Lietuvoje karantino metu.
      Internetiniai kazino žaidimai
      Azartiniai lošimai - tai smagus būdas užsidirbti pinigų be vargo internetiniuose kazino. Tačiau, kad ir kiek sėkmės ir malonumo patirsite lošdami karantino metu, būkite atsargūs, kad pernelyg neįsitrauktumėte.
      Būkite atsakingi, jei nusprendėte užsidirbti pinigų lošimų platformose. Gerai atlikite tyrimus, gaudami pagalbą iš kai kurių ekspertų sąrašų akimirksniu atsiimti kazino LT, kad greitai gautumėte savo laimėjimus, ir ištirkite naudingas strategijas, kurios gali atnešti jums sėkmę lošiant namuose.
      Be abejo, kai kurioms įmonėms 2020 m. Dėl pandemijos buvo sunkūs laikai, tačiau kai kurios uždirbo daugiau žinomumo. Kazino online pramonė yra viena iš jų, nes sausumos kazino turėjo likti uždaryti kelis mėnesius.
      Fotografija
      Yra keletas internetinių atsargų paslaugų, kuriose galite užsidirbti pinigų. Jei turite talentą fotografuoti, gerą fotoaparatą - DSLR arba mobilųjį telefoną - tai puiki galimybė gauti papildomų pajamų.
      Galite paklausti savęs: "Kaip galiu padaryti pakankamai geras nuotraukas, kad galėčiau jas parduoti namuose?". Na, fotografija - tai kūrybiškumas. Namuose galite rasti tūkstančius įdomių idėjų, taip pat galite ieškoti pavyzdžių ir įtakos internete.
      Virtualus asistentas
      Kitas būdas užsidirbti pinigų namuose - padėti kitiems atlikti užduotis kaip virtualiam asistentui. Jei turite gerus organizacinius įgūdžius ir galite tinkamai tvarkyti savo laiką, jums puikiai tiks virtualaus padėjėjo vaidmuo.
      Šiuo metu, ypač Lietuvoje, daugėja tam tikrų platformų, kuriose laisvai samdomi darbuotojai gali skelbti apie savo įvairius įgūdžius. Manote, kad galite gerai rašyti, kurti trumpus garso takelius ar piešti logotipus? Tuomet tikrai turėtumėte apsvarstyti galimybę parduoti savo įgūdžius internete.
      Mokymas
      Anglų kalba šiuolaikiniame pasaulyje yra labai paklausi, tačiau lietuvių kalba taip pat gali būti naudinga. Didelis LT žmonių privalumas yra tas, kad jie iš prigimties puikiai kalba lietuviškai. Taigi galite mokyti lietuvių kalbos internetu ir lengvai užsidirbti pinigų.
      Taip pat galite mokyti tokių dalykų kaip matematika, gamtos mokslai ar muzikos instrumentai, pavyzdžiui, fortepijonas ar smuikas, taip pat daugelio kitų dalykų.
      Prekyba kriptovaliutomis
      Kriptovaliutos vystosi kiekvieną dieną. Atrodo, kad ateityje jos bus pageidaujamas mokėjimo būdas. Todėl galite pasinaudoti dabartiniu pakilimu ir pradėti prekiauti kriptovaliutomis.
      Balso užsklanda
      Sukurti užkadrinį balsą paprasta - tereikia garsiai perskaityti pateiktą tekstą. Šis darbas labai reikalingas žmonėms, mokantiems anglų kalbą. Pasirodymų galite rasti daugelyje interneto platformų.
      Apmokamos apklausos
      Tūkstančiai apklausų laukia, kol bus užpildytos internete. Geriausia tai, kad dauguma apklausų temų skirtos angliškai kalbantiems žmonėms. Užpildę apklausą gausite taškų, kuriuos galėsite iškeisti į pinigus ar net dovanų korteles.
      Grafinis dizainas
      Grafinį dizainą nėra lengva pradėti kurti. Jei jau turite patirties, tuomet jums pasisekė, nes pastaruoju metu jis labai paklausus. Tačiau net jei nesate patyręs dizaineris, jums nereikia nerimauti, nes galite mokytis ir pradėti eksperimentuoti pramogaudami namuose.
      Kai jums pavyks tapti pakankamai geru, kad galėtumėte parduoti savo darbus, galite būti tikri, kad uždirbsite daug pinigų.
      Srautinė transliacija
      Transliavimas iš tikrųjų daugeliu atžvilgių panašus į tinklaraščio rašymą. Galite rinktis iš begalės temų, įskaitant vaizdo žaidimus, vlogus, maisto gaminimą ir pan. Jums tereikia būti atsidavusiems ir kūrybingiems, kalbant apie turinio pateikimo būdą.
      Išvada
      Kaip matote iš šio straipsnio, nėra nieko, kas galėtų sutrukdyti jums uždirbti pinigus namuose karantino metu.

      0
      1.9k
    24. Top 5 internetiniai FPS žaidimai 2022

      Šiuo metu vienas populiariausių vaizdo žaidimų žanrų yra ,,first-person“ šaulys. Išties, tai sunkiai apibūdinamas jausmas, kai gali panaudoti visus savo sugebėjimus prieš geriausius oponentus internetu. Šis žanras šiuo metu yra nepaprastai populiarus.
      Dar viena gera žinia, jog dabar koviniams kompiuteriniams žaidimams taikomos puikios nuolaidos. Kai kuriems šio žanro žaidimams nuolaidos taikomos jau daugybe metų.
      Iš tokios gausybės puikių žaidimų tikrai sunku atsirinkti geriausius. Todėl sudarėme 2022 – ųjų metų populiariausių kompiuterinių žaidimų sąrašą.
      Battle Royale – Apex Legends
      Battle Royale žanras į rinką atėjo su didžiuliu griausmu. Gali rinktis nesuskaičiuojamą kiekį nuostabių kovinių žaidimų nuo PUBG iki pat Fortnite bei Call of Duty: Warzone. Vis dėl to, EA’s Apex Legends kompiuterinis žaidimas yra vienas iš populiariausių gamecamp.gg platformoje.
      Žaidimo grafika ir siužeto linija panaši į Fortnite bei PUBG komandinius žaidimus.
      Apex legends kompiuterinio žaidimo patobulinimas vertas puikaus įvertinimo. Battle Royale žaidimas laikomas vienu geriausiu dėl puikiai išvystytų veikėjų charakterių, jų siekių bei įtraukiančio scenarijaus.  Battle Royale šiuo metu yra geriausias FPS žanro žaidimas.
      Old School – Counter-Strike: Global Offensive
      CS:GO jau dešimtmetį, nuo pat 2012 metų premjeros, sugeba išlaikyti savo vertę.
      Vos pasirodžius CS:GO kompiuteriniam žaidimui, jis iškart buvo priskirtas prie taktinių-kovinių žaidimų kategorijos. Ypač CS:GO buvo priskiriamas prie rungtynių žaidimų. CS:GO panašus į standartinį 5v5 bei Battle Royal vaizdo žaidmus.
      CS:GO kompiuterinis žaidimas išties stulbinantis. Kadangi CS:GO jau senai dalyvauja žaidimų rinkoje, tad per šį laikotarpį susibūrė išskirtinė žaidėjų bendruomenė. Deja, naujokams čia ypač sunku pritapti. Naujiems žaidėjams tenka dvigubai daugiau treniruotis, jog pasiektų bendruomenės lygį ir atiktikų jų standartus. Vis dėl to, jeigu ieškai žaidimo, kuriame galėtum pagerinti savo FPS sugebėjimus, CS:GO žaidimas skirtas būtent tau.
      Įprasti – Overwatch
      2016 Overwatch kompiuterinis žaidimas staiga išpopiuliarėja ir tampa dažniausiai žaidžiamu internetiniu žaidimu. Prie tokios didelės žaidimo sėkmės prisidėjo platus herojų pasirinkimo spektras.
      Artėjant Overwatch 2 išleidimui, Overwatch tarsi atgyja: sparčiai pradeda augti žaidėjų skaičius.
      Be to, bėgant metams, Blizzard pridėjo daugybe patobulinimų. Taigi, jei ilgai nežaidei šio žaidimo, dabar gali džiaugtis galybe puikių patobulinimų.
      Komandiniai žaidimai – Valorant
      Jeigu sujungtum Overwatch ir CS:GO kompiuterinius žaidimus, gautum kažką panašaus į Valorant.
      Riot Games’ priskiriami komandiniams žaidimams. Tai yra vienas naujausių kompiuterinių žaidimų iš šio sąrašo - bet ne prasčiausias.
      Nors jau išvardijome naujausius patobulinimus, būtent dabar yra puikus metas pradėti žaisti šiuos žaidimus!
      Hardcore – Escape from Tarkov
      Jeigu manei, kad CS:GO žaidimas yra labai įtemptas, teks suabejoti.
      Escape from Tarkov tai ne įprastas FPS žanro žaidimas. Čia vaizduojamas itin tikroviškas karas, kuriame tu turi įveikti užduotis, tyrinėti vietovę, dalyvauti įtemptose kovose, ir, nepaisant to, sugebėti įveikti mirties baimę. Tai išties kupinas įtampos žaidimas.
      Unikalus derinys: hardcore shooter ir MMO patobulinimai, Escape from Tarkov žaidimui suteikia unikalumo. Turbūt niekada nesi žaidęs kažko panašaus.
      Tikrieji FPS hitai išleidžiami tik kas keletą metų, tad šis sąrašas gali būti nepaprastai svarbus tau. Galbūt jau esi veteranas viename iš šių žaidimų?
      Galime padėkoti aktyviems žaidimų kūrėjams, nuolat besistengiantiems sukurti įtraukiantį turinį tau.

      • miaw
      4
      1.9k
    25. Sporto simuliatorių nuopolis

      Sporto kompiuteriniai žaidimai neabejotinai yra vieni populiariausių visoje kompiuterinių žaidimų rinkoje. Taip yra dėl to, kad sportas iš savęs yra itin populiarus ir įvairių sporto šakų gerbėjai svajoja įsikūnyti į garsiausių sportininkų bei atletų vaidmenį. Būtent tai padeda padaryti kompiuteriniai žaidimai bei sporto simuliatoriai. 
      Vis tik pastaruoju metu įvairių sporto šakų kompiuteriniai žaidimai susilaukia vis daugiau kritikos ir negalima sakyti, kad jie jos nenusipelnė. Pastaruoju metu sporto simuliatoriai labiau primena internetinius kazino ar kazinobonusai.net, kadangi daugiausiai dėmesio skiriama nebe pačiam žaidimo gerinimui, o tiesiog kitoms funkcijoms, tokioms kaip virtualių kortelių pakelių atidarymams. 
      Būtent online žaidimo režimai dabar yra tie, kurie labiausiai domina sporto simuliatorių kūrėjus, kadangi ten galima uždirbti papildomų pinigų, net ir pardavus žaidimą už pilną kainą. 
      Sunku įsivaizduoti, kur tai nuves sporto simuliatorių rinką, tačiau akivaizdu, kad dabar ji ritasi žemyn ir tik laiko klausimas, kada tai pasieks žemiausią tašką. 
      Konkurencijos trūkumas tarp futbolo simuliatorių 
      Jei pažvelgtume į esminį dalyką, kas pasikeitė sporto simuliatorių rinkoje, tai, greičiausiai, daugumai užkliūtų vienas aspektas – konkurencijos nebuvimas. 
      Šio amžiaus pradžioje praktiškai kiekvienos sporto šakos simuliatorius turėjo bent minimalią konkurenciją, tačiau galiausiai ėmė dominuoti vienas žaidimas. 
      Futbolo atveju visišką dominavimą pasiekė FIFA serija, kuri nuo 2023-ųjų persivadino į FC, kuomet buvo nutrauktas EA ir FIFA bendradarbiavimas. Nors kai kam atrodė, kad toks pokytis gali įnešti naujovių į futbolo simuliatorių rinką, deja, taip neatsitiko. 
      Ilgą laiką EA kompanijai konkurenciją palaikė „Konami“ ir jų „Pro Evolution Soccer“ (PES) seriją, tačiau galiausiai ši kompanija žengė žingsnį, kuris iki šiol atrodo kaip nepasiteisinęs. 2021 metais „Konami“ paskelbė, kad PES serija keis pavadinimą ir taps tiesiog „eFootball“. Tai nebuvo esminis „Konami“ sprendimas. Daug svarbiau buvo tai, kad žaidimas tapo visiškai nemokamu ir nebeleidžiamas kasmet, o tiesiog atnaujinamas reguliariai. 
      Iš pradžių buvo tikimasi, kad toks ėjimas sugrąžins „Konami“ į kovą su EA, tačiau galiausiai taip nenutiko. Visų pirma, „eFootball“ nė iš tolo neprilygo net ir daug kritikos sulaukiančiai FIFA serijai, o be to, pats žaidimas neturėjo daugelio funkcijų ir visas dėmesys buvo skiriamas žaidimui online. Tokiu būdu „Konami“ taip pat siekė pasipelnyti iš vis populiarėjančių transakcijų pačiame žaidime, kuomet perkami žaidėjai ar kiti patobulinimai už realius pinigus. 
      „eFootball“ taip pat daugiau dėmesio skyrė mobiliajai žaidimo versijai, kas darė neigiamą įtaką konsolių žaidėjams. Nors „Konami“ su laiku tobulina savo žaidimą, jis populiarumu tiesiog negali prilygti EA ir FC serijai. 
      2024-ųjų pabaigoje į futbolo simuliatorių rinką žengė naujas vardas – UFL. Šis žaidimas sulaukė paties Cristiano Ronaldo investicijų ir save identifikavo kaip sąžiningą visiems žaidėjams. Vis tik panašu, kad šio žaidimo kreivė artėja prie mirties taško. 
      UFL – tik į online režimą orientuotas žaidimas, kuriame nelieka lošimo idėjos, kai žaidėjai traukiami tarsi iš kazino lošimo automato. Čia žaidėjai į komandą perkami tik už žaidimo pinigus. 
      Vis tik panašu, kad daug klaidų nuo žaidimo išleidimo turintis UFL kelio į žaidėjų širdis neras ir kol kas toliau turėsime tenkintis tuo, ką siūlo į EA. 
      Pastaruoju metu daug girdima apie galimą kompanijos 2K ir FIFA bendradarbiavimą, tačiau oficialių žinių apie galimą naują futbolo simuliatorių neturime. 
      2K dominavimas krepšinio simuliatorių rinkoje 
      Dar vienas pavyzdys, kuomet konkurencijos neturėjimas lemia nuopuolį – NBA serijos. 
      Šio amžiaus pradžioje EA ir 2K aršiai konkuravo dėl geriausio NBA žaidimo vardo, o tai nešė dividendus ne kam kitam, o žaidėjams. 
      Vis tik 2010 metais EA nutraukė savo „NBA Live“ seriją, o vėliau bandymas sugrįžti į kovą buvo labai nesėkmingas. 
      2K kompanija ir jos NBA 2K serijos žaidimai iš pradžių buvo tai, ko krepšinio aistruoliai ir norėdavo, tačiau vėliau visas dėmesys taip pat buvo skiriamas ne žaidimo tobulinimui, o realių pinigų transakcijomis pačiame žaidime. 
      Dabar NBA 2K žaidimai labiau primena nebe krepšinio simuliatorių, o madų šou, kur svarbiausia ne pataikyti į krepšį, o tiesiog kuo gražiau aprengti savo virtualų veikėją. 

      0
      214
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...