-
145 straipsniai šioje rubrikoje
-
„jL“ – esporto pasaulio taurės čempionas
Vienas garsiausių Lietuvos esporto žaidėjų Justinas „jL“ Lekavičius iškovojo įspūdingą karjeros pergalę. „Counter-Strike“ disciplinos profesionalas kartu su Ukrainos komanda „Natus Vincere“ tapo pasaulio taurės čempionais.
Tai buvo pirmasis pasaulio taurės turnyras žaidimo istorijoje, o jis vyko Saudo Arabijoje.
Lietuvio ekipa finale 2:1 (14:16, 13:6, 13:6) pranoko „G2“ komandą.
Pakeliui link finalo Ukrainos organizacija parbloškė tokias komandas kaip „Furia“, „Faze Clan“ ir „Mouz“.
Tai antrasis J. Lekavičiaus trofėjus vilkint „Natus Vincere“ marškinėlius. Šiais metais 24-erių lietuvis pasiekė pergalę Danijoje, kur vyko „PGL Major“ turnyras. Ten finale pergalė iškovota buvo rezultatu 2:1 prieš „Faze Clan“.
Turnyras Saudo Arabijoje sulaukė didelio futbolo žvaigždžių dėmesio. Ketvirtfinalių metu arenoje lankėsi Brazilijos futbolininkas Neymaras, o finalą gyvai stebėjo „Liverpool“ ekipos puolėjas Diogo Jota.
0991 -
Contribee pagr. akcininkas ir platformos įkūrėjas pasisavino klientų pinigus
Visuomenininkas ir Laisvės TV įkūrėjas Andrius Tapinas, šiandien paskelbė savo Facebook paskyroje informacija apie tai, kad vienas iš pagr. akcininkų ir Contribee įkūrėjų - Gediminas Ratkevičius persivedė sau įmonės klientų (ne Laisvės TV) pinigus, o po to paaiškėjus šiam faktui, formino tai kaip paskolą ir grąžino pinigus. Vėliau dar pasirodė , jog Contribee yra skolinga solidžią sumą - daugiau kaip 70 000 eurų nesumokėtų mokesčių VMI.
Andrius Tapinas ir Laisvės TV buvo pateikę pasiūlymą išpirkti visas akcijas ir padengti skolas, nors pradžiai buvo pateiktas teigiamas atsakymas, vėliau Gedimino Ratkevičiaus nuomonė pasikeitė. Esą jis gali gauti geresnį pasiūlymą iš kitų investuotojų, bet turint omeny, kad paties Ratkevičiaus akcijos yra areštuotos kitame konflikte, kiti akcininkai ir fondų atstovai nevertina to rimtai.
Tuos kurie naudojasi Contribee platforma, patariame kuo greičiau iš jos trauktis ir nebesinaudoti ja, nes didelis šansas jog jūs nesulauksite savo gautų pinigų.
Taip pat, prokuratūra atlieką tyrimą susijusį su Contribee.
Pilnas Andriaus Tapino Facebook įrašas:
2945 -
Išardytas kompiuterinių žaidimų kontrabandos tinklas
Italijos finansų policija penktadienį paskelbė išardžiusi suklastotų kiniškų vintažinių kompiuterinių žaidimų konsolių kontrabandos tinklą.
Tarp žaidimų, kuriais prekiavo šis tinklas, yra itin populiarių 9-ojo ir 10-ojo dešimtmečių pavadinimų, pavyzdžiui, „Mario Bros.“, „Street Fighter“ ir „Star Wars“.
„Konfiskuota maždaug 12.000 konsolių, kuriose neteisėtai saugota daugiau kaip 47 mln. piratinių kompiuterinių žaidimų už daugiau kaip 47,5 mln. Eur“, – naujienų agentūrai AFP sakė Turino finansų policijos kovos su ekonominiais nusikaltimais skyriaus vadovas Alessandro Langella.
Suma apskaičiuota atsižvelgiant į konsolių ir šimtų licencijų šioms piratinėms programoms vertę.
Rasta ypač daug imituotų „Nintendo“, „Sega“ ir „Atari“ franšizių.
9-ojo ir 10-ojo dešimtmečių žaidimai šiuo metu išgyvena renesansą, sakė A. Langella.
Minimos konsolės, kurios neatitinka Europos techninių ir saugumo standartų, buvo importuojamos iš Kinijos siekiant parduoti jas specializuotose parduotuvėse ar internetu, tokiose svetainėse kaip „Amazon“, padėjusi policijai vykdyti tyrimą.
Policija sulaikė devynis italus, kaltinamus prekyba suklastotomis prekėmis. Jiems gresia įkalinimas iki aštuonerių metų.
0693 -
Telegram nuo šiol atskleis naudotojų IP ir telefono numerius teisėsaugos institucijoms
Populiari pranešimų siuntimo programėlė „Telegram“ atnaujino savo paslaugų teikimo sąlygas, kad atgrasytų „blogus veikėjus“ nuo „grėsmės platformos vientisumui“.
Pirmadienį P. Durovas pareiškė, kad „Telegram“ nuo šiol atitinkamoms valdžios institucijoms atskleis IP adresus ir telefono numerius naudotojų, kurie pažeidžia programėlės taisykles, „atsakydama į pagrįstus teisinius prašymus“.
Anksčiau „Telegram“ buvo įsipareigojusi atskleisti naudotojų telefono numerius ir IP adresus tik tuo atveju, jei gaudavo teismo nutartį, patvirtinančią, kad naudotojas įtariamas terorizmu. Remiantis „Telegram“ skaidrumo ataskaita, anksčiau taip niekada nebuvo nutikę.
Naujoji politika taikoma naudotojams, įtariamiems bet kokiu „Telegram“ taisyklių pažeidimu. Bendrovė teigė, kad prieš atskleisdama naudotojų duomenis ji „atliks teisinę analizę“ dėl valdžios institucijų prašymo. Šios priemonės bus „nuoseklios visame pasaulyje“, teigia Durovas.Atnaujintos taisyklės, be kita ko, nukreiptos prieš naudotojus, kurie piktnaudžiauja „Telegram“ paieškos funkcija, kad parduotų nelegalias prekes.
7839 -
GameOn ir vėl sugrįžta!
Jau septintąjį sezoną skaičiuojanti didžiausia Baltijos šalyse vaizdo žaidimų paroda šiemet nusiteikusi visai nekukliai – tiesiog imti ir ištrinti visas ribas tarp virtualios ir fizinės realybių.
Jau pačiame pavadinime (GameON) užkoduotas iššūkis – realybės lankstymo žaidimas prasideda! Visą savaitgalį LITEXPO parodų ir kongresų centre:
- Vieni pirmųjų išvysit protu nesuvokiamų naujųjų technologijų pritaikymą žaidimų industrijoje;
- Nardysit tarp virtualių bei fizinių potyrių;
- Turėsit galimybę sutikti savo mėgstamiausių žaidimų kūrėjus, įsmukti į vaizdo žaidimų kūrybos užkulisius bei sudalyvauti provokuojančiose ir itin aštriose industrijos profesionalų konferencijose bei diskusijose;
- Kaifuosit nuo retos galimybės tiesiog pabūti tarp savų – dešimčių tūkstančių virtualių pramogų fanų iš viso pasaulio ir realybėje įkūnytų ekstravagantiškų vaizdo žaidimų personažų (Cosplay zona)...
Spalio 18 - 20 dienomis LITEXPO transformuosis į milžinišką virtualios realybės žaidimų kambarį, suskirstytą į kelias esmines zonas: EXPO, ESPORTS, KONFERENCIJOS bei RENGINIAI.
EXPO zona
Aukščiausios kokybės vaizdo žaidimų inovacijų pristatymas, kaip visada, - esminė renginio ašis. Bus galimybė ir patiems sumesti vieną kitą partiją, išbandyti naujausias VR bei MR technologijas, stebėti robotų kovas, dronų lenktynes ar susipažinti su talentingiausiais vaizdo žaidimų kūrėjais iš viso pasaulio. Kiekvienas stendas konkuruos dėl jūsų dėmesio, provokuos ir kvies išbandyti vis ką nors naujo.
ESPORTS zona
Aštriausia ir labiausiai kraują kaitinanti erdvė - esame pirmieji pradėję rengti gyvus ESPORTS turnyrus tūkstantinėms auditorijoms, vadinasi, ką jau ką, bet sukurti gerą vaibą tikrai mokame! Šiemet dalyvaus ne tik profesionalų komandos, bet ir jūsų mylimiausi influenceriai. Norisi pamatyti, kuo viskas prasidės ir baigsis?.. GameON, kaip sakome!
KONFERENCIJŲ zona
Bus siūloma trijų skirtingų profilių konferencijas, kad būtų įdomu, tiek industrijos profesionalams, tiek ilgamečiams vaizdo žaidimų fanams, pedagogams ar tiesiog tiems, kam smalsu, kaip kuriamas pramogų pasaulis (tiek realus, tiek virtualus). Kad pastariesiems netrūktų įspūdžių, šiemet renginyje svečiuosis kaip niekada gausus būrys influencerių, pasakojančių apie savo veiklos užkulisius ir kasdienybėje pasitaikančius kuriozus.
RENGINIŲ zona
Jei jau žadame ištrinti visas ribas tarp realybių, vadinasi, tai liečia ir patį renginio formatą. GameON bus kažkas tarp gero afterio, visą naktį trunkančio žaidimo draugo kambaryje, pasaulinio lygio konferencijos ir nerealios kokybės virtualių patirčių. Savaitgalio akcentas – taip retai Lietuvoje vykstantys Cosplay pasirodymai – konkursas. Dalyviai varžysis ne tik savo drąsa, vaizduotės lakumu, bet ir inžineriniais, grimo, dailės, muzikos, performanso meno be režisūros įgūdžiais. Bus keistas, aštru ir labai profesionalu!
1848 -
Nubaustas 17 metų jaunuolis atsakingas už >$117,000 apgaulę
Praeitų metų vasarą "Twitter" platformoje pasirodė daugelis žinučių iš žymių asmenybių ir kompanijų, kurių turinys siekė "atiduoti atgal" asmenybių kaip Elon Musk, Barack Obama, Joe Biden ir Bill Gates, ar kompanijų kaip Apple ir Uber gerbėjams už jų palaikymą. Ši "akcija" buvo išreklamuota kaip būdas padėti žmonėms per COVID-19 pandemiją.
"Apple" kompanijos "Twitter" profilyje buvo paskelbta ši žinutė: "Mes atiduodame atgal savo bendruomenei. Mes palaikome Bitcoin ir manome (jog) turėtumėte ir jūs! Visi Bitcoin išsiųsti toliau nurodytu adresu bus atsiųsti atgal dvigubai!"
Visa ši "akcija" buvo viena didelė apgaulė, ir po kelių savaičių nagrinėjimo paaiškėjo jog visą operaciją kuravo 17 metų vaikinas iš Tampa miesto Floridoje, Graham Ivan Clark. Šis jaunuolis bendrai iš visų nulaužtų "Twitter" paskyrų gavo apie 12.86 BTC (tuo metu verta virš $117,000, šiuo metu būtų verta virš $746,800).
Graham pripažino kaltę ir buvo nuteistas 3 metų kalėjimui ir 3 metų probacijos laikotarpiui. Kadangi įvykio metu šiam buvo tik 17, Floridos valstijoje anksčiau nurodyta bausmė yra didžiausia kurią gali gauti nepilnametis. Jaunuoliui pažeidus probacijos laikotarpį gresia mažiausiai 10 metų kalėjimo. Taip pat buvo sulaikyti 19 metų Mason Sheppard ir 22 metų Nima Fazeli, kurie dar laukia teismo sprendimo.
Praėjus kelioms savaitėms po įvykio, "Twitter" kompanija atskleidė jog Graham pavyko nulaužti paskyras apgaunant pačius darbuotojus, teigiant jog jis yra iš kompanijos IT skyriaus, galų gale gaudamas prieigą prie kompanijos vidinių įrankių paskyrų tvarkymui.
Visi gauti Bitcoin buvo konfiskuoti teisėsaugos agentūrų, ir yra tikimasi jog šie bus grąžinti savo savininkams.
62.3k -
"Microsoft" ketina pirkti "Discord"?
"Discord" yra bendravimo platforma gerai žinoma tarp įvairių žaidimų bei kt. susidomėjimų bendruomenių. Daugelis jos narių verčiau naudotų ją nei pirmųjų šalių alternatyvas kurias suteikia pačios žaidimų kompanijos kaip "Valve" (Counter Strike: Global Offensive) ar "Riot Games" (League of Legends, Valorant).
"Discord" kompanija neseniai paminėjo, jog yra atvira pasiūlymams. Pasak Bloomberg, "Microsoft" ketina pirkti "Discord" platformą už daugiau nei 10 milijardų JAV dolerių. Straipsnyje taip pat minima, jog bendravimo platforma turėjo panašių diskusijų praeityje su "Amazon" ir "Epic Games" kompanijomis.
Apart to, pati kompanija yra atskleidus jog ji nėra pelninga. Nepasaint to, praeitų metų gruodį platformą aktyviai naudojo virš 140 milijonų unikalių vartotojų, bei kompanijos vertinimas padvigubėjo iš 3.5 bilijonų dolerių birželyje iki 7 bilijonų dolerių lapkrityje. Daugiau informacijos apie platformos statistiką galite sužinoti paspaudę čia.
"Microsoft" kompanija įsigydama "Bethesda" išleido apie 7.5 bilijonų dolerių, mažiau nei pranešamas 10 bilijonų naujam bendravimo platformos įsigyjimui. Dėl platformos įsigyjimo galimai "kovoja" kelios kompanijos, tad galime tik spekuliuoti kuri kompanija nugalės finansiškai.
O gal bendravimo platforma atsisakys pasiūlymų ir tęs darbą? Ką manote jūs?
233.6k -
Sporto simuliatorių nuopolis
Sporto kompiuteriniai žaidimai neabejotinai yra vieni populiariausių visoje kompiuterinių žaidimų rinkoje. Taip yra dėl to, kad sportas iš savęs yra itin populiarus ir įvairių sporto šakų gerbėjai svajoja įsikūnyti į garsiausių sportininkų bei atletų vaidmenį. Būtent tai padeda padaryti kompiuteriniai žaidimai bei sporto simuliatoriai.
Vis tik pastaruoju metu įvairių sporto šakų kompiuteriniai žaidimai susilaukia vis daugiau kritikos ir negalima sakyti, kad jie jos nenusipelnė. Pastaruoju metu sporto simuliatoriai labiau primena internetinius kazino ar kazinobonusai.net, kadangi daugiausiai dėmesio skiriama nebe pačiam žaidimo gerinimui, o tiesiog kitoms funkcijoms, tokioms kaip virtualių kortelių pakelių atidarymams.
Būtent online žaidimo režimai dabar yra tie, kurie labiausiai domina sporto simuliatorių kūrėjus, kadangi ten galima uždirbti papildomų pinigų, net ir pardavus žaidimą už pilną kainą.
Sunku įsivaizduoti, kur tai nuves sporto simuliatorių rinką, tačiau akivaizdu, kad dabar ji ritasi žemyn ir tik laiko klausimas, kada tai pasieks žemiausią tašką.
Konkurencijos trūkumas tarp futbolo simuliatorių
Jei pažvelgtume į esminį dalyką, kas pasikeitė sporto simuliatorių rinkoje, tai, greičiausiai, daugumai užkliūtų vienas aspektas – konkurencijos nebuvimas.
Šio amžiaus pradžioje praktiškai kiekvienos sporto šakos simuliatorius turėjo bent minimalią konkurenciją, tačiau galiausiai ėmė dominuoti vienas žaidimas.
Futbolo atveju visišką dominavimą pasiekė FIFA serija, kuri nuo 2023-ųjų persivadino į FC, kuomet buvo nutrauktas EA ir FIFA bendradarbiavimas. Nors kai kam atrodė, kad toks pokytis gali įnešti naujovių į futbolo simuliatorių rinką, deja, taip neatsitiko.
Ilgą laiką EA kompanijai konkurenciją palaikė „Konami“ ir jų „Pro Evolution Soccer“ (PES) seriją, tačiau galiausiai ši kompanija žengė žingsnį, kuris iki šiol atrodo kaip nepasiteisinęs. 2021 metais „Konami“ paskelbė, kad PES serija keis pavadinimą ir taps tiesiog „eFootball“. Tai nebuvo esminis „Konami“ sprendimas. Daug svarbiau buvo tai, kad žaidimas tapo visiškai nemokamu ir nebeleidžiamas kasmet, o tiesiog atnaujinamas reguliariai.
Iš pradžių buvo tikimasi, kad toks ėjimas sugrąžins „Konami“ į kovą su EA, tačiau galiausiai taip nenutiko. Visų pirma, „eFootball“ nė iš tolo neprilygo net ir daug kritikos sulaukiančiai FIFA serijai, o be to, pats žaidimas neturėjo daugelio funkcijų ir visas dėmesys buvo skiriamas žaidimui online. Tokiu būdu „Konami“ taip pat siekė pasipelnyti iš vis populiarėjančių transakcijų pačiame žaidime, kuomet perkami žaidėjai ar kiti patobulinimai už realius pinigus.
„eFootball“ taip pat daugiau dėmesio skyrė mobiliajai žaidimo versijai, kas darė neigiamą įtaką konsolių žaidėjams. Nors „Konami“ su laiku tobulina savo žaidimą, jis populiarumu tiesiog negali prilygti EA ir FC serijai.
2024-ųjų pabaigoje į futbolo simuliatorių rinką žengė naujas vardas – UFL. Šis žaidimas sulaukė paties Cristiano Ronaldo investicijų ir save identifikavo kaip sąžiningą visiems žaidėjams. Vis tik panašu, kad šio žaidimo kreivė artėja prie mirties taško.
UFL – tik į online režimą orientuotas žaidimas, kuriame nelieka lošimo idėjos, kai žaidėjai traukiami tarsi iš kazino lošimo automato. Čia žaidėjai į komandą perkami tik už žaidimo pinigus.
Vis tik panašu, kad daug klaidų nuo žaidimo išleidimo turintis UFL kelio į žaidėjų širdis neras ir kol kas toliau turėsime tenkintis tuo, ką siūlo į EA.
Pastaruoju metu daug girdima apie galimą kompanijos 2K ir FIFA bendradarbiavimą, tačiau oficialių žinių apie galimą naują futbolo simuliatorių neturime.
2K dominavimas krepšinio simuliatorių rinkoje
Dar vienas pavyzdys, kuomet konkurencijos neturėjimas lemia nuopuolį – NBA serijos.
Šio amžiaus pradžioje EA ir 2K aršiai konkuravo dėl geriausio NBA žaidimo vardo, o tai nešė dividendus ne kam kitam, o žaidėjams.
Vis tik 2010 metais EA nutraukė savo „NBA Live“ seriją, o vėliau bandymas sugrįžti į kovą buvo labai nesėkmingas.
2K kompanija ir jos NBA 2K serijos žaidimai iš pradžių buvo tai, ko krepšinio aistruoliai ir norėdavo, tačiau vėliau visas dėmesys taip pat buvo skiriamas ne žaidimo tobulinimui, o realių pinigų transakcijomis pačiame žaidime.
Dabar NBA 2K žaidimai labiau primena nebe krepšinio simuliatorių, o madų šou, kur svarbiausia ne pataikyti į krepšį, o tiesiog kuo gražiau aprengti savo virtualų veikėją.
0214 -
Strateginiai žaidimai internete: iššūkis protui ir kūrybiškumui
Nors į vieną iš šiuolaikinių pramogų formų – kompiuterinius žaidimus – vis dar dažnai žiūrima per neigiamą prizmę – jie asocijuojami su nereikšmingu laiko leidimu, pasyviu laisvalaikiu ar socializavimosi stoka, tačiau yra priešingai – skaitmeninių technologijų laikais kompiuteriniai žaidimai tapo vienu iš pagrindinių elementų, lavinančių protą ir kūrybiškumą.
Šiuolaikiniai strateginiai žaidimai yra ne tik priemonė, leidžianti atsipalaiduoti ir pamiršti kasdienį, dabar didžiosios visuomenės dalies patiriamą stresą, bet ir nauja proto lavinimo ir vaizduotės, kūrybiško išlaisvinimo forma. Įtraukiantys strateginiai žaidimai ugdo kantrybę, problemų sprendimą, didina atsakomybės jausmą užbaigti užduotis iki galo.
Reikalaudami greitos reakcijos jie prisideda ir prie greito sprendimų priėmimo tobulinimo. Strateginiai žaidimai, nepriklausomai nuo jų tikslo ar vizualinių elementų, reikalauja loginio mąstymo, taip priverčiant kiekvieną žaidėją atskleisti savo intelektinius gebėjimus.
Strateginiai žaidimai internete
Strateginių žaidimų įvairovė internete beribė. Nuo ištisų civilizacijų sukūrimo ir jų valdymo iki klasikinių, visiems gerai pažįstamų žaidimų – tokių kaip šachmatai ar šaškės – internetinių versijų. Strateginių žaidimų esmė – rasti ir priimti geriausią sprendimą, kuris nulems žaidimo baigtį – prives žaidėją prie pergalės. Vieni žaidimai reikalauja grandinės sprendimų, kurie priklausomi vienas nuo kito ir žaidimo baigtis gali turėti keletą scenarijų, o pati žaidimo eiga yra tarsi procesas, kitur – vos vienas sprendimas gali nuvesti žaidėją tiesiai į pergalę.
Strateginiai kortų žaidimai
Mėgstantiems strateginius kortų žaidimus internete, rinktis tikrai yra iš ko. Šie žaidimai pasiekiami tiek kazino internetu, tiek ir kitose erdvėse, kur galima žaisti „Solitaire“, „FreeCell“ bei kitus panašius žaidimus. Vieni žaidimai sukurti žaisti individualiai – veiksmas įprastai vyksta prieš kompiuterį, tačiau yra ir tokių kortų žaidimų, kuriuose galima žaisti ir su gyvais priešininkais.
Kalbant apie strateginius kortų žaidimus, būtina išskirti vieną populiariausių pasirinkimų – „Hearthstone“. Nors žaidimo esmė paprasta – priešininko gyvybes sumažinti iki nulio, tačiau tam pasiekti reikia daug išmanymo ir loginio mąstymo. Kiekvienas žaidėjas žaidimo pradžioje gauna po 30 skirtingų kortų, kurių kiekviena turi savo reikšmę, paskirtį ir galingumą (kortos yra skirstomos į tarnus, burtų kortas, ginklų kortas bei herojų kortas), kurias naudojant kuriama strategija kaip nuginkluoti ir įveikti priešą.
„Hearthstone“ reikalauja gerų planavimo įgūdžių, aiškios loginės sekos – svarbu įvertinti, kurią kortą ir kuriuo metu panaudoti geriausia. Kadangi mačo metu nėra aišku, koks bus priešininko atsakas, svarbu greitai reaguoti, todėl žaidimas gerina reakciją ir sprendimų priėmimą.
Taip pat žaidėjui tokiais atvejais žūtbūt reikalingas ir kūrybiškumas – svarbu greitai sugalvoti, kaip panaudoti turimas kortas, kaip būtų galima išvengti galimų atakų ar kaip sukurti naujas priešui įveikti. Kadangi žaidžiama su realiu priešininku, čia taip pat yra galimybė bendrauti su žmonėmis, susitikti su jais turnyruose ar planuoti dvikovas.
Strateginiai civilizacijos kūrimo ir valdymo žaidimai
Populiariausias strateginių žaidimų formatas – tai civilizacijų ar kitų aplinkų kūrimas ir jų valdymas. Žaidėjui dažniausiai iškeliamas tikslas sukurti bendruomenę, ją valdyti bei plėsti, tuo pat metu stengiantis užkirsti kelią pavojams – resursų išsekimui ar priešų puolimui.
Vienas populiariausių strateginių žaidimų, paremtų ištisos civilizacijos sukūrimu, valdymu ir valdžios išlaikymu yra „Clash of Clans“. Žaidimo esmė – sukurti savo civilizaciją (kaimą), ją išlaikyti, stiprinti, formuoti ir treniruoti kariuomenę, kuri žaidėjui padės apsiginti nuo priešų arba plėsti savo teritorijas. Be viso šio proceso žaidėjas taip pat turi valdyti gaunamus resursus – rinkti elementus (žaidime – tai auksas ir specialus eliksyras), kurių pagalba procesai vyks greičiau ir efektyviau.
Kadangi „Clash of Clans“ paremtas gyvo žaidimo principu (kartu su jumis žaidžia kiti realūs žmonės, kurie lygiai taip pat kaip jūs kuria ir vysto savo civilizaciją), jo eiga nenuspėjama. Žaidėjas negali žinot, kada jį gali pulti priešas ir kokią strategiją jis naudos, todėl norint išlaikyti savo pozicijas, privalu reaguoti greitai, priimti logika paremtus sprendimus ir įvertinti visus galimus scenarijus žaidimo baigčiai.
Žaidimas taip pat stipriai prisideda prie socializacijos – žaidėjai jame gali varžytis tarpusavyje, bendrauti, suvienyti savo jėgas prieš bendrus priešus, o tai skatina bendrumo jausmą ir leidžia užmegzti naujus ryšius su kitais dalyviais.
Iššūkis intelektui ir kūrybiškumui – naudingos savybės, įgyjamos žaidžiant
Kadangi strateginiai internetiniai žaidimai reikalauja daug ir staigaus loginio mąstymo, greito sprendimų priėmimo ir prisitaikymo prie besikeičiančių aplinkybių, šias savybes lavinantys žaidėjai jas gali panaudoti ir realiam gyvenime.
Žaidimuose metamas iššūkis intelektui, tad gerėja kritinis mąstymas, kurio dažnai prireikia darbe ar asmeninėse gyvenimiškose situacijose. Žaidėjai, prisiimantys rizikas internetiniame žaidime, vėliau vis mažiau bijo rizikuoti ir realybėje. Taip pat žaidimai priverčia apmąstyti ir kelis ėjimus į priekį, tad realybėje žaidėjams tampa aiškiau, kaip galima patogiau susidėlioti prioritetus ar numatyti kelis veiksmus ir jų įtaką tolimesniems žingsniams.
Internete žaidžiant su priešininkais nestinga ir konkurencijos, todėl žaidėjai linkę save labiau pažinti tokiose situacijose, išsiaiškinti, kaip jie reaguoja į nesėkmes ar laimėjimus. Taip pat konkurencija didina motyvaciją siekti savo tikslų, susidėlioti aiškų kelią juos įgyvendinti.
Nenuspėjami posūkiai ar iššūkiai skatina žaidėjus susikoncentruoti, tad taip lavinamas dėmesys detalėms. Laikui bėgant žaidėjas pastebi net ir menkiausius situacijos pokyčius. Skirtingi iššūkiai žaidimo metu įpareigoja žaidėją sekti kelis dalykus vienu metu, todėl tai padeda paskirstyti dėmesį tarp skirtingų užduočių, o tai smarkiai pasitarnauja darbo aplinkoje. Skirtingų žaidimų taisyklių įsiminimas taip pat lavina darbinę žmogaus atmintį ir dėmesio kontrolę, gerėja gebėjimas pritaikyti skirtingus, reikiamus elementus konkretiems veiksmams ir situacijoms.
0129 -
Playpro.lt CS:GO 2x2 Turnyras
BRO Gaming Lounge organizuojamas CS:GO 2x2 turnyras (sausio 18d. - šeštadienį), kurio metu galėsite laimėti Playpro.lt įsteigtus prizus:
2 poros ausinių QPAD QH-91 (vertė 120eur) 2 vnt. pelės kilmėlių DREAM MACHINES DM PAD XL (vertė 36eur) 2 vnt. BRO gaming dovanų kuponų
Turnyre galės dalyvauti max 16 komandų, kurios burtų kelių bus suskirstytos į poras. Laimėjusi pora žengs į sekantį etapą. Kol galiausiai paaiškės finalinės dvi komandos ir nugalėtojas.
Į sekantį etapą pateks komanda laimėjusi du match'us (best of 3). Game mode: aim standart Maps: aim_map / aim_deagle / aim_9h_ak / aim_usp / aim_redline / aim_glockon
Turnyras vyks BRO Gaming lounge (ne online).
Registracijos mokestis komandai 10eur.
Registracija https://www.facebook.com/events/3396999923705500/
03k -
Kaip tinkamai VMI deklaruoti kriptovaliutų sandorius ir veiklą
Kriptovaliutų sandoriai vis dažniau atsiduria po VMI didinamuoju stiklu. Taip nutinka todėl, kad iš tokių sandorių gautos pajamos dažnai yra netinkamai deklaruojamos ar net vengiama jas deklaruoti, taip pat daroma klaidų apskaičiuojant mokėtinus mokesčius.
Artėjant deklaravimo terminui, kviečiame į internetinį seminarą, kuriame teisės firmos „Sorainen“ mokesčių ekspertės atsakys į aktualiausius su pajamų iš kriptovaliutų apmokestinimu susijusius klausimus bei pateiks praktinius patarimus, kaip išvengti dažniausiai pasitaikančių klaidų.
Vaizdo reportaže aptariama:
Kas yra pajamos iš kriptovaliutų? Atsitiktinis sandoris ar individuali veikla? Kaip tinkamai deklaruoti ir apmokestinti pajamas iš kriptovaliutų? Kokių veiksmų imtis, jei mokesčiai taikyti netinkamai? Kaip galima atsidurti VMI akiratyje ir ką daryti, jei taip atsitiko? Kriptovaliutų diskusijas rasite čia.
01.2k -
„Project Quantum“ – projektas, siekiantis pakeisti požiūrį į kompiuterinius žaidimus. Konkursas.
Kompiuteriniai žaidimai pastarąjį dešimtmetį išgyveno itin rimtus pokyčius, kurie kelia itin daug diskusijų ir klausimų. Žaidimų kūrėjai vis dažniau žaidėjams parduoda nepilnas žaidimo versijas ir už įvairius papildymus prašo sumokėti papildomai. Tokia praktika naudojama nemažoje dalyje didžiųjų studijų žaidimų, tačiau panašu, kad artimiausiu metu situacija gali apsisukti 180 laipsnių kampu.
Visai neseniai įsikūrusi „Quantum Works“ žaidimų studija ruošiasi šios industrijos revoliucijai. Neseniai pranešta apie „Project Quantum“ žaidimą, kuris leis žaidėjams patiems užsidirbti.
„Project Quantum“ tapo pirmuoju žaidimu, kurio kūrimas finansuojamas kripto valiutomis. Būtent šia valiuta apdovanojimus gaus ir žaidėjai, įvykdę tam tikras užduotis žaidimo pasaulyje. Tai – iki šiol nematyta praktika, kuri, tikimasi, iš esmės pakeis požiūrį ir į kriptovaliutų pritaikymą.
Kūrėjai rimtai žiūri ir į patį žaidimą, prie kurio dirba gerai žinomi šios industrijos atstovai, anksčiau dirbę prie tokių projektų kaip „Uncharted“, „The Last of Us“ ar „Call of Duty“.
Skelbiamas konkursas prisijungusiems prie Telegram grupės https://t.me/projectquantum_lithuania, laimėtojams bus pervesta 20$ vertės QBIT kriptovaliutos.
Telegram: https://t.me/projectquantum_lithuania (Lietuvių bendruomenė) Svetainė: https://quantumworks.co.uk/ Discord: https://discord.gg/projectquantum
01.7k -
Žaidimų kūrėjo CV: Sėkmingas kelias į žaidimų kūrimo sėkmę
Norite įsilieti į dinamišką žaidimų kūrimo pasaulį, bet nežinote, kaip sukurti įtikinamą gyvenimo aprašymą, kuris išsiskirtų šioje konkurencingoje srityje? Įspūdingo žaidimų kūrėjo gyvenimo aprašymo kūrimas yra labai svarbus žingsnis siekiant atskleisti savo įgūdžius, patirtį ir aistrą žaidimų kūrimui. Šis išsamus vadovas padės jums sukurti išsiskiriantį ir potencialių darbdavių dėmesį patrauksiantį gyvenimo aprašymą.
Žaidimų kūrėjo gyvenimo aprašymai
Šiuolaikinėje žaidimų pramonėje gerai parengtas gyvenimo aprašymas yra jūsų vartai į galimybių užtikrinimą. Tai ne tik dokumentas, bet ir jūsų gebėjimų ir kūrybiškumo atspindys. Įspūdingo gyvenimo aprašymo parengimas - tai jūsų galimybė pristatyti save kaip kvalifikuotą specialistą, galintį prisidėti prie novatoriškų idėjų kūrimo komandoms.
Išskirtinio gyvenimo aprašymo kūrimas
Gyvenimo aprašymo struktūra
Jūsų gyvenimo aprašymo struktūra yra labai svarbi siekiant patraukti įdarbintojų dėmesį. Aiškios struktūros skyrių, pavyzdžiui, kontaktinė informacija, išsami santrauka, įgūdžiai, patirtis, išsilavinimas ir projektai, struktūra užtikrina nuoseklią eigą ir lengvą skaitymą.
Įgūdžių ir patirties pabrėžimas
Pabrėžkite atitinkamus įgūdžius ir patirtį, susijusią su žaidimų kūrimu. Parodykite programavimo kalbų, žaidimų variklių, dizaino principų ir bet kokios ankstesnės patirties šioje srityje žinias. Jei įmanoma, nurodykite kiekybinius pasiekimus, kad įrodytumėte poveikį.
Projektų ir portfelio pristatymas
Jūsų portfelis - tai jūsų gebėjimų įrodymas. Išryškinkite asmeninius projektus, žaidimų kūrimą ar indėlį į jau sukurtus žaidimus. Vaizdinės priemonės, pavyzdžiui, ekrano nuotraukos arba nuorodos į žaidžiamas demonstracines versijas, gali gerokai padidinti jūsų gyvenimo aprašymo patrauklumą.
Pagrindinės žaidimų kūrėjo gyvenimo aprašymo dalys
Kontaktinė informacija ir antraštė
Pasirūpinkite, kad jūsų kontaktinė informacija būtų matomoje vietoje. Nurodykite savo vardą ir pavardę, profesinį el. paštą, telefono numerį ir nuorodą į savo portfelį arba "LinkedIn" profilį.
Santrauka arba tikslo formuluotė
Parenkite glaustą, bet paveikią santrauką, kurioje būtų aprašyti jūsų įgūdžiai, patirtis ir karjeros siekiai žaidimų pramonėje. Pritaikykite ją konkrečiai darbo vietai, į kurią kandidatuojate.
Įgūdžiai ir techninė kompetencija
Išvardykite su žaidimų kūrimu susijusius techninius įgūdžius, įskaitant programavimo kalbas, programinę įrangą, žaidimų variklius ir bet kokias specializuotas žinias.
Profesinė patirtis
Išsamiai aprašykite savo atitinkamą darbo patirtį, stažuotes ar laisvai samdomų darbuotojų projektus. Daugiausia dėmesio skirkite pasiekimams, pareigoms ir indėliui, tiesiogiai susijusiam su žaidimų kūrimu.
Išsilavinimas ir sertifikatai
Pabrėžkite savo išsilavinimą, laipsnius, sertifikatus ir bet kokius specializuotus kursus, susijusius su žaidimų kūrimu.
Projektai ir portfelis
Skirkite skyrių savo portfolio pristatymui, pateikdami nuorodas į projektus, kurie rodo jūsų įgūdžius ir kūrybiškumą.
Pritaikymas konkretiems vaidmenims ir įmonėms
Pritaikykite savo gyvenimo aprašymą kiekvienai darbo paraiškai. Išnagrinėkite įmonę ir darbo vietą, kad suderintumėte savo įgūdžius ir patirtį su jos reikalavimais.
Formatavimo ir dizaino patarimai
Išlaikykite švarų, profesionalų ir vizualiai patrauklų dizainą. Naudokite įskaitomą šriftą, o turinį suskirstykite punktais ir antraštėmis, kad jį būtų lengviau nuskaityti.
Optimizavimo įrankiai ir raktiniai žodžiai
Įtraukite pramonei svarbius raktinius žodžius ir įrankius, kad optimizuotumėte savo gyvenimo aprašymą daugelio darbdavių naudojamoms pretendentų stebėjimo sistemoms (ATS).
Prisistatymas internete
Apsvarstykite galimybę susikurti internetinį portfelį arba asmeninę svetainę, kurioje išsamiai pristatytumėte savo darbą. Stiprus buvimas internete gali papildyti jūsų gyvenimo aprašymą ir palikti neišdildomą įspūdį.
Norint parengti veiksmingą žaidimų kūrėjo CV, reikia atkreipti dėmesį į detales, pabrėžti savo unikalius įgūdžius, patirtį ir aistrą žaidimų kūrimui. Vadovaudamiesi šiomis strategijomis ir pritaikydami savo gyvenimo aprašymą taip, kad jis išsiskirtų iš kitų, galite nutiesti kelią į sėkmingą karjerą dinamiškame žaidimų kūrimo pasaulyje.
0621 -
Karantinas namuose: proga išbandyti save krepšinio trenerio vaidmenyje
Pirmą kartą Lietuvos gyventojai išgyvena sudėtingą laikotarpį – visuotinį karantiną. Šis laikas, kuris tęsis dar kelias savaites, privertė ieškoti naujų veiklų. Draudžiami ne tik renginiai ar sporto varžybos, bet ir būriavimasis lauke. Todėl vis daugiau žmonių ieško, kaip savo mėgstamas veiklas perkelti į virtualią erdvę. Viena tokių galimybių - Lietuvoje kuriamas „BasketPulse“ krepšinio žaidimas internete.
Galima pasijusti tikru treneriu
„Šis virtualus krepšinio menedžeris – tai galimybė įsijausti į krepšinio klubo vadovo vaidmenį. Dabartiniu karantino laikotarpiu nevyksta jokie sporto turnyrai, tad krepšinio mėgėjams tai sunkūs laikai. Negalime palaikyti savo mylimų komandų, tačiau galime pabandyti vadovauti savo komandai ir iškelti ją į virtualaus krepšinio pasaulio aukštumas“, - sako žaidimo kūrėjas Darius Mikužaitis
„BasketPulse“ - tai nemokamas internetinis žaidimas, kuriame vyksta alternatyvus krepšinio gyvenimas. Užsiregistravęs vartotojas gauna krepšinio klubą ir tampa jo vadovu. Jam tenka svarbus vaidmuo – visokeriopai pasirūpinti savo komanda: suformuoti sudėtį, auginti jaunuosius talentus, parinkti geriausias taktikas rungtynėms, tinkamai paskirstyti komandos biudžetą ir atlikti kitus komandos valdymo veiksmus. Viskas - kaip realybėje. Pagrindinis žaidimo tikslas – kuo aukštesni komandos rezultatai, siekiant tapti šalies, o gal ir viso virtualaus pasaulio čempionu.
„Žaidimas yra realaus krepšinio atspindys, apimantis daugelį krepšinio klubo valdymo aspektų. Reikia suvaldyti klubo finansus, rūpintis žaidėjais, ieškoti naujų talentų, derinti kontraktus ir pritraukti žiūrovus į rungtynes. Smagu stebėti, kaip tobulėja klubo talentai, kaip sekasi komandai, tačiau reikia ir įveikti didelę konkurenciją - visi vadovai stengiasi laimėti. Tai įtraukiantis procesas, leidžiantis pasijusti tikru komandos vadovu.“, - sako Darius Mikužaitis.
Žaidžia ir profesionalūs krepšininkai
Šis interaktyvus žaidimas populiarus visame pasaulyje. Jį žaidžia žmonės iš daugybės šalių, o didžiausios bendruomenės yra iš Kinijos, Lietuvos, JAV, Argentinos. Taip pat aktyvūs žaidėjai iš Graikijos, Ispanijos, Italijos, Prancūzijos ir kitų šalių. Ilgą laiką šiame virtualiame krepšinio pasaulyje dominavo žaidėjai iš Lietuvos. Tačiau jau kurį laiką labai aktyviai žaidžia kinai, kurie savo rezultatais jau pralenkė lietuvius. Sparčiai vejasi ir JAV bei Argentinos žaidėjai.
Paklaustas, kokiems žmonėms labiausiai tinka ši platforma, Darius Mikužaitis sako, kad čia laukiami visi mylintys krepšinį. Jis atskleidžia, kad platformoje aktyviai žaidžia įvairaus amžiaus ir įvairių profesijų žmonės: krepšinio treneriai, profesionalūs krepšininkai, teisėjai, politikai, gydytojai, studentai, moksleiviai ir kt. Žaidimą žaidžia ir jauni, ir vyresni. Tiesa, žaidimas gana sudėtingas, tad patiems jauniausiems krepšinio mylėtojams gali būti truputį per sunku.
„BasketPulse” kūrėjas, jau ilgus metus tobulinantis žaidimą, sako: „Daugelis žaidėjų įsitraukia ir savo komandas treniruoja daug metų. Yra ir tokių vartotojų, kurie su mumis yra nuo pat veiklos pradžios, taigi – visus 12 metų.“ Jis sako, kad analizuojant žaidėjų atsiliepimus, galima matyti, jog „BasketPulspe“ - ne tik žaidimas. Tai puikus laiko praleidimo būdas, leidžiantis iš arčiau susipažinti su krepšinio klubų gyvenimu ir juose dirbančių žmonių kasdienybe. O šalia viso to žaidimo dalyviai patenka į didelę krepšinio mėgėjų bendruomenę, kur galima padiskutuoti, susirasti draugų ar bendraminčių.
Kodėl verta prisijungti prie „BasketPulse“ bendruomenės?
• Žaidimą galima žaisti visiškai NEMOKAMAI.
• Lengva prisijungti ir naudotis platforma bet kuriame kompiuteryje, planšetėje ar mobiliajame telefone.
• Galite suteikti savo vardą ir pavardę talentingiausiam savo komandos žaidėjui.
• Tai nėra tas žaidimas, prie kurio reikia būti prisijungus visą laiką. Galite žaisti kada norite ir kiek norite.
• Tai puiki vieta surasti bendraminčių ar draugų. Taip pat puiki vieta diskusijoms, nes platformoje didžioji žaidėjų dalis – tikri krepšinio mylėtojai.
• Žaidime galite ne tik vadovauti savo komandai, bet ir aktyviai dalyvauti savo šalies bendruomenės veikloje.
• Sukurtas ir vystomas Lietuvoje - krepšinio šalyje.
Trumpai apie žaidimo istoriją
Žaidimas sukurtas tikriems krepšinio mylėtojams, tad ir gimė jis tikrų šios sporto šakos fanų šeimoje. Iki šiol platformą tobulina ir prižiūri vyras ir žmona. Per daugelį metų pomėgis tapo šeimos verslu. „Abu su vyru labai domimės krepšiniu ir laisvalaikiu mėgstame žaisti krepšinį. Studijų metais mano vyras domėjosi viskuo, kas susiję su šia sporto šaka, taip pat ir kompiuteriniais žaidimais. Išbandęs visus tuo metu buvusius krepšinio menedžerius nusprendė, kad nei vienas iš jų nėra pakankamai realistiškas. Todėl pradėjo kurti naują žaidimą, kuris būtų labiausiai panašus į realų krepšinio pasaulį. Tuo metu jis dar buvo pirmakursis. Vėliau ir aš tuo susidomėjau ir prisijungiau prie žaidimo kūrimo. Ilgainiui šis virtualus krepšinio pasaulis mane įtraukė ir pateikė daug staigmenų“, - apie žaidimo atsiradimo istoriją pasakoja viena iš jo kūrėjų Ramunė Mikužaitienė.
Šeima krepšiniui skiria didelę savo gyvenimo dalį, nuolat domisi šia sporto šaka, stebi naujienas. Kaip sako Ramunė Mikužaitienė, ilgainiui verslu tapęs pomėgis iki šiol teikia malonumą: „Iš pradžių su šiuo projektu dalyvavome keletame konkursų, esame laimėję perspektyviausio projekto nominaciją. Iš pradžių tai buvo tik hobis, o vėliau, paaugus žaidimo vartotojų kiekiui, tapo verslu. Tačiau jis niekada nenustojo būti mūsų hobiu. Ilgus metus dirbant prie šio projekto buvo pakilimų ir duobių. Ypač nemažai iššūkių kilo po šeimos pagausėjimo. Tačiau meilė krepšiniui niekur nedingo, o „BasketPulse“ projektas iki šiol yra mums labai brangus. Stengiamės į jį investuoti neskaičiuodami savo laiko ar pastangų.“
01.3k -
Knyga sporto mėgėjams Sutartos futbolo rungtynės. Žvilgsnis iš vidaus
Pasaulinis žurnalistas bei sensacingos knygos autorius: apie sutartas pasaulio čempionato rungtynes ir Lietuvos futbolo gaivinimo receptą knygoje „Sutartos futbolo rungtynės. Žvilgsnis iš vidaus“
Rekomenduojame neturintiems dovanų pagalvoti apie šią knygą savo draugams.
Knyga yra naudinga ne tik kaip turiningas laisvalaikio praleidimo būdas. Declano Hillo kūrinys atskleidžia visas nusikaltėlių paslaptis, bandant priversti nusidėti tiek komandas, tiek pačius žaidėjus. Versdami šios knygos puslapius įgausite naudingų žinių, o ateityje, stebėdami futbolo rungtynes kaip eiliniai žiūrovai, nevalingai galėsite nujausti, kur vyksti nešvarūs susitarimai. Jei D. Hillo šedevras pateks į jauno sportininko rankas, jis nedelsiant supras, kas gresia susiviliojus greita galimybe praturtėti ir kodėl toks kelias negrįžtamai veda į pragarą.
Pasinaudokite specialiu kodu „supergames“ ir iki gruodžio 20 dienos gaukite 3 eurų fiksuotą nuolaidą knygai įsigyti.
Plačiau apie knygą https://www.sutartosrungtynes.lt/
Įsigyti knygą spauskite čia.
0635 -
Kaip atblokuoti blokuojamus puslapius?
Jau keleri metai Lietuvoje yra blokuojami įvairiausio tipo puslapiai Lietuvoje (filmų, bankinių paslaugų, serialų ar televizijų, azartinių lošimų, loterijų ir kita dar ateityje bus) ir tą nusprendžia vos keli asmenys sėdintys valdžioje be didelių diskusijų su visuomene.
Tačiau yra daugybė galimybių kaip atblokuoti blokuojamus puslapius, apie tai šis pranešimas bei tema forume.
Pagrindiniai atblokavimo būdai yra tokie:
DNS nustatymų pakeitimas VPN (mokamo ir nemokamų) naudojimas PROXY paslaugos ir servisai TOR naršyklė Telefonuose mobilios programėlės Plačiau apie viską galite skaityti bei diskutuoti šioje temoje
32.1k -
Kas yra kriptovaliuta?
A. Tapinas apie kriptovaliutas kalbasi su Lietuvos banko valdybos nariu Mariumi Jurgilu ir kriptovaliutų prekybos platformos „CoinGate“ vadovu Dmitrijumi Borisenka. Laidoje aiškinamama, kaip veikia blokų grandinės (angl. blockchain) technologija, kada ir kokiu tikslu buvo sukurtos kriptovaliutos.
Taip pat raginame pasidalinti informacija, kur ir kaip aiškiai lietuviškai paaiškina apie kriptovaliutų rinką, jos lyderius ir technologijas.
63k -
Lavinamieji žaislai „PlayShifu“ su AR technologija atkeliauja į Lietuvą
„PlayShifu“ siūlo įvairius mokomuosius žaislus, kuriuos sudaro įtraukianti ir interaktyvi Papildyta Realybė (AR). Žaislai yra specialiai sukurti vaikams nuo 4 iki 12 metų ir ugdo pagrindinius STEAM įgūdžius (ang. Science, Technology, Engineering, Arts, Math - Mokslas, Technologijos, Inžinerija, Menai ir Kūryba, Matematika). „PlayShifu“ žaislai paverčia mokymąsi linksmu užsiėmimu, kuris patiks ne tik vaikams, bet ir jų tėveliams.
Šiais laikais tėvams vis labiau kelia nerimą jų vaikai, praleidžiantys tiek daug laiko prie ekranų. Du geri bičiuliai, tik tapę tėveliais, jau nuo 2016 metų pradėjo galvoti, kaip paversti vaikų praleistą laiką prie ekranų prasmingesniu ir tuo pačiu švietimą padaryti patrauklesniu naujai vaikų kartai Alfa. Taip gimė „Playshifu“ – žaislų įmonė, siūlanti įvairius žaislus, kurie sujungia fizinį ir skaitmeninį pasaulius bei paverčia mokymąsi daug smagesniu.
Naujausi „PlayShifu“ išradimai yra „Plugo“ - įtraukianti, mokomoji Papildytos Realybės žaidimų sistema, mokanti vaikus būtinų „STEAM“ įgūdžių ir „Orboot“ - pirmasis Papildytos Realybės gaublys vaikams. Abi žaislų linijos sulaukė didelio pasisekimo ir pasiekė daugybę namų net 35 pasaulio šalyse. Dabar „Playshifu“ ieško mažmeninės prekybos partnerių Lietuvoje, kad galėtų pristatyti savo inovatyvius žaislus dar daugiau šeimų.
„Plugo“ žaidimų sistemą sudaro vienas žaidimų pultelis, keturi keičiami žaidimų rinkiniai ir mobilioji programėlė. Kiekviename žaidimų rinkinyje yra 5 žaidimai su daugiau nei 300 lygių, kurie paverčia mokymąsi daug įdomesniu ir įtraukiančiu, nesvarbu, ar tai būtų matematika, žodynas, kritinis mąstymas ar loginis samprotavimas. Skirtingai nuo daugumos šio segmento mokomųjų žaislų, „Plugo“ pritaiko kiekvieno rinkinio programėlės iššūkius pagal vaiko amžių, kad jis galėtų tobulėti.
„Plugo Count“ - praktinis matematikos rinkinys, įtraukiantis vaikus į pasakojimus, pagrįstus žodiniais uždaviniais, lavinantys matematikos įgūdžius, naudojant realius skaičius.
„Plugo Letters“ - žodžių kūrimo rinkinys, padedantis vaikams išmokti naujų žodžių ir rašybos, naudojant foniką, bei tobulinti anglų kalbos gramatiką jaudinančių istorijų pagalba.
„Plugo Link“- inžinerinių galvosūkių rinkinys, skatinantis vaikus rasti kūrybiškų STEM galvosūkių sprendimų, statant ir balansuojant magnetinius blokus žaidimų pulte.
„Plugo Tunes“ - muzikos mokymosi rinkinys, padedantis išmokti groti pianinu naudojant unikalią techniką.
Kita „Playshifu“ žaislų linija – interaktyvūs „Orboot“ Papildytos Realybės gaubliai. Naudodami „Orboot“ su tam skirta mobiliąją programėlę, vaikai gali virtualiai keliauti po septynis žemynus neišeinant iš savo namų su „Orboot Earth“, susipažinti su jau išnykusiusiais dinozaurais su „Orboot Dinos“ ir tyrinėti raudonąją planetą Marsą su „Orboot Mars“ žaidimų sistema.
Įspūdingos ir interaktyvios „Orboot Earth“ papildytos realybės funkcijos nukelia vaikus į skirtingas šalis ir išskirtines vietas, kuriose jie gali sužinoti apie įvairias kultūras, išradimus, monumentus, laukinę gamtą, vietinę kulinarijos virtuvę ir oro sąlygas. Šis beribis gaublys skatina vaikus atrasti kiekvieną regioną bei sužinoti daugiau apie jo gamtos ir kultūros paveldą.
„Orboot Dinos“ nukelia vaikus į 60 milijonų metų senumo žemes ir leidžia susipažinti su daugiau nei 400 faktų apie dinozaurus. Naudodami „Orboot Dinos“ vaikai gali keliauti laiku ir aplankyti Triaso, Juros ir Kreidos periodus, ir visą tai pažinti per pramoginį, mokomąjį žaidimo formatą.
„Orboot Mars“ - tarpplanetinė kelionė, per kurią vaikai, padedami Padidintos Realybės technologijos, gali sužinoti daugiau nei 1000 faktų apie raudonąją planetą Marsą, keliaudami per iškilias planetoje esančias lygumas, kraterius, slėnius ir kalnus.
„Orboot“ programėlė yra reguliariai atnaujinama, nuolatos įtraukianti naujų žaidimų ir funkcijų. „Orboot“ yra tobulas STEAM žaislas vaikams, sužadinantis jų smalsumą ir padedantis ugdyti kalbos ir pažinimo įgūdžius. „Orboot“ skatina jaunus protus pažinti skirtingas pasaulio kultūras ir žmones, paversdamas juos pasaulietiškais. Ar esate pasiruošę leistis į pasaulinį turą su savo vaikais?
02.3k -
Metavisata - kas tai?
„Facebook“ prieš pora savaičių persivadino į kompaniją META ir taip pristatė, kad ateitį sieja su metavisata. O kas tai yra?
Knygos „Metavisatos pradžiamokslis“ autorius Matthew Ball aprašo, kad „Metaverslas – tai platus nuolatinių, realiuoju laiku atvaizduojamų trimačių pasaulių ir simuliacijų tinklas, kuris palaiko tapatybės, objektų, istorijos, mokėjimų ir teisių tęstinumą. Taip pat kurį sinchroniškai gali patirti neribotas naudotojų skaičius, kurių kiekvienas turi individualų buvimo jausmą“.
Tuo tarpu kompanija „Meta“ šį procesą apibūdina kiek kitaip, teigdami, kad metavisata - virtualių erdvių rinkinys, kurį galite kurti ir tyrinėti kartu su kitais žmonėmis, kurie nėra toje pačioje fizinėje erdvėje.
Plačiau kviečiame diskutuoti šioje temoje:
22.9k -
„Microsoft“ perka žaidimų bendrovę „Activision“
„Microsoft“ už 68,4 mlrd. JAV dolerių perka žaidimų „Call of Duty“ ir „WoW“ kūrėją „Activision“. Po pranešimo prekyboje „Activision“ akcijos šovė aukštyn. Po sandorio „Microsoft“ taps trečia didžiausia kompiuterinių žaidimų įmone pasaulyje po „Sony“ bei „Tencent“.
„Žaidimai šiandien yra dinamiškiausia pramogų kategorija visose platformose ir jie vaidins esminį vaidmenį metavisatos platformų plėtroje“, – pranešime sakė Satya Nadella, „Microsoft“ vadovas. – Mes investuojame į aukščiausios kokybės turinį, bendruomenę ir debesiją. Norime žaidimus atvesti į naują erą, kurioje svarbiausi būtų žaidėjai ir kūrėjai, o žaidimai būtų saugūs, įtraukiantys ir prieinami visiems.“
„Microsoft“ sinergija su „Activision“ ir „Blizzard“ žaidimų studijomis yra akivaizdi, nes ši technologijų milžinė gamina „Xbox“ konsoles. „Activision Blizzard“ kuria daugybę legendiniais tapusių žaidimų – pirmojo asmens šaudyklę „Call of Duty“, „Warcraft“ ir „Diablo“, „Candy Crush“.
0827 -
„Regitroje“ KET testai pasidarė sunkiau išlaikomi
Kaip visi žinome būsimiems vairuotojams iš pradžių reikia išlaikyti teorinį kelių eismo taisyklių (KET) egzaminą, kurio metu turi atsakyti teisingai į ne mažiau nei 80 procentų užduotų KET testų klausimų. Vėliau pastarųjų laukia praktinė dalis, kurios metu egzaminas tampa vis panašesnis į realų kasdienį vairavimą tiek aikštelėje, tiek ir gatvėje.
Remiantis "Regitra" duomenimis, 2010-aisiais metais iš pirmo karto teorijos egzaminą išlaikė 74 procentai asmenų, tuo tarpu 2020 m. gerokai mažiau – vos 51%. Laikant praktikos egzaminą pirmojo karto metu sėkmė 2010 m. aplankė 38%, o 2020 m. – tik 35%.
Pasak automobilių vairavimo mokyklų specialistų, tokie statistikos pokyčiai įvyko dėl intensyvesnio tapusio eismo ir pora metų vykusios pandemijos. Sudėtingiau išlaikyti praktikos vairavimo egzaminą tampa taip pat dėl to, nes jis trunka ilgiau ne tai būdavo anksčiau, o užduotys tampa sudėtingesnės.
21.7k -
Kas laukia futbolo žaidimų mėgėjų po EA ir FIFA išsiskyrimo?
Kompiuterinių žaidimų industrija per pastarąjį dešimtmetį keitėsi itin stipriai, todėl ir pats suvokimas apie kompiuterinius žaidimus dabar yra visiškai kitoks, nei, tarkime, šio amžiaus pradžioje.
Anksčiau kompiuterinius žaidimus vartotojai suprasdavo kaip kūrinį, kurį nusiperkame pilnai išbaigtą ir perėjus jį jis tiesiog pasibaigia. Su laiku ši koncepcija gerokai keitėsi ir dabar kompiuteriniai žaidimai suprantami visiškai kitaip.
Šiais laikais žaidimų kūrėjai nesidrovi savo klientams pasiūlyti nebūtinai išbaigtą žaidimą, kurį vėliau pažada atnaujinti ir sutvarkyti, kadangi visa tai gali padaryti dėl interneto pagalba įdiegiamų atnaujinimų. Tam tikrais atvejais tai yra didžiulis pliusas, kadangi kūrėjai gali ištaisyti savo pražiopsotas klaidas, tačiau kitais atvejais tai tampa tikru galvos skausmu, kai tie patys kūrėjai ima piknaudžiauti turimomis galimybėmis.
Atsiradęs internetas taip pat leidžia kūrėjams užsidirbti papildomų pinigų parduodant turinį už realius pinigus jau pačiame žaidime. Tai ypač populiaru internetiniuose žaidimuose, kuriuose žaidėjai nori tokiu būdu įgauti pranašumą prieš varžovus.
Visa tai nebūtų taip blogai, jei kūrėjai nebūtų atradę dar vienos schemos, kuri labai primena kazino internete Lietuva, kadangi žaidėjai tiesiog perka „loot boxus“, iš kurių galima gauti arba labai vertingų, arba visiškai nereikalingų daiktų. Tai iš tiesų labai primena kazino, o tokius „loot boxus“ ypač mėgsta kompanija EA, kuri juos naudoja ir vienoje populiariausių savo žaidimų serijoje FIFA. Tiesa, nuo 2023 EA ir FIFA bendradarbiavimas bus nutrauktas, todėl pabandykime pažvelgti, kas gali laukti futbolo mėgėjų ateityje.
Dar daugiau „loot boxų“?
EA jau paskelbė, kad artėjantį rudenį pasirodysiantis futbolo simuliatorius bus paskutinis, kuris turės FIFA serijos pavadinimą. Vėliau žaidimas turės naują pavadinimą – EA Sports FC. Nors EA neteks FIFA licencijos, žaidime ir toliau liks didžioji dalis lygų, klubų bei žaidėjų, kadangi jų licencijas valdo ne pati FIFA. Maža to, žaidime ir toliau bus UEFA organizuojami turnyrai – Čempionų, Europos ir Konferencijų lygos.
Vis tik tai galimai reiškia, kad žaidime dar labiau bus išnaudojami „loot boxai“, kadangi FIFA stengdavosi šiek tiek prilaikyti EA ir stabdė šios sistemos plėtimą.
Auganti konkurencija
Nors EA su FIFA seriją ilgus metus dominavo rinkoje, panašu, kad futbolo simuliatorių rinka pastaruoju metu gali plėstis. Jau ilgą laiką iššūkį EA bando mesti „Konami“ ir jų futbolo simuliatorius „eFootball“, anksčiau žinomas kaip PES. Tiesa, praėjusių metų žaidimas virto milžiniška nesėkme, todėl „Konami“ privalo pasitempti, jei nori išlikti kovoje.
Dar vienas galimas naujas žaidėjas rinkoje – UFL. Tai kol kas itin mistinis projektas, kuris žada nemokamą futbolo simuliatorių su „sąžininga“ aplinka visiems žaidėjams. Darome išvadą, kad šiame žaidime bus atsisakyta būtent jau minėtos „loot boxų“ sistemos.
0767 -
Populiariausios sukčiavimo schemos - būkite atsargūs
Policijos pareigūnai įspėja - sukčiavimų nemažėja, o šiuo metu populiariausios tokios schemos:
Schema Nr. 1.
Pareiškėjui gavus nuorodą, susijusią su „Vinted“, „DPD“, „Skelbiu.lt“, „LP Express“ ir kt. internetinėmis platformomis, kuriose prašoma suvesti banko kortelės duomenis (kortelės CCV/CVV numerį, galiojimo datą ir kortelės numerį) ir, atlikus nurodytus veiksmus, sukčiai, neteisėtai įgiję asmens mokėjimo kortelės duomenis, juos neteisėtai panaudoja, atsiskaitydami internetinėse svetainėse už prekes ar paslaugas.
Schema Nr. 2.
Sukčius, paskambinęs pareiškėjui ir prisistatęs banko darbuotoju, siekdamas suklaidinti nukentėjusįjį, nurodo apgaulingą informaciją (pvz. pareiškėjo atžvilgiu daromas nusikaltimas arba būtina atlikti tariamą elektroninės bankininkystės paskyros saugos užtikrinimą ar programinės įrangos atnaujinimą), ir išvilioja elektroninės bankininkystės prisijungimo duomenis, t. y. nukentėjusiojo asmens kodą, prisijungimo prie elektroninės bankininkystės kodus, kuriuos, prisijungęs prie informacinės sistemos, neteisėtai panaudoja inicijuodamas finansines operacijas.
Schema Nr. 3.
Pareiškėjas į mobiliojo ryšio telefoną tariamai iš banko gauna žinutę (pvz. paskyra yra užblokuota arba neteisėtai nuskaityti pinigai), kurioje nurodyta, kad, norint atblokuoti sąskaitą arba blokuoti neteisėtus pinigų pervedimus, būtina paspausti pateiktą nuorodą (pvz. (seb)-accpaslaugos.(com), e-seb-saskaita.(com), (seb).login20.(com), seb.login26.(com), (swed).pagalba-palaikymas.(com) ir kt.).
Paspaudus gautą aktyvią nuorodą, nukentėjusiajam nurodoma suvesti savo elektroninės bankininkystės prisijungimo duomenis (pvz. asmens kodą, banko kliento kodą), juos suvedus, iš nukentėjusiojo banko sąskaitos atliekamos neteisėtos finansinės operacijos.
Būkite atidūs, pasidalinkite su draugais!
31.2k -
Ką naudinga žinoti apie piešimo planšetes ir kaip pasirinkti tinkamą?
Šiomis dienomis, išmaniųjų technologijų rinkoje galime rasti įvairiausių įrenginių. Tai ir paprasti, o taip pat ir žaidimų (gaming) kompiuteriai, planšetiniai kompiuteriai, išmanieji telefonai, laikrodžiai bei daugybė kitų įrenginių, kuriuos naudojame ir darbui, ir laisvalaikiui. Tiesa, naudinga paminėti ir piešimo arba grafines planšetes, apie kurias dalis žmonių nieko nežino. Tai įrenginys, kuris yra naudojamas piešimui, braižybai ir sugeba perkelti informaciją iš ranka piešto į skaitmeninį formatą. Specialus su planšete naudojamas rašiklis, pieštukas veikia kaip teptukas, standartinis pieštukas ir padeda nupiešti ir išgauti norimus brėžinius ir piešinius. Tokias planšetes naudoja dailininkai, menininkai, architektai ir inžinieriai, grafikos dizaineriai, iliustruotojai, animacijų kūrėjai. Tai neatsiejamas kūrybiško, meniško žmogaus įrankis, padedantis piešinius greitai ir efektyviai perkelti į fizinę formą. Tačiau, piešimo planšečių galima rasti įvairiausių, o pasirinkti tinkamą ir kokybišką gali būti ne taip paprasta kaip atrodo iš pirmo žvilgsnio. Dėl šios priežasties, šiame straipsnyje pateiksime kelis patarimus, kurie padės pasirinkti tinkamą ir gerą piešimo planšetę.
Trumpa piešimo planšečių istorija
Piešimo arba grafinės planšetės yra puikūs, išmanūs ir labai praktiški įrenginiai, kurių dėka, ranka nupieštus piešinius ir brėžinius galima akimirksniu pamatyti kompiuterio ekrane, skaitmeniniu formatu. Šias planšetes naudoja įvairūs menininkai, inžinieriai, dizaineriai. Pirmoji piešimo planšetė buvo sukurta dar 1984 metais ir vadinosi KoalaPad. Ši planšetė buvo naudojama kartu su Apple II kompiuteriu, o vėliau buvo suderinama ir su IBM PC kompiuteriais. Šiomis dienomis, grafinių, piešimo planšečių pasirinkimas yra be galo platus. Jos naudojamos ne tik piešimui ar braižymui, bet ir parašų nuskaitymui bei panašiems tikslams. Na, o toks platus pasirinkimas tik užtikrina, kad kiekvienas gali rasti ir pasirinkti sau tinkamą grafinę planšetę.
Tipas
Naudinga paminėti, kad piešimo planšetės gali būti skirtingų tipų, kurių kiekvienas pasižymi savais privalumais ir ypatybėmis. Pirmasis tipas - paprastos piešimo planšetės be ekrano. Tai standartinės piešimo planšetės ant kurių piešiant reikia žiūrėti ir į kompiuterio ekraną. Žinoma, tokios planšetės naudojimas reikalauja tam tikrų įgūdžių, įpratimo, rankos-akies koordinacijos lavinimo. Tačiau, prasilaužus ir įgijus patirties, jomis naudotis bus labai paprasta ir patogu. Teigiama, kad šio tipo piešimo planšetės yra tinkamos tiek pradedantiesiems, tiek pažengusiems naudotojams. Negana to, jos yra ir labai nebrangios. Dauguma skaitmeninių menininkų pradeda savo meninį kelią būtent su šio tipo planšetėmis. Kitas tipas - piešimo planšetės su ekranu. Kaip ir nurodo pavadinimas, šios planšetės turi integruotą ekraną. Jos yra brangesnės nei anksčiau aptartos planšetės ir, dažniausiai, yra naudojamos jau pažengusių, profesionalių naudotojų. Kadangi, piešimo metu viskas matosi ant ekrano, dalis laikosi nuomonės, kad šiomis planšetėmis naudotis yra patogiau ir patogiau. Taip yra todėl, kad dirbant, piešiant nereikia žvalgytis į kompiuterio ekraną, siekiant pamatyti nupieštą rezultatą. Galima rasti ir piešimo planšečių su integruotu kompiuteriu. Jei anksčiau aptarti piešimo planšečių tipai privalo būti prijungti prie kompiuterio, kad veiktų, šio tipo planšetė turi integruotą kompiuterį. Tokios piešimo planšetės be galo praverčia keliaujant, kai su savimi negalite turėti kompiuterio, bet norite užsiimti kūryba. Tačiau, šios piešimo planšetės yra brangiausios iš visų tipų. Naudinga paminėti ir tai, kad šio tipo piešimo planšečių nerekomenduojama naudoti pradedantiesiems, kadangi, šios planšetės skiriasi savo dydžiu, galia ir kitomis ypatybėmis.
Svarbios ypatybės, į kurias naudinga atsižvelgti
Renkantis svarbus ne tik tipas, bet ir kiti aspektai, kurie lemia kaip patogiai ir efektyviai pavyks dirbti su piešimo planšete. Svarbus yra dydis. Nuo jo priklauso ne tik darbo patogumas, bet ir tai, kaip patogiai pavyks planšetę pasidėti ant darbo stalo. Jei darbo vietos turite mažai, nereikėtų rinktis pačio didžiausio modelio. Tam puikiai pasitarnaus ir kompaktiškas modelis, kuris neapkraus visos darbo vietos. Taip pat, renkantis būtina atsižvelgti ir į spaudimo lygį. Kuo jis didesnis, tuo geriau, kadangi, padės išgauti skirtingas linijas. Daug dėmesio reikėtų skirti ir programinei įrangai. Labai svarbu, kad piešimo planšetė būtų suderinama su jūsų kompiuterio operacine sistema. Jei kompiuteris naudoja Windows, praktiškai, visos planšetės bus tinkamos ir suderinamos. Jei esate Apple produkcijos naudotojas, pasirinkimą turėsite mažesnį. Atsako dažnis - dar vienas svarbus kriterijus. Jei piešiate itin greitai, tikrai prireiks didelį atsako dažnį turinčios planšetės. Tačiau, per didelis greitis gali sumažinti piešinio tikslumą. Galiausiai, turite nuspręsti ar jums reikalinga laidinė ar belaidė planšetė. Na, o čia viskas priklauso nuo jūsų poreikių bei norų.
Itin platų ir įvairų piešimo planšečių pasirinkimą rasite Varle.lt svetainėje. Čia visada žemos kainos!
01.7k -
PotionGames - kaip atšaukti prenumeratą?
Kiekvieną savaitę gauname laiškus, asmenines žinutes, žinutes socialiniuoe tinkluose, kad nutrauktume Potiongames prenumeratą, su kuria Supergames.lt nėra niekaip susijęs.
Pasikartosime dar kartą, mes jokiais žaidimų kodais ar prenumeratomis neprekiavome ir neprekiaujame, todėl tai turėtų būti adresuota tiems, kur šią paslaugą užsisakėte.
Yra du variantai atsisakyti POTIONGAMES prenumeratos, kuri kas mėnesį dažniausiai nuskaičiuoja nuo 3 eurų iki 6 eurų.
1 variantas atsisakyti POTIONGAMES prenumeratos (lietuvos operatoriai atsiuntė informaciją):
Siųsti tekstą STOP POTILT numeriu 1394 (kaina 10ct).
2 variantas atsisakyti POTIONGAMES prenumeratos (išsibandėme ir rašinėjome patys):
Išbandėme variantą, kuris tikrai sėkmingas ir apie tai taip pat ir internete rašoma. Taigi žingsniai tokie:
atsidarote jų oficialius kontaktus http://www.lt.potiongames.com/info/contact užpildote formą nepamiršdami būtinai nurodyti telefono numerį ir po maždaug dienos bėgyje gauna atsakymą, kad paslauga išjungta. Jokių kitų kontaktų apart šio el. pašto [email protected] rasti ir ištraukti nepavyko.
18.8k
-
-
Šiame puslapyje naršo: 0 nariai
- Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.