-
151 straipsniai šioje rubrikoje
-
„Steam“ pradžiugino „Half-Life“ serijos fanus
Jau kovo mėnesį mus pasieks naujas „Half-Life“ serijos žaidimas. Naujausia serijos dalis vadinsis „Half-Life: Alyx“ ir bus skirta tik VR įrenginiams.
Visiems šios serijos fanams nuostabią žinią pranešė „Steam“. Paaiškėjo, kad iki pat naujojo žaidimo išleidimo dienos visi „Half-Life“ serijos žaidimai „Steam“ parduotuvėje bus nemokami.
Kompiuterinių žaidimų mylėtojai galės išbandyti arba tiesiog prisiminti „Half-Life“, „Half-Life 2“, „Half-Life 2: Episode One“ ir „Half-Life 2: Episode Two“ žaidimus.
Jei dėl kažkokios priežasties nesate susipažinę su šia serija, tuomet rekomenduojame kuo greičiau lėkti į „Steam“ parduotuvę ir susipažinti su šia klasika.
51.3k -
„Suns“ NBA sezoną tęsia virtualioje erdvėje
Pasaulyje siaučiantis koronavirusas stabdo viso pasaulio gyvenimą. Ne išimtis ir sporto renginiai. Didžiosios pasaulio lygos, tarp jų ir NBA, jau sustabdė savo sezonus.
Tiesa, Finikso „Suns“ rado originalų būdą, kaip savo fanams suteikti bent šiek tiek džiaugsmo. Komanda nusprendė, kad pagal numatytą tvarkaraštį NBA rungtynes žais NBA 2K20 žaidime, kur jų garbę gins esporto profesionalas Antonio Saldivaris.
Pirmosios tokio tipo rungtynės įvyko jau praėjusią naktį, kuriose „Suns“ nesustabdė Luka Dončičiaus ir turėjo pripažinti Dalaso „Mavericks“ pranašumą.
Skelbiama, kad rungtynes tiesiogiai „Twitch“ platformoje vidutiniškai stebėjo maždaug 5 tūkst. žiūrovų.
„Suns“ šį projektą tęs ir toliau, vadovaudamiesi realiu NBA tvarkaraščiu.
0866 -
„Wolfenstein“ fanai sulaukė naujausio serijos žaidimo
„Wolfenstein“ serijos fanams ir vėl atėjo metas akis į aki susidurti su nacių keliamomis problemomis. Naujasis serijos žaidimas „Wolfenstein: Youngblood“ jau pasiekė parduotuvių lentynas bei elektronines žaidimų parduotuves.
Kelionė į Paryžių
Naujausioje serijos dalyje veiksmas vyks Paryžiuje praėjus 19-ai metų nuo „Wolfenstein II: The New Colossus“ žaidimo veiksmo. Būtent Prancūzijos sostinėje dingo pagrindiu žaidimo protagonistu iki šiol buvęs BJ Blazkowiczas, turėjęs atlikti slaptą misiją. BJ ieškoti išvyksta jo dukterys dvynės – Jess ir Soph.
Kadangi žaidimas vyksta 1980 metais, žaidėjams teks susidurti su dar tobulesniais nacių ginklais, robotais ir kitomis naujovėmis. Tiesa, tobulinti savo amuniciją galės ir seserys dvynės. Galėsite tobulinti tiek savo šarvus, tiek ginklus, panaudodami naujausias to laikmečio technologijas.
Galimybė žaisti su draugu
„Wolfenstein: Youngblood“ suteikia galimybę žaisti kartu su savo draugu ar atsitiktiniu žmogumi tinkle. Taip žaidimas įgauna naujų variacijų, o priešus įveikti galėsite panaudodami įvairias taktikas. Tiesa, žaidimas nepalaiko taip vadinamo „split-screen“ rėžimo.
Tie, kurie stoti į kovą prieš nacius norės vieni, sulauks pagalbos iš savo sesers, kurią valdys dirbtinis intelektas. Bent jau iš pirmųjų pasirodžiusių apžvalgų atrodo, jog dirbtinis intelektas gana neblogai atlieka savo darbą bei sugebės jus pridengti ar padės tinkamai kovoti su priešais.
„Wolfenstein: Youngblood“ mėgautis galės visų platformų žaidėjai. Žaidimas išleistas PC, „PlayStation 4“, „Xbox One“, „Switch“ platformose, o ateityje bus pasiekiamas ir „Google Stadia“ turėtojams.
4868 -
„World of Warcraft“ sugrįžta į Kiniją
Populiarus interneto žaidimas „World of Warcraft“ (WoW) šią vasarą grįžta į Kiniją, trečiadienį pranešė jo kūrėjas ir vietos partneris, praėjus daugiau nei metams po to, kai nepavykus susitarti dėl licencijavimo iš didžiulės rinkos buvo pašalinti šis ir kiti žaidimai.
JAV žaidimų kūrėja „Blizzard“ ir Kinijos bendrovė „NetEase“ sakė, kad pagal naują susitarimą WoW sugrįš kartu su pirmojo asmens šaudykle „Overwatch“ ir kitais žaidimais, tokiais kaip „Hearthstone“.
Kinijos WoW serveriai buvo išjungti 2023 m. sausį, o tai sukėlė milijonų gerbėjų, kurie daugelį metų kaupė žaidimo taškus, liūdesio ir pykčio bangą.
„Be galo džiaugiuosi šiuo sugrįžimu! Tikiuosi, kad abi bendrovės ir toliau bendradarbiaus, kad jos susigrąžins senuosius žaidėjus ir pritrauks naujų“, – naujienų agentūrai AFP Pekine sakė 25 m. žaidėjas Zhao Xuejia.
„Visi laukėme, kol sužinosime, su kuo „Blizzard“ bendradarbiaus, kad galėtų grįžti į Kiniją. Tai, kad tai vėl „NetEase“, yra gerai, bus lengviau“, – sakė kitas žaidėjas Fu Tianze.
„Džiaugiuosi, kad netrukus atgausiu savo paskyrą“, – teigė jis.
Kinijos socialinių tinklų vartotojai taip pat dalijosi džiugesiu: „Blizzard“ skelbia apie sugrįžimą“ ir „NetEase“ ir „Blizzard vėl susituokė“ buvo populiariausios frazės, ieškotos „Weibo“ platformoje.
„Šiandien sugrįžta mūsų seniai prarastas senas draugas, sugrįžta mūsų mylimiausias žaidimas“, – „Weibo“ žinutėje rašė žaidimų tinklaraštininkas slapyvardžiu „Scarlet Bunny“.
„Sugrįžk į gyvenimą, mano mylimasis!“ – rašė kitas gerbėjas.
„Eiti vienu keliu“
Visame pasaulyje populiarus WoW yra internetinis daugelio žaidėjų vaidmenų žaidimas. Jo veiksmas vyksta fantastiniame Viduramžių pasaulyje, kuriame gėris kovoja su blogiu.
Jis garsėja įtraukumu, o žaidėjai prie kompiuterių gali praleisti šimtus valandų.
„Blizzard“ žaidimai Kinijoje – didžiausioje pasaulyje žaidimų rinkoje – pasirodė 2008 metais, bendradarbiaujant su interneto milžine „NetEase“.
Pagal vietos įstatymus užsienio kūrėjai, norėdami patekti į rinką, privalo bendradarbiauti su Kinijos įmonėmis.
2022-ųjų lapkritį, praėjus 14 metų ir WoW įgijus milijonus žaidėjų Kinijoje, „Blizzard“ ir „NetEase“ paskelbė, kad nepavyko susitarti dėl sutarties pratęsimo.
Tačiau po pastaraisiais metais tęstų diskusijų trečiadienio pareiškime abi bendrovės teigė, kad „džiaugiasi galėdamos vėl eiti vienu keliu tolyn“ ir sudarė „atnaujintą leidybos sutartį“.
„Blizzard“ požiūriu, Kinija yra rinka, kurios bendrovė akivaizdžiai negali ignoruoti [...] Jei jie vėl atidarys serverius, akivaizdu, kad tai sugrąžins daug žaidėjų“, – AFP sakė 21 metų žaidėjas Tian Yiranas.
Tačiau kai kurie ilgamečiai WoW žaidėjai tebelaikė kartėlį dėl to, kad žaidimas ilgą laiką neveikė Kinijoje.
„Kinijos rinka nėra „Blizzard“ salonas, į kurį ateini ir išeini kaip nori. Žaidėjai nėra žaislai „Blizzard“ rankose, kuriuos gali imti arba palikti savo nuožiūra“, – „Weibo“ rašė vienas žaidėjas, ragindamas boikotuoti žaidimą.
Žaidimų tyrimų bendrovės „Niko Partners“ vadovas Kinijoje Zeng Xiaofengas AFP sakė manantis, kad, nepaisant ilgos pertraukos, WoW gerbėjai šalyje „vis dar užtikrins didelę paklausą“.
„Kai kurie žaidėjai, kai žaidimai nustojo veikti, vis dar žaidė [...] kituose Azijos serveriuose“, – sakė Zeng Xiaofengas, turėdamas omenyje kitose šalyse prieinamas WoW versijas.
Jis teigė, kad nors sunku „sužinoti tikrąją istoriją“, tikėtina, kad JAV technologijų milžinės „Microsoft“ praėjusių metų spalį baigtas „Blizzard“ įsigijimas paskatino pakeisti žaidimų leidėjo strategiją.
Ši žinia veikiausiai bus pozityvus postūmis „NetEase“, kuri, kaip ir daugelis Kinijos technologijų milžinių, kelerius metus išgyvena sunkius laikus dėl industriją paveikusių vyriausybės veiksmų.
Nuo 2021 m. jaunesniems nei 18 metų vaikams penktadieniais, šeštadieniais ir sekmadieniais per mokslo metus internetinius žaidimus leidžiama žaisti tik nuo 20 iki 21 valandos.
Siekiant užtikrinti, kad nepilnamečiai nemeluotų apie savo amžių, reikalaujama, jog registruodamiesi žaisti internete žaidėjai naudotųsi asmens tapatybės kortelėmis.
Kinijos įmonėms taip pat draudžiama siūlyti žaidimus jaunimui ne vyriausybės nustatytomis valandomis.
0302 -
„Xbox One“ žaidėjai galės naudoti klaviatūrą ir pelę
„Microsoft“ paskelbė intriguojančią žinią – ateityje „Xbox One“ žaidėjai galės prie sistemos prijungti klaviatūrą ir pelę.
Bendrovės žaidimų poskyrio viceprezidentas Philas Spenceris pranešė ir pirmąjį programuotojų kūrinį, kuriame bus galima išmėginti naujovę.
Tai – žaidimas „Warframe“, kuris bus išleistas spalio mėnesį.
Tiesa, kol kas klaviatūros ir pelės galimybes tikrins programinės įrangos kūrėjai, o paprasti žaidėjai turės apsišarvuoti kantrybe.
„Nesitikėkite, jog kiekvienas mūsų platformos žaidimas palaikys šiuos įrenginius.
Dabar kalbame apie pasirinkimą įrangos vystytojams.
Yra tam tikri žaidimai, kuriuose privaloma naudoti pelę ir klaviatūrą ir jei suteiksime tokias galimybes, kūrėjai sugebės iš šių žaidimų daugiau išspausti“, - kalbėjo Ph.Spenceris.
Anot vadovo, prie „Xbox One“ bus galima prijungti USB jungtis turinčias peles bei klaviatūras. Jis taip pat patvirtino gandus, jog bus bendradarbiaujama su šių įrenginių gamintoju „Razer“.
Kol kas apie tikslias išleidimo datas nekalbama, tačiau „Microsoft“ žada pateikti daugiau informacijos lapkritį įvyksiančia X018 renginio metu.
02k -
16-metis rastas negyvas po tėvų prašymo nebežaisti PUBG
Dar pilnametystės nesulaukęs paauglys Haidarabado mieste (Indija) rastas negyvas po to, kai tėvai liepė nustoti žaisti PlayerUnknown's Battlegrounds (PUBG).
PlayerUnknown's Battlegrounds yra labiausiai paplitęs Azijos regione ir ypač jo mobilioji versija. Kasdien būtent joje apsilanko apie 30 milijonų žaidėjų.
Tai jau ne pirmas kartas, kuomet populiarūs Battle Royal žaidimai tampa jaunų žmonių savižudybių priežastimi. Dar visai nesenai 2 jauni vyrai taip pat prarado gyvybę būtent dėl šio žaidimo palįsdami po traukiniu.
Jaunuolis nusprendė pakelti prieš save ranką po to, kuomet jo mama išbarė jį, kad jis vietoj to, kad mokytųsi anglų egzaminui – žaidžia PUBG. Remiantis Indijos žiniasklaidos duomenimis šiuo metu paauglio tėvas siekia, kad šis žaidimas būtų visiškai panaikintas.
Po šio įvykio prasidėjo tarptautinės diskusijos dėl to, ar reikia uždrausti šį žaidimą ne tik Azijos regionui. Šiuo metu Kinijos vyriausybė siūlo įstatymų pataisą, kad PUBG būtų leidžiama žaisti tik turint 13 ar daugiau metų.
263.4k -
330€ žaidimas? Escape From Tarkov išleidžia “The Unheard” versiją
Rusų kompanija Battlestate Games atskleidė naują 250€ Escape From Tarkov žaidimo versiją, kuri suteikia prieigą prie PvE (Player versus Environment, liet. Žaidėjas prieš aplinką) žaidimo režimo. Jame papildomai galimas žaidimas kartu su draugais ar kitais žaidėjais. Po mokesčių (žaidimo puslapyje kaina nurodoma be papildomai taikomų mokesčių) ši žaidimo versija vidutiniškai kainuoja apie 330€.
Iš pradžių apie naujai paskelbtą PvE žaidimo režimą didžioji dalis bendruomenės buvo apsidžiaugusi, kadangi pats žaidimas yra vos ne visiškai orientuotas į PvP (Player versus Player). Nauja galimybė dalį žaidimo patirti kartu su draugais, be jokios panikos, kad prie išėjimo krūmuose jus su kulka pasitiks kiti žaidėjai, yra gana patraukli (ypač tiems žaidėjams, kurie ypatingai gerai nepasirodo kovose prieš kitus tokio tipo šaudyklėse).
Kūrėjai pažadėjo jog žaidėjai nusipirkę 150€ (prieš mokesčius) “Edge of Darkness” versiją, kurios nusipirkti kurį laiką nebėra įmanoma, turės prieigą prie visų ateinančių papildomų žaidimo DLC (liet. Parsisiunčiamo turinio paketas). Tačiau pasak jų, naujas PvE žaidimo režimas nėra priskaitomas prie žaidimo DLC — tai yra nauja, atskira ir unikali žaidimo funkcija.
“DLC reiškia papildomą turinį. PvE yra naujos žaidimo versijos funkcija ir režimas. Nors ir visi manote, jog tai turėtų būti DLC, taip nėra” pakomentavo žaidimo bendruomenės vyriausiasis atstovas oficialiame Discord serveryje.
“Nusipirkau Edge of Darkness versiją būtent dėl prieigos prie visų būsimų DLC. Visiškas antausis man ir nuoširdžiai pasakius paskutinis lašas. Žaidžiu [Escape from] Tarkov jau apie metus laiko ir su šiomis naujienomis, velniop šį žaidimą ir Battlestate Games”,
“Tai yra [Escape from] Tarkov pabaiga — kaip ilgalaikis žaidėjas ir Edge of Darkness versijos savininkas mečiau žaidimą dėl nelegalių programų naudotojų (čyterių) [...] tačiau čia yra viršūnė. Nebepalaikau žaidimo ar jo kūrėjų” pakomentavo pasipiktinę žaidėjai Reddit puslapyje
3722 -
Activision šiuo metu kuria daugiau nei 10-mt žaidimų
Žaidimų industrijos milžinė Activision Blizzard jau ilgus metus remiasi tokiu verslo modeliu, kai didžioji dalis pelno yra generuojama iš kelių itin sėkmingų vardų, tokių kaip Call of Duty, Starcraft, World of Wardcraft bei kitų. Visgi pastaruoju metu kompanija sukrėtė didelės permainos, kurios mums atneš gan nemažai gerų naujienų. Paaiškėjo, kad šiuo metu Activision gerokai padidino darbų apimtis ties žaidimų kūrimu ir jau darbuojasi ties daugiau nei dešimt projektų. Vienas jų tikriausiai bus vadinamas Destiny žudiku. Priminsime, kad Destiny ir Destiny 2 kūrėjai, studija Bungie, prieš kelis mėnesius atsiskyrė nuo Activision ir su savimi pasiėmė Destiny seriją. Kokie tai bus žaidimai nėra žinoma, tad belieka tik spėlioti. Visgi iš tiesų yra smagu, kad pagaliau ir iš šios milžinės pagaliau sulauksime kažko naujo. Šioje vietoje mums kyla tik vienas prašymas – VALVE vadovai, mokinkitės, užsirašinėkite ką daro Activision Blizzard ir po velniais – taip pat grįžkite į žaidimų kūrėjų gretas su trenksmu, prilygstančiu ankstyvo pavasario griaustiniui!
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso video:
https://www.youtube.com/watch?v=0SM4DhVbZaU
2649 -
Airplane mode – žaidimas, kuriame skrendate lėktuvu.. kaip keleivis!
Žaidimuose, kuriuose tenka pilotuoti lėktuvus yra gan nemažai. Šioje vietoje nieko jau nebenustebinsi. O kaip jums toks projektas, kur skrydžio metu jus sėdite ne už šturvalo, o keleivio vietoje. Ir ne kaip pagalbinis pilotas, o tiesiog vienas iš šimtų keleivinio lėktuvo keleivių. Žaidėjo tikslas irgi nereikalauja daug sugebėjimų – tiesiog teks ištverti kelių valandų skrydį. Kad užimtumėte laisvą laiką, galėsite skaityti priešais užkištus kelionių žurnaliukus, spręsti kryžiažodžius ar net sudoku. Jei pasisekas – bus rodomas įdomesnis filmukas ekranėlyje. Jei nusprendėte panaršyti internete – tai galite susidurti su blogo wifi problema.. Arba jo iš vis nebus. Nepamiškime, kad tai lėktuvas – tad turbulencija karts nuo karto supurtys ir šiek tiek pagąsdins. Belieka tikėtis gero oro. Už lango matysite pagal palydovų nuotraukas atkurtą kraštovaizdį. Prie šio projekto darbavosi Bacronym studija, o išleidimu pasirūpino The Walking Dead ir Breaking Bad serialų kūrėjai – AMC. Airplane Mode išleidimas numatomas kažkada kitais metais.
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso kanale:
https://www.youtube.com/user/gamesvoicelt/
0703 -
Anonsuotas Postal 4: No Regerts
Pamenate tokį žaidimą, kurio metu ant ginklo vamzdžio galėdavai užmauti katę? Kur su kūjų visi gainiojome karves, o su dalgiu gąsdinom kaimo žmones? O kur dar sysiojimas ant visų gatvėse... Taip, toks žaidimas iš tiesų egzistuoja ir jo pavadinimas yra Postal! Visai netikėtai Running With Scissors studija atskleidė, kad į Steam Early Access sistemą atkeliauja ketvirtoji dalis No Regrets. Kažko naujo, neskaitant gražesnės išvaizdos, čia nerasime. Vėl galėsime kelti nutrūktgalvišką chaosą. Kūrėjai iškart atsako į klausimą, ar ketvirtoji dalis nebus tokia prasta kaip Postal 3. Jų atsakymas yra – Fuck no.. Na ką gali pasakyti, ši studija turi stilių. Viena labiausiai džiuginančių naujienų yra ta, kad pagrindinį veikėją, kuris vadinamas yra tiesiog Dude, įgarsins senųjų Duke Nuke balso savininkas. Kiek laiko Postal 4 bus Early Access sistemoje nėra aišku, nes kūrimo darbai tik pusiaukelėje, bet jau dabar galima smagiai prisipilti benzino į vandens pistoletą ir juo pasišaudyti degalinėje.
Steam Early Access Postal 4 per Steam iki spalio 28 d. vyksta akcija per kuria žaidimas kainuos tik 15,11€
https://store.steampowered.com/app/707030/POSTAL_4_No_Regerts/
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso video:
https://www.youtube.com/watch?v=csdrHp1-B-0
0692 -
Anonsuotas Red Dead Redemption 2 žaidimas asmeniniams kompiuteriams
Kompanija Rockstar Games it griaustinis iš giedro dangaus mestelėjo mums žinią, kad šių metų lapkričio 5 dieną Red Dead Redemption 2 bus išleistas ir asmeniniams kompiuteriams. Šis vesternas pirmiausia startuos Epic Games Store, Rockstar Game Launcher ir Google Stadia platformose. Perkant tiesiai iš Rockstar sistemos galėsite išsirinkti du papildomus žaidimus nemokamai. Steam fanams teks šiek tiek palaukti – čia Red Deadas išeis tik gruodį. Negana to, turime ir reikalavimus sistemai. Pastaruosius matote šiuo metu ekrane. Kaip jau pastebėjote čia brangaus žvėries nereikės. Net ir rekomenduojamos sistemos skiltyje prašomi komponentai yra daugumai mūsų įkandami. PC versija žinoma turės neribotus FPS‘us, net 8k rezoliucijos palaikymus, itin aukštos kokybės tekstūras, didesnį matomumo atstumą, bus pagerintas apšvietimas, atspindžiai ir krūva kitų efektų. Lapkričio 5 diena – tai bus tas antradienis, kai Lietuvos įmonėse darbuotojai pasigaus netikėtą virusą ir praneš viršininkui, kad nori pasėdėti namie. O mokinukai kaitins termometrus prie karštų paviršių. O ką – juk vertą!
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso video:
https://www.youtube.com/watch?v=DS-0zvcIyhg
0473 -
Apdovanoti geriausi lietuviški praėjusių metų žaidimai
Praėjusį penktadienį, sausio 29-ąją dieną, jau šeštąjį kartą įvyko Lietuvos žaidimų kūrėjų apdovanojimai „LT Game Awards 2020“, šiemet – virtualioje erdvėje.
Lietuvos žaidimų industrijos apdovanojimai „LT Game Awards“ – tai kasmetinis Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos organizuojamas renginys, skirtas paminėti išskirtinį profesionalumą, inovacijas ir aukščiausius pasiekimus vaizdo žaidimų kūrimo srityje Lietuvoje. Šiais metais, dėl pandemijos, „Game Awards 2020“ apdovanojimų ceremonija vyko internetinės transliacijos metu prieš renginį „LT Game Jam 2021“.
„Nepaisant to, kokia situacija pasaulyje, nors ir negalime susitikti bei gyvai vieni kitų pasveikinti, bet visgi smagu, jog turėjome galimybę surengti apdovanojimus. Džiaugiamės, jog 2020-aisiais turėjome tikrai ne mažiau nuostabių projektų, kuriuos galima paminėti bei apdovanoti. O šis netradicinis formatas netgi sukūrė terpę renginį stebėti bei jame dalyvauti tiems, kurie kitu atveju negalėtų atvykti fiziškai“, – sakė Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos valdybos pirmininkas Šarūnas Ledas.
Dėl apdovanojimų šiais metais varžėsi keliolika žaidimų, o renginio dieną apdovanoti buvo šie:
Geriausias garso dizainas
„Rodent People Origins“ („Zen Republic“)
Geriausias „Game Jam“ žaidimas
„Fit Kit“ (Tomas Putanas)
Geriausias meninis stilius
„Utility for the Sou“l („Weekend Warriors“)
Geriausias žaidimas išmaniesiems įrenginiams
„The Final Riddle“ (Dimitrijus Babičius)
Geriausias žaidimas asmeniniam kompiuteriui
„Bloody Rally Show“ („Kodo Linija“)
Metų žaidimo apdovanojimas atiteko „Johnny Trigger“ („Estoty“). Tai mobiliesiems įrenginiams skirtas žaidimas, kuriame žaidėjas prisiima agento Johnny Trigger rolę ir turi išgelbėti įkaitus nuo mafijos gangsterių. Niekad nesibaigiantis veiksmas ir lengvas žaidimo valdymas pritraukė daugybę žaidėjų – šiandien žaidimo parsisiuntimų skaičius jau viršija 195 milijonus.
Taip pat „LT Game Awards“ renginio metu tradiciškai įteiktas apdovanojimas už nuopelnus žaidimų industrijai. Šiemet jis atiteko Gediminui Tarasevičiui – Lietuvos žaidimų kūrėjų asociacijos direktoriui, žaidimų studijos „No Brakes Games“ Vilniuje vadovui. Gediminas yra vienas iš Lietuvos žaidimų kūrimo asociacijos steigėjų, taip prisidėjęs prie renginio „GameOn“, laidų „Žaismo DNR“, „Dievo Režimas“ kūrimo. Gediminas aktyviai dalyvauja įvairiose veiklose, skatinančiose žaidimų kūrimo populiarinimą, bendruomenės bei industrijos augimą.
2981 -
Ar "Fall Guys" taps "Epic Games" ekskliuzyvinis žaidimas po kompanijos įsigijimo?
"Epic Games" žaidimų kompanija, atsakinga už tokius žaidimus kaip "Fortnite", "Unreal Tournament" bei "Gears of War", nupirko "Tonic Games Group", motininę "Mediatonic" kompaniją. Pastaroji yra atsakinga už populiarų žaidimą "Fall Guys" kuris "Twitch" platformos dėka pasiekė 172,026 vienu metu žaidžiančių žaidėjų ("Steam" platformoje). Žaidimą taip pat išpopuliarino įvairūs "YouTube" vaizdo įrašai kuriuose buvo parodomi linksmiausi bei įdomiausi žaidimo momentai.
Tačiau po kiek laiko žaidimo populiarumas pradėjo drastiškai leistis, ir per mažiau nei metus laiko aktyviai žaidžiančių žaidėjų skaičius nukrito virš 160,000. Šio reiškinio priežastys yra gana subjektyvios. Vieni mano, jog žaidėjų skaičius nukrito dėl išpopuliarėjusio "Among Us" žaidimo; antri, dėl kūrėjų tuo metinio "tingumo" ir didelės žaidimo monotonijos; treti, dėl masinių nelegalių programų naudotojų (kt. "čyterių"). Kad ir kaip bebūtų, naujas kompanijos įsigyjimas žada tikrai daug.
"Tai yra labai didelis laimėjimas (mūsų žaidimui). Nuo Rugpjūčio mėnesio, kuomet žaidimas išpopuliarėjo, įdėjome visas (savo) pastangas (žaidimo tobulinimui), ir "Fall Guys" komandos narių skaičius drastiškai pakilo iš 35 iki 150+. Nepaisant to, (dar) turime daug įdėjų kurias norėtume įgyvendinti (savo) žaidėjams", pasakoja Oliver Hindle, parduotos kompanijos bendruomenės direktorius. "Prisijungimas prie "Epic Games" paspartins mūsų planus tobulinti žaidimą ir pristatyti "Fall Guys" kuo didesnei žaidėjų bendruomenei (...)".
Pilną straipsnį, kartu su D.U.K, galite perskaityti paspaudus čia.
Straipsnyje Oliver taip pat paminejo jog drastiškų pakeitimų šiuo metu nebus: "Fall Guys" išliks "Steam" platformoje ir netaps "Epic Games" ekskliuzyvinis žaidimas, bei ketinama pristatyti žaidimą į "Xbox" ir "Nintendo Switch" konsoles. Fanai spekuliuoja jog žaidimas taip pat galimai taps nemokamas, tačiau oficialaus patvirtinimo iš kompanijos nėra. Gana didelė žaidimo kaina atbaidė pagrindinę žaidimo demografiją, mažesnio amžiaus vaikus bei paauglius, kurie dažniausiai žaidžia žaidimus kaip "Fortnite" dėl galimybės išbandyti žaidimą nemokamai. Pasinaudojus "Steam Library Share" būdavo galimybė išbandyti žaidimą jo nenusipirkus, tačiau dėl didelio nelegalių programų naudotojų antplūdžio kompanija pašalino šią funkciją, kaip ir daugelis kitų "Steam" žaidimų.
Šiuo metu žaidimas Lietuvoje kainuoja 19,99€; Rusijoje vos 5,24€. Jeigu norite sužinoti daugiau informacijos apie žaidimą, ar jį nusipirkti, spauskite čia.
01.2k -
Atidėtas The Last of Us Part 2 išleidimas
Visi kas turite ar turėjote PlayStation paskutinių dviejų kartų konsolę, PlayStation 3 ar PlayStation 4, matyt tikrai jau turėjote malonumo išmėginti ne vieną Naughty Dog studijos kurtą žaidimą. Ir dauguma jūsų matyt sutiks su mumis, kad tai yra vieni geriausių projektų rinkoje. Deja, bet turime pranešti liūdną žinią. Itin laukiama antroji The Last of Us dalis buvo nukelta keliems mėnesiams į priekį. Prieš tai buvo skelbiama, kad šis tęsinys parduotuvių lentynas pasieks kitų metų vasarį, o štai naujai pasirodžiusi informacija šią datą pastūmėjo į gegužės 29-ąją. Keista tai, kad apie vasario išleidimą buvo oficialiai pranešta vos prieš keletą savaičių. Štai kaip viskas kartais greitai keičiasi. Naughty Dog atsiprašė už tokius dalykus bei pateikė to priežastį. Pasak studijos atstovų, jiems tiesiog neužtenka laiko norint pateikti žaidimą tokį, kokį mato kaip pilnavertį savo vizijų išpildymą. Buvo du variantai – iškirpti nemažą dalį The Last of Us 2 turinio arba nukelti išleidimo dieną. Ačiū geimingo dievams, kad buvo pasirinktas antrasis variantas. Ko gero visi sutiks, kad geriau palaukti šiek tiek ilgiau, bet gauti kažką ypatingo ir pilnai išpildytą projektą. Tad triname iksiuką nuo vasario 21-osios ir jį pažymime gegužės 29-ajai.
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso video:
https://www.youtube.com/watch?v=0SM4DhVbZaU
0461 -
Blizzard: Juodojo penktadienio išpardavimas prasideda
Žaidimų milžinas Blizzard pateikė savo Juodojo penktadienio pasiūlymus.
Ne tik Overwatch, Diablo ar World of Warcraft, bet ir papildomai turėsite galimybę gauti daug kitų žinomiausių Blizzard kompanijos žaidimų už ypač gerą kainą.
Jei vis dar neturėjote naujausio ir labiausiai mėgiamo Blizzard kūrinio - Overwatch, tai dabar yra puikus metas jį įsigyti. Šis žaidimas šiuo metu yra parduodamas už itin patrauklią kainą – $14.99, o legendary edition tik – $19.99. Ir tai ne viskas.
Blizzard siūlo ir kitus žaidimus, todėl šiems žaidimams taikoma ypatinga kaina:
Jeigu anksčiau dvejojote, ir laukėte mažesnės kainos, tai dabar pats geriausias metas įsigyti ilgai lauktą žaidimą.
Kurį žaidimą gi dabar įsigijus? Pasidalinkite savo nuomone komentaruose.
2994 -
Blizzards košmaras įgauna pagreitį
Kompiuterinių žaidimų kūrėjai ir leidėjai – korporacija Blizzards šiuo metu yra.. na nepameluosime pasakydami tiesiai šviesiai.. įklimpę šūde iki pat kaklo. O viskas prasidėjo taip – Hearthstone turnyrą laimėjęs Ng Wai "Blitzchung" Chung vyrukas interviu metu išreiškė savo palaikymą Kinijos liaudžiai mitinguose prieš valdžią. Į tai itin griežtai sureagavo žaidimo kūrėjai Blizzards. Jie iš Blitzchung atėmė laimėtus 10-mt tūkstančių dolerių, užbanino jo paskyrą metams ir dar atleido iš vaikino interviu ėmusius komentatorius. Ir tai buvo viso košmaro pradžia. Į tai iškart sureagavo visos kitos kompanijos, politikai, geimeriai, fanai ir visi kiti. Žmonės masiškai pradėjo trinti savo Battle.net paskyras, tad Blizzards panaikino tokią galimybę, nenorėdama prarasti didelės dalies vartotojų. Dabar jei kas pradeda komentuoti oficialiuose kompanijos forumuose šia tema, iškart gauna baną tūkstančiui metų. Net patys Blizzards darbuotojai išėjo protestuoti prieš tokius jų darbdavio sprendimus. Primename, Activision Blizzards yra Amerikos kompanija, kurios penki procentai akcijų priklauso kinų gigantams Tencent. Bet ne tai matyt buvo pagrindinis svertas – Diablo, Warcraft, Starcraft ir Overwatch kūrėjai matyt išsigando, kad bus uždrausti šie jų žaidimai Kinijoje, tad pradėjo pataikauti jų valdžiai. Štai jums ir žodžio laisvė. Blizzards akcijų vertė žinoma pradėjo kristi itin sparčiai. Kaip sakoma from hero to zero. Norėdami bent kažkiek užglaistyti šią susidariusią situaciją, Blizai savo Blizzcon renginyje matyt anonsuos itin laukiamus tęsinius, taip bandydami susigrąžinti fanų bazę ir bent kiek atstatyti savo reputaciją. Kitos kompanijos irgi neliko nuošalyje. Epic Games vadovas iškart savo Twitter paskyroje pareiškė, kad visi Fortnite žaidėjai turi visišką laisvę reikšti savo mintis be jokių apribojimų ir nebus už tai baudžiami. O tuo tarpu Gods Unchained žaidimo kūrėjai pareiškė, kad ruošiasi grąžinti visus iš Blitzchung atimtus laimėtus pinigus.
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso video:
https://www.youtube.com/watch?v=DS-0zvcIyhg
101.4k -
Blizzards pristatė Diablo 4 žaidimą
Korporacija Activision Blizzard po neseniai nuvilnijusio skandalo susijusio su neramumais Kinijoje, bando iš paskutiniųjų atgauti gerą vardą. O kaip geriau tą galima padaryti nei su šūsniu itin laukiamų žaidimų anonsų. Ko gero karščiausia žinia buvo ketvirtoji Diablo dalis. Kaip ir kiek seniau anonsuotas serijos tęsinys diablo immortal, tai ir Diablo 4 bus skirtas tik mobiliesiems įrenginiams. Che che.. patikėjote? Ne ne, čia tik šiek tiek juodo humoro. Ketvirtuku pažymėtas žaidimas bus pilnavertis tęsinys, kurie galės mėgautis tiek asmeninių kompiuterių, tiek konsolių savininkai. Šiek tiek atidžiau pasižvalgykime ką gi naujo čia gausime. Pirmiausia žinome būsimas klases. Jos bus trys – druidas, barbaras ir burtininkas. Pastarųjų sugebėjimai tikrai primins tai, ką matėme sėkmingiausioje antrojoje Diablo serijos dalyje. Blizzard žada, kad ketvirtasis žaidimas perims daug geriausių savybių iš savo legendinių protėvių. Vaizdai yra tikrai panašūs į trečiąjį Diablo, tad didelio pasikeitimo grafikos srityje nereiktų tikėtis. Su laiku matyt kūrėjai turėtų pasidalinti daugiau informacijos apie cross-play galimybes ir būsimą monetizacijos modelį. Deja, bet Diablo 4 neturi išleidimo datos, tad žinant Blizzard kruopštumą – šio būsimo hito pasirodymo matyt dar teks nemenkai palūkėti.
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso kanale:
https://www.youtube.com/user/gamesvoicelt/
0549 -
Bus galima pasimėgauti viduramžių BattleRoyale kovomis
BattleRoyale žanras jau turi visą galybę projektų. Visi į šį žaidimų tipą žiūrėjo kaip į šventąjį gralių. Dėl šios priežasties pasipylė krūva projektų, kurie tiesiog atrodo vienas kito kopijos. Kūrėjai pritrūko šviežių idėjų, tad ir žaidėjams pasidarė nuobodu. Visgi savo pėdsaką šioje mėsmalėje nusprendė palikti ir mažai kam žinoma Jolly Roger Game studija. RAN: Lost Islands mus nukels į 16-o amžiaus viduramžių pasaulį. Čia kausimės iki mirties su kitais 99-iais kovotojais. Mūšiai vyks ne tik su primityviais šaunamaisiais ginklais, bet ir iki tobulumo išaštrintais kardais ir ietimis. Žadama, kad papildomų sunkumų žaidėjams sukels ir gamtos stichijos, tokios kaip tornadai ar cunamiai. Bus pateikiamos devynios klasės, kurias galėsime rinktis pagal savo norus. Smagu tai, kad Ran: Lost Islands išvaizda yra tikrai graži. O ir pats gameplay atrodo gan smagus. Išleidimo data dar nėra tiksliai žinoma.
Žaidimo Steam puslapis.
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso video:
https://www.youtube.com/watch?v=csdrHp1-B-0
4629 -
Call of Duty Modern Warfare uždirbo daugiau nei 600 mln dolerių
Tikra gigante Activision Blizzard nenustoja stebinti savo puikiais projektais, kurių paklausa didėja su kiekvienu išleistu žaidimu. Kompanija paskelbė, kad naujoji COD Modern Warfare dalis vos per 3 dienas uždirbo daugiau nei 600 milijonų JAV dolerių. Šį šaudyklė pralenkė visas senesnes COD serijos dalis daugiau nei 100 mil. JAV dolerių per tokį patį laiko tarpą. Nors pastarieji skaičiai rodo milžinišką sėkmę kūrėjams, tačiau ne visiems jau išbandžiusiems fanams patiko šis projektas. Dauguma žaidėjų nusivylė online dalimi dėl prastų žemėlapių, valdomo herojaus greičio, atsiradimo pozicijų, grafikos problemų ir panašių problemų. Panašu, kad istorijos režimas visus sužavėjo gerokai labiau. Čia reikės išvaduoti teritorijas nuo rusų karių, kovoti su teroristais ar vaduoti įkaitus. Su nauja Modern Warfare dalimi dažniau reikės sėlinti naktimis naudojant naktinio matymo akinius ir visus tyliai iššaudyti naudojant ginklus su duslintuvu. Kad ir kaip ten bebūtų, na bet neįmanoma sukurti kažko tokio, kas patiktu visiems ir nebūtų blogų atsiliepimų. Reikia tikėtis, kad Activision su pirmaisiais atnaujinimais ištaisys savo klaidas ir bus galima mėgautis tikrai kokybišku žaidimu.
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso kanale:
https://www.youtube.com/user/gamesvoicelt/
1552 -
Čekui pavogusiam CS:GO peilį gresia iki 8-ų metų kalėjimo
Naujausios Counter Strike frančizės titulo žaidėjas iš Čekijos pirmadienį tariamai pavogė $1,400 vertės skaitmeninį peilį ir sulauks bausmės iki aštuonerių metų kalėjimo.
Minėtame žaidime yra nemažai skirtingų peilių išvaizdų. Šie yra gaunami tokiu pat būdu kaip ir skirtingos ginklų išvaizdos, pasinaudojant "Steam Community Marketplace" arba ištraukiant juos atidarant "dėžę". Žaidėjai taip pat gali pasinaudoti "Steam" platformoje esančią skaitmenininių daiktų keitimo sistemą, kur abu žaidėjai įdeda norimus daiktus ir sutinka su pasiūlymu. Papildomai egzistuoja trečiųjų šalių svetainės kurios palengvina visą procesą jį automatizuodami. Išvaizdų kainos priklauso nuo tipo, kokybės ir tekstūrų/dizainų. Kolekcionieriai sumoka nemažus pinigus už unikalius bei retus dizainus.
Neseniai Čekijoje reto CS:GO skaitmeninio peilio savininkas nukentėjo $1,210 kuomet pirkėjui, sumokėjusiam $190 depozitą, nepavyko pristatyti likusios sumos pardavėjui, kuri turėjo būti sumokėta susitikus gyvai, pasakoja Pilsten miesto policijos atstovė Veronika Hokrov. Įvykus šiai apgavystei pardavėjas nedelsiant pranešė vietinei policijai, kuriai greitai sureagavus vagis buvo pagautas ir laukia bausmės, kuri gali siekti iki 8-ų metų kalėjimo. Iki šiol su panašiais atvejais Čekijos policija dar nebuvo susidūrusi.
Bausmės Čekijoje tapo sugriežtintos po COVID-19 pandemijos. Būtent dėl šio sugriežtinimo už šią apgavystę gresia iki aštuonerių metų kalėjimo.
Incidentas taip pat buvo praneštas Čekijos nacionalinės televizijos, kur CS:GO žaidėjas Tomáš Bílek pridėjo, "Šios retos išvaizdos ir yra svarbiausios kolekcionieriams. Funkcionalumas žaidime jiems nėra svarbus, tik išorinė išvaizda."
12.1k -
Counter-Strike: Global Offensive sulaukė didžiausio neigiamų komentarų skaičiaus po „Free-to-play“ paskelbimo
Counter-Strike: Global Offensive nesenai išleido bene didžiausią atnaujinimą per visą CS:GO gyvavimo laikotarpį – žaidimas tapo prieinamas visiems. Negana to, su atnaujinimu jie taip pat pristatė ir naują žaidimo režimą „Battle royale mode, Danger Zone“.
Nors kiekvienas atnaujinimas sulaukia tiek teigiamų, tiek neigiamų atsiliepimų, šis naujasis „Battle Royale“ režimas pasiekė patį didžiausią kritikos lygį – nepraėjus net 2 dienoms „Steam“ žaidimų platformoje neigiamų atsiliepimų skaičius perkopė net 14 tūkstančių. Būtent tiek žaidėjų išreiškė pasipiktinimą naujuoju atnaujinimu.
Daugelis žaidėjų taip pat buvo pasipiktinę, jog jie nusipirko žaidimą, o jis lyg tyčia tapo nemokamu ir prieinamu visiems norintiems. Bet kūrėjai nepamiršo tų, kurie buvo nusipirkę žaidimą – jiems padovanojo po ženklelį „Loyalty“, kuris reprezentuoja tai, jog tu žaidimą pirkai ir esi ištikimas žaidėjas. Bet nusipirkusieji, deja, nedžiūgavo tokia „dovana“.
Kitas aspektas, dėl ko žaidėjai yra nepatenkinti ir suinteresuoti rašyti neigiamus atsiliepimus – „Prime Matchmaking“. Dėl „Free-to-play“ režimo gali padaugėti „cheaterių“, kurie neleistinomis programomis sieks kelti savo rangus į vis aukštesnį lygį. Bet dėl to jaudintis tikrai nereikėtų, nes visi tie, kurie žaidimą buvo nusipirkę dar prieš „Free-to-play“ paskelbimą buvo automatiškai perkelti į „Prime“ lygį, kuriame „cheaterių“ nėra, arba jų tik vienetai.
Nors ir „Battle Royale“ režimas sukėlė tikrą pasipiktinimų audrą, nevisi žaidėjai linkę apie jį atsiliepti neigiamai. Kai kurie kaip tik džiaugiasi, jog CS:GO kūrėjai neatkartojo šio „Battle Royale“ režimo taip, kaip galima matyti žaidimuose: „Fortnite“ ar „Call of Duty: Black Ops 4 \\ BLACKOUT.
O ką Jūs galvojate apie šį atnaujinimą? Parašykite savo nuomonę komentaruose!
102.5k -
CS:GO profesionalūs žaidėjai bėga į Valorant žaidimą
Jau ne vienam iš mūsų teko girdėti apie naują Riot žaidimą pavadinimu Valorant,nors žaidimas dar yra closed-beta jis greitai sudomino žaidėjus kurie mėgsta FPS tipo žaidimus, neslėpsime jog nemažai žaidėjų atėjo iš CS:GO.Didžiausi panašumai tarp CS:GO ir Valorant tai žemėlapiai ir ginklų mechanizmas.
Iš žymesnių CS:GO profesionalų į „Valorant“ jau perbėgo tokie žaidėjai kaip Shahzeeb „ShahZaM“ Khanas, Hunteris „SicK“ Mimsas, Jacobas „pyth“ Mourujarvi, Victoras „food“ Wongas, Jordanas „Zellsis“ Montemurro, Austinas „crashies“ Robertsas, Ryanas „freakazoid“ Abadiras.
Tokį sprendimą žaidėjai priima dėl įvairių priežasčių, tarp kurių ir – komandos paramos neegzistavimas. Minėti žaidėjai yra atstovavę tokioms komandoms kaip „Cloud 9“, „Complexity“, „eUnited“, „Ninjas in Pyjamas“, GODSENT.Nors šiose komandose žaidėjai nepasižymėjo kokios ypatingomis savybėmis žaidžiant, jie padeda antrosioms lygoms išlikti arti pirmųjų ir jaunesniems žaidėjams įgyti vertingos patirties prieš keliant koją į stipriausias CS:GO komandas.
„freakazoid“ yra vienas naujausiai apie savo pasitraukimą į „Valorant“ paskelbęs žaidėjas. Ir tai jis padarė praėjus vos dviems dienoms po to, kai soc. tinkluose organizacijų prašė paremti jo „Swole Patrol“ komandą, kol nevėlu.
Su „freakazoid“ žaidėjų emigracija tikrai nesibaigs. Oficialiai apie tai dar nepaskelbusių žaidėjų galvose turėtų knibždėti tokios mintys. Tiksint laikrodžiams, žaidėjai turėtų jausti vis didesnį spaudimą imtis veiksmų, kol aukščiausio lygio organizacijos dar neužpildė savo „Valorant“ sudėčių. „Valorant“ turėtų tapti nauja didele esporto disciplina, ypač turint omenyje „Riot Games“ užnugarį ir solidžią patirtį turinčią kūrėjų komandą. Žaidėjai tai supranta, ir nors daugumai jų turbūt mieliau būtų žaisti CS:GO, atsisakyti tokios galimybės būtų sunku.
Visus Valorant žaidėjus ir tuos kurie tik pradeda domėtis jus kviečiame į Valorant Lietuva facebook grupę, į ja galite patekti paspaudę ant šio teksto kurį dabar skaitote arba www.facebook.com/groups/valorantlietuviai
151.9k -
Death Stranding išleidžiamas ant PC
Po Konami skandalo naujai susikūrusi Kojima Production studija, su legendiniu Hideo Kojima priešakyje, turi gerų žinių kompiuterinių žaidimų mėgėjams - Death Stranding nebebus Sony platformos ekskliuzyvas. Mus pasiekė oficialus patvirtinimas, kad šis žaidimas taip pat bus prieinamas ir asmeniniuose kompiuteriuose. Oficiali išleidimo data yra tik 2020 metų vasara, tačiau darosi aiškiu, kad jo laukti tikrai verta. Kupinas veiksmo, paslapčių bei mistikos projektas atrodo itin keistai bei įdomiai. Pagrindinis Death Stranding tikslas yra aktyvuoti tinklo terminalus, kurie yra išsidėstę po visą Jungtinių Amerikos valstijų žemyną. Jeigu norėsis pailsėti nuo pagrindinių misijų, bus galima šokti ant savo triračio motociklo ir važiuoti tyrinėti viso šio žaidimo pasaulio, o pastarasis bus tikrai didžiulis. Bus galima įkopti į aukščiausius kalnus ar tyrinėti giliausias daubas pasitelkus specialiai tam skirtus įrankius. Tiems, kurie norės šį smagų žaidimą išmėginti savo kompiuteriuose, reikės turėti bent 50 gb laisvos vietos kietajame diske ir 8gb ramų, tad nieko žvėriško čia nėra reikalaujama. Death Stranding Playstation 4 konsolių savininkus pasieks lapkričio 8 dieną, o kompiuteristams dar teks šiek tiek pakentėti, norint suvienyti jungtines Amerikos valstijas. Beje, jau spėjo pasirodyti kritikų vertinimai. Balai šįkart itin įvairūs. Nuo silpnų šešetukų iki maksimumo. Mūsų akimis – tai žaidimas, kuris tik ne kiekvienam. Vieniems bus nuobodi vidutinybė, o kitiems bent penkmečio šedevras.
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso kanale:
https://www.youtube.com/user/gamesvoicelt/
0417 -
Didžioji dalis žmonių tualete atlieka ne tik tai.. O ką dar?
Visai neseniai buvo atlikti moksliniai tyrimai, kurie parodė ką gi tualete veikia 80-mt procentų vyrų ir 69-ini procentai moterų. Ir tai ne tai, ką pagalvojote.. Ot tos jūsų kudlotos mintys... Išdykėliai jūs..? Pasirodo keturi penktadaliai vyriškosios lyties ir daugiau nei du trečdaliai dailiosios lyties atstovių nuėję į tą jaukų kambarėlį su savimi pasiima mobilųjį telefoną ir kol atlieka visus gamtinius reikalus, naršo internete ar žaidžia žaidimus. Kitas įdomus faktas – šį keistoką pomėgį turi daugiau Android įrenginių savininkų, nei kad Apple gaminių gerbėjai. O kaip jūs, ar esate iš tos grupelės žmonių, kurie WC laiką skiriate ir telefonui? Na ką čia bepridėsi – multitaskingas nėra blogas bruožas.
Daugiau žaidimų naujienų rasite šiame Žaidimų Balso video:
https://www.youtube.com/watch?v=0SM4DhVbZaU
6896 -
EA nebeišgali mokėti FIFA už pavadinimo naudojimą
Vienas iš populiariausių visų laikų kompiuterinių sporto žaidimų FIFA netrukus pakeis pavadinimą.
EA bus priversta imtis tokio žingsnio dėl pasaulinės futbolo organizacijos reikalavimo.
FIFA paprašė už jos vardo naudojimą nuo šiol mokėti po 1 milijardą JAV dolerių per ketverius metus. Be to, raginama atsisakyti papildomo apmokestinimo funkcijų pačiame žaidime.
Kaip rašo IGN, jau aiškėja ir galimas naujas kompiuterinių žaidimų pavadinimas. Jau kitais metais futbolo fanai būsimą kūrinį greičiausiai vadins „EA Sports FC“.
42k
-
-
Šiame puslapyje naršo: 0 nariai
- Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.