Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2953 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Teoriją gali pasimokinti pats, nebent kažkokios situacijos nesupranti tada eini pas savo instruktorių ir klausi. Teorija internetu galima pasiruošti 100%, mokyklinių valandų turi pravažinėti 30, pirmi pravažiavimai turi būti aikštelėje, instruktorius įvertina ar tu sugebi važiuoti tada išleidžia po vietines gatves kur eismas mažas. Jei instruktoriui pasirodo ir tai, kad tau lengva važiuoji į didmiestį ir važinėjėsi prie intesyvaus eismo jis ten tau aprodo visas sankryžas kur reikia didžiausio atidumo. Pravažiavus ~29 valandas tu gali laikyti mokyklinį kuris vykstą 1h, važiuoji savo miestelyje prie neintensyvaus eismo, viskas yra taip pat filmuojama ir daroma kaip regitroje, todėl ten galima jau prasibandyti kaip viskas vyks. Regitroje nueini užsiregistruoji, atsisėdi ir lauki kol instruktorius tave pakvies pavarde, su juo nueini iki mašinos ir tada pradedi savo važiavimą, pirmą į aikštelę vėliau į miestą. Tavęs jis neklaidina, iki sankryžos likus ~100metrų pasako kur suksite jeigu suksite. Greitį galima viršyti 10km/h paklaida, tarkim važiuoti turi 30km/h tai negali žemiau važiuoti nei 21km/h ir ne greičiau nei 39km/ h. Ekonominį vairavimą reikia žiūrėti, nes jei jo nežiūrėsi tau prirašys kaip klaidą. Didžiausia klaida yra pėstieji, jie dažnai išbėga greitai į pėsčiūjų perėją netikėtai ar mažai matomoje vietoje tai nepraleidęs iškart gauni kritinę klaidą. Dar atvėjis būna, jei neišgirdai kur važiuoti tai gali klausti dar sykį ir jis patikslins. Žodžiu visko neišpasakosiu kokias klaidas dažnai yra padaromos, bet jei kažkas domina gali dar parašyti konkrečiai pasakysiu. O šiaip patarčiau teoriją spręsti kuo daugiau, kad žinotum įvairių situacijų, o per pravažiavimą nesijaudinti ir važiuoti kaip su paprastu instruktoriumi. :)

On 2017-03-25 at 14:02, Galardas parašė:

Teoriją gali pasimokinti pats, nebent kažkokios situacijos nesupranti tada eini pas savo instruktorių ir klausi. Teorija internetu galima pasiruošti 100%, mokyklinių valandų turi pravažinėti 30, pirmi pravažiavimai turi būti aikštelėje, instruktorius įvertina ar tu sugebi važiuoti tada išleidžia po vietines gatves kur eismas mažas. Jei instruktoriui pasirodo ir tai, kad tau lengva važiuoji į didmiestį ir važinėjėsi prie intesyvaus eismo jis ten tau aprodo visas sankryžas kur reikia didžiausio atidumo. Pravažiavus ~29 valandas tu gali laikyti mokyklinį kuris vykstą 1h, važiuoji savo miestelyje prie neintensyvaus eismo, viskas yra taip pat filmuojama ir daroma kaip regitroje, todėl ten galima jau prasibandyti kaip viskas vyks. Regitroje nueini užsiregistruoji, atsisėdi ir lauki kol instruktorius tave pakvies pavarde, su juo nueini iki mašinos ir tada pradedi savo važiavimą, pirmą į aikštelę vėliau į miestą. Tavęs jis neklaidina, iki sankryžos likus ~100metrų pasako kur suksite jeigu suksite. Greitį galima viršyti 10km/h paklaida, tarkim važiuoti turi 30km/h tai negali žemiau važiuoti nei 21km/h ir ne greičiau nei 39km/ h. Ekonominį vairavimą reikia žiūrėti, nes jei jo nežiūrėsi tau prirašys kaip klaidą. Didžiausia klaida yra pėstieji, jie dažnai išbėga greitai į pėsčiūjų perėją netikėtai ar mažai matomoje vietoje tai nepraleidęs iškart gauni kritinę klaidą. Dar atvėjis būna, jei neišgirdai kur važiuoti tai gali klausti dar sykį ir jis patikslins. Žodžiu visko neišpasakosiu kokias klaidas dažnai yra padaromos, bet jei kažkas domina gali dar parašyti konkrečiai pasakysiu. O šiaip patarčiau teoriją spręsti kuo daugiau, kad žinotum įvairių situacijų, o per pravažiavimą nesijaudinti ir važiuoti kaip su paprastu instruktoriumi. :)

Dėkui už išsamų atsakymą, Kaip kol kas tai net nežinau ar yra dar klausimų, jei kažką sugalvosiu paklausiu, dėkui :)

On 2017-03-25 at 14:02, Galardas parašė:

Teoriją gali pasimokinti pats, nebent kažkokios situacijos nesupranti tada eini pas savo instruktorių ir klausi. Teorija internetu galima pasiruošti 100%, mokyklinių valandų turi pravažinėti 30, pirmi pravažiavimai turi būti aikštelėje, instruktorius įvertina ar tu sugebi važiuoti tada išleidžia po vietines gatves kur eismas mažas. Jei instruktoriui pasirodo ir tai, kad tau lengva važiuoji į didmiestį ir važinėjėsi prie intesyvaus eismo jis ten tau aprodo visas sankryžas kur reikia didžiausio atidumo. Pravažiavus ~29 valandas tu gali laikyti mokyklinį kuris vykstą 1h, važiuoji savo miestelyje prie neintensyvaus eismo, viskas yra taip pat filmuojama ir daroma kaip regitroje, todėl ten galima jau prasibandyti kaip viskas vyks. Regitroje nueini užsiregistruoji, atsisėdi ir lauki kol instruktorius tave pakvies pavarde, su juo nueini iki mašinos ir tada pradedi savo važiavimą, pirmą į aikštelę vėliau į miestą. Tavęs jis neklaidina, iki sankryžos likus ~100metrų pasako kur suksite jeigu suksite. Greitį galima viršyti 10km/h paklaida, tarkim važiuoti turi 30km/h tai negali žemiau važiuoti nei 21km/h ir ne greičiau nei 39km/ h. Ekonominį vairavimą reikia žiūrėti, nes jei jo nežiūrėsi tau prirašys kaip klaidą. Didžiausia klaida yra pėstieji, jie dažnai išbėga greitai į pėsčiūjų perėją netikėtai ar mažai matomoje vietoje tai nepraleidęs iškart gauni kritinę klaidą. Dar atvėjis būna, jei neišgirdai kur važiuoti tai gali klausti dar sykį ir jis patikslins. Žodžiu visko neišpasakosiu kokias klaidas dažnai yra padaromos, bet jei kažkas domina gali dar parašyti konkrečiai pasakysiu. O šiaip patarčiau teoriją spręsti kuo daugiau, kad žinotum įvairių situacijų, o per pravažiavimą nesijaudinti ir važiuoti kaip su paprastu instruktoriumi. :)

Mokyklini  gali laikyt laikyti kai isvazineji 20h 

(redaguota)
On 2017-03-25 at 14:02, Galardas parašė:

Teoriją gali pasimokinti pats, nebent kažkokios situacijos nesupranti tada eini pas savo instruktorių ir klausi. Teorija internetu galima pasiruošti 100%, mokyklinių valandų turi pravažinėti 30, pirmi pravažiavimai turi būti aikštelėje, instruktorius įvertina ar tu sugebi važiuoti tada išleidžia po vietines gatves kur eismas mažas. Jei instruktoriui pasirodo ir tai, kad tau lengva važiuoji į didmiestį ir važinėjėsi prie intesyvaus eismo jis ten tau aprodo visas sankryžas kur reikia didžiausio atidumo. Pravažiavus ~29 valandas tu gali laikyti mokyklinį kuris vykstą 1h, važiuoji savo miestelyje prie neintensyvaus eismo, viskas yra taip pat filmuojama ir daroma kaip regitroje, todėl ten galima jau prasibandyti kaip viskas vyks. Regitroje nueini užsiregistruoji, atsisėdi ir lauki kol instruktorius tave pakvies pavarde, su juo nueini iki mašinos ir tada pradedi savo važiavimą, pirmą į aikštelę vėliau į miestą. Tavęs jis neklaidina, iki sankryžos likus ~100metrų pasako kur suksite jeigu suksite. Greitį galima viršyti 10km/h paklaida, tarkim važiuoti turi 30km/h tai negali žemiau važiuoti nei 21km/h ir ne greičiau nei 39km/ h. Ekonominį vairavimą reikia žiūrėti, nes jei jo nežiūrėsi tau prirašys kaip klaidą. Didžiausia klaida yra pėstieji, jie dažnai išbėga greitai į pėsčiūjų perėją netikėtai ar mažai matomoje vietoje tai nepraleidęs iškart gauni kritinę klaidą. Dar atvėjis būna, jei neišgirdai kur važiuoti tai gali klausti dar sykį ir jis patikslins. Žodžiu visko neišpasakosiu kokias klaidas dažnai yra padaromos, bet jei kažkas domina gali dar parašyti konkrečiai pasakysiu. O šiaip patarčiau teoriją spręsti kuo daugiau, kad žinotum įvairių situacijų, o per pravažiavimą nesijaudinti ir važiuoti kaip su paprastu instruktoriumi. :)

Aš kuomet pradėjau vairavimo kursus tai įpusėjus teorijos mokymams prasidėjo praktinis mokymas. Pirmas važiavimas iš karto mieste - instruktorius nuvežė iki aikštelės, o nuo ten jau teko pačiam perimt ir parvažiuot atgal į filialą per miestą. Geriau nei neklauskit...

Šiek tiek suklydai dėl greičio. Tu negali viršyti greičio apskritai. Jei viršysi bent 5km/h gausi kritinę klaidą, o tai reiškia iškarto neišlaikyta egzaminą. Dėl mažiausio greičio tai yra tiesos, bet bus situacijų kur privalėsi važiuoti gerokai lėčiau nei leistina dėl dangos ar matomumo sąlygų.

 

Nežinau kaip pas jus, bet Kauno Regitroje išlaikyti vairavimo egzaminą - loterija. Daug kas sako, kad jie turi nustatytas normas kiek žmonių gali praleisti. Pats su tuo susidūriau. Rašo klaidas už bet ką tarsi vertintų viską tik ne patį vairavimą. Pats esu gavęs absurdiškų klaidų, kaip pavyzdys: nepatraukiu kojos nuo sankabos, priartėjęs prie sankryžos iki jos neriedu ant laisvos pavaros. Nemažai iš Kauno važiuoja į kitus miestus laikyt. Visgi išlaikyt man pavyko ir Kaune.

Redaguota , nario Alter
prieš 2 valandas(-ų), Alter parašė:

Nežinau kaip pas jus, bet Kauno Regitroje išlaikyti vairavimo egzaminą - loterija. Daug kas sako, kad jie turi nustatytas normas kiek žmonių gali praleisti. Pats su tuo susidūriau. Rašo klaidas už bet ką tarsi vertintų viską tik ne patį vairavimą. Pats esu gavęs absurdiškų klaidų, kaip pavyzdys: nepatraukiu kojos nuo sankabos, priartėjęs prie sankryžos iki jos neriedu ant laisvos pavaros. Nemažai iš Kauno važiuoja į kitus miestus laikyt. Visgi išlaikyt man pavyko ir Kaune.

Ne vien Kaune tokie dalykai, Marijampolėj daug pažįstu kurie jau išsilaikę, tai irgi nesamoningas klaidas pasakydavo, kaip man tai pasisekdavo kažkaip ant to bachūriuko kuris varo kartu neužtaikyt. O kad nepatrauki kojos nuo sankabos, tai čia ir taip logiška - gadina sankabą, maximum 2-5sec galima laikyt priartėjus pr sankryzos, perėjos su kalneliu, o dėl antros klaidos - išnaudoji mašinos inercija jeigu pakankamai greit važiuoji, nu bet td irgi problema kyla jeigu slidu - negali stabdyti pavarom, tai čia jau pritariu, tyčinė klaida.

prieš 9 valandas(-ų), Alter parašė:

Aš kuomet pradėjau vairavimo kursus tai įpusėjus teorijos mokymams prasidėjo praktinis mokymas. Pirmas važiavimas iš karto mieste - instruktorius nuvežė iki aikštelės, o nuo ten jau teko pačiam perimt ir parvažiuot atgal į filialą per miestą. Geriau nei neklauskit...

Šiek tiek suklydai dėl greičio. Tu negali viršyti greičio apskritai. Jei viršysi bent 5km/h gausi kritinę klaidą, o tai reiškia iškarto neišlaikyta egzaminą. Dėl mažiausio greičio tai yra tiesos, bet bus situacijų kur privalėsi važiuoti gerokai lėčiau nei leistina dėl dangos ar matomumo sąlygų.

 

Nežinau kaip pas jus, bet Kauno Regitroje išlaikyti vairavimo egzaminą - loterija. Daug kas sako, kad jie turi nustatytas normas kiek žmonių gali praleisti. Pats su tuo susidūriau. Rašo klaidas už bet ką tarsi vertintų viską tik ne patį vairavimą. Pats esu gavęs absurdiškų klaidų, kaip pavyzdys: nepatraukiu kojos nuo sankabos, priartėjęs prie sankryžos iki jos neriedu ant laisvos pavaros. Nemažai iš Kauno važiuoja į kitus miestus laikyt. Visgi išlaikyt man pavyko ir Kaune.

Toks pats absurdas ir Jonavoje ir kaip jau minėjai Kaune ir dar daugumoje miestų, yra pažįstamų vairavimo instruktorių, kurie pripažino, kad tai tiesiog biznis, už kiekvieną perlaikymą tu moki jiems pinigus, kas jiems labai tinka ir patinka. Šiemet gal 8 draugai laikė teises, visi išlaikė iš 3-6 karto ir klaidos buvo tokios durnos kad nafik, vairavimas viskas ok, bet tai nepatinka jiems kaip ranka padėta, tai nepatinka kaip koja ant pedalo padėta, tai nepatinka, kad ant laisvo rieda, tai atvirkščiai blogai, kad nerieda. Nu krč *Myliu SuperGames.lt* džiumbrai jie visur ir visada nori pasidaryti kuo dagiau pinigų. Utenoj tik girdėjau berods humaniškai dar viskas, tie kas kituose miestuose neišlaiko iš keletos kartų dėl visiškai absurdiškų priežasčių važiuoja į Uteną ir išsilaiko iš pirmo karto. 

57 minutes prieš, *DeMo* parašė:

Nestabdai eismo , Saugiai vairuoji, Dairaisi į visas puses :D Ekonomiškai vairuoji ir vsio skaityk ;)  Nors kai išsilaikai teises dauguma šių dalykų pamiršti :D

pamirsti? pamirsti kaip saugiai vairuoti? dairytis i visas puses? tu bent pats supratai ka sneki..?

Paaiskinkit man, bukam zmogui, kaip siuos dalykus imanoma pamirsti kur jis juos isvardino?

 

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2953 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...