Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5053 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki,

Jeigu jūs esate pradedantysis serverių kūrėjas be šių pastebėjimų niekaip neišsiversite jų nežinodami. Manau pradėsiu nuo galbūt jums jau žinomo dalyko tai koordinatės.

Koordinatės naudojamos visur kur norime nustatyti kažkokio žmogaus, transporto ar dar ko nors poziciją. Su koordinatėmis teks susidurti vėliau kai naudosime funkcijas. Tai tiek apie tas koordinates.

Dabar šiek tiek susipažinsime su Callback - Callback'ais ir Functions - Funkcijomis. Šiame programavime atsidarius naują pawno programos lapą visada rasime default - defaultinį skripto pradžios lapą, ten bus surašyti tušti callbackai, tačiau ne visi - tik dažniausiai naudojami. Štai taip atrodo pagrindinis skriptinimas.

KODAS: PASIRINKTI VISUS

Callbackas
{
Funkcija
Funkcija 
Funkcija
}

Taigi pradėkime nuo viršuje stovinčio žodžio callback. Neskubėkite išsiversti šito žodžio, nes žodyne tikslaus atsakymo nerasite, greičiausiai gausite atsakymą, kad tai reiškia "perskambinti". Iš tikrūjų tai reiškia, kas nutiks tada kai bus tas ir tas. Pavyzdys būtų kas nutiks kai žaidėjas prisijungs ir į to callbacko vidų prirašome kokias norime funkcijas įvykdyti kai žaidėjas prisijungs. Callbackų pavadinimai nėra kažkokie išgalvoti tiesiog parašyti anglų kalba, callbackus ir jų paaiškinimus galite rasti šioje svetainėje. Kaip ir Callbackus taip ir funkcijas mokant kalbą galima lengvai surasti funkcijas liste kurias galite rasti čia.

Dabar galime pradėti naudoti pawno programa toliau ir kitas dalykas ką paaiškinsiu yra includes, tai yra failai iš kurių paimamos funkcijos. Norint įkelti į skriptą savo include reiktų padaryti du dalykus tai:

1: Jūsų skripto viršuje prirašyti

KODAS: PASIRINKTI VISUS

#include

šis veiksmas pradės naudoti funkcijas iš pawno/includes/a_samp.inc. Apie šios includes turinį plačiau galite rasti čia:

includ%C5%BEi%C5%B3-funkcij%C5%B3-reik%C5%A1m%C4%97s-t237.html

Čia rasite pagrindinių funkcijų paaiškinimus. Taip pat nesunkiai galite įsikelti ir savo atsisiustas funkcijas tereikia įkelti savo funkciją į pawno/includes/ ir skripte duoti leidimą jam veikti -

KODAS: PASIRINKTI VISUS

#include

.

Prie daugumos callbackų gale prirašoma

KODAS: PASIRINKTI VISUS

return 1;

, kad po visų atliktų funkcijų sugrįžtų atgal, pavyzdžiui jeigu norite, padaryti kad neleistų tęsti veiksmų papraščiausias pavizdys būtų:

KODAS: PASIRINKTI VISUS

public OnPlayerSpawn(playerid)

{

if(IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, "Administratorius įleidžiamas į serverį.");

else return 0;

}

Taigi callbacko pavadinimas OnPlayerSpawn tai reiškia, kad funkcijos bus įvykdytos kai žaidėjas bus paleistas į virtualų pasaulį. Visų pirma bus patikrinta ar žaidėjas kuris prisijungė yra admin šiuo tavejiu ar žaidėjas bus suvedęs rcon slaptažodį, visais kitais atvejiais neleis prisijungti.

Sekantis dalykas - kintamieji. Jų yra įvairių rūšių paprastas, boolean, su parametru.

KODAS: PASIRINKTI VISUS

new kintamasis;

KODAS: PASIRINKTI VISUS

new kintamasis = 7;

Jeigu norėsite parašyti žinutę su šituo kintamuoju tai gausite pranešimą su skaičiumi 7.

KODAS: PASIRINKTI VISUS

new bool:kintamasis;

Plačiau apie šio tipo kintamajį galite rasti čia: minigame-t378.html#p1324

KODAS: PASIRINKTI VISUS

kintamasis = myVariable + 3;

kintamasis += 3;

Čia prie kintamojo reikšmės pridėsime 3 tai jeigu pradžioje nurodėme 7 atlikę vieną iš šitų veiksmų bus = 10.

Atimti reikšmei naudojama:

KODAS: PASIRINKTI VISUS

kintamasis -= 4;

Padauginti:

KODAS: PASIRINKTI VISUS

kintamasis *= 4;

Padalinti:

KODAS: PASIRINKTI VISUS

kintamasis /= 4;

50% ---------------------

Padėjau? - Nepagailėk +R3P.



Pirmas tikslas

Surinkti 100 postų [-]

Surinkti 5 +R3P = [-]

Surinkti 100 FLT = [+]

Sveiki,

Jeigu jūs esate pradedantysis serverių kūrėjas be šių pastebėjimų niekaip neišsiversite jų nežinodami. Manau pradėsiu nuo galbūt jums jau žinomo dalyko tai koordinatės.

Koordinatės naudojamos visur kur norime nustatyti kažkokio žmogaus, transporto ar dar ko nors poziciją. Su koordinatėmis teks susidurti vėliau kai naudosime funkcijas. Tai tiek apie tas koordinates.

Dabar šiek tiek susipažinsime su Callback - Callback'ais ir Functions - Funkcijomis. Šiame programavime atsidarius naują pawno programos lapą visada rasime default - defaultinį skripto pradžios lapą, ten bus surašyti tušti callbackai, tačiau ne visi - tik dažniausiai naudojami. Štai taip atrodo pagrindinis skriptinimas.

KODAS: PASIRINKTI VISUS

Callbackas
{
Funkcija
Funkcija 
Funkcija
}

Taigi pradėkime nuo viršuje stovinčio žodžio callback. Neskubėkite išsiversti šito žodžio, nes žodyne tikslaus atsakymo nerasite, greičiausiai gausite atsakymą, kad tai reiškia "perskambinti". Iš tikrūjų tai reiškia, kas nutiks tada kai bus tas ir tas. Pavyzdys būtų kas nutiks kai žaidėjas prisijungs ir į to callbacko vidų prirašome kokias norime funkcijas įvykdyti kai žaidėjas prisijungs. Callbackų pavadinimai nėra kažkokie išgalvoti tiesiog parašyti anglų kalba, callbackus ir jų paaiškinimus galite rasti šioje svetainėje. Kaip ir Callbackus taip ir funkcijas mokant kalbą galima lengvai surasti funkcijas liste kurias galite rasti čia.

Dabar galime pradėti naudoti pawno programa toliau ir kitas dalykas ką paaiškinsiu yra includes, tai yra failai iš kurių paimamos funkcijos. Norint įkelti į skriptą savo include reiktų padaryti du dalykus tai:

1: Jūsų skripto viršuje prirašyti

KODAS: PASIRINKTI VISUS

#include

šis veiksmas pradės naudoti funkcijas iš pawno/includes/a_samp.inc. Apie šios includes turinį plačiau galite rasti čia:

includ%C5%BEi%C5%B3-funkcij%C5%B3-reik%C5%A1m%C4%97s-t237.html

Čia rasite pagrindinių funkcijų paaiškinimus. Taip pat nesunkiai galite įsikelti ir savo atsisiustas funkcijas tereikia įkelti savo funkciją į pawno/includes/ ir skripte duoti leidimą jam veikti -

KODAS: PASIRINKTI VISUS

#include

.

Prie daugumos callbackų gale prirašoma

KODAS: PASIRINKTI VISUS

return 1;

, kad po visų atliktų funkcijų sugrįžtų atgal, pavyzdžiui jeigu norite, padaryti kad neleistų tęsti veiksmų papraščiausias pavizdys būtų:

KODAS: PASIRINKTI VISUS

public OnPlayerSpawn(playerid)

{

if(IsPlayerAdmin(playerid)) SendClientMessageToAll(0xDEEE20FF, "Administratorius įleidžiamas į serverį.");

else return 0;

}

Taigi callbacko pavadinimas OnPlayerSpawn tai reiškia, kad funkcijos bus įvykdytos kai žaidėjas bus paleistas į virtualų pasaulį. Visų pirma bus patikrinta ar žaidėjas kuris prisijungė yra admin šiuo tavejiu ar žaidėjas bus suvedęs rcon slaptažodį, visais kitais atvejiais neleis prisijungti.

Sekantis dalykas - kintamieji. Jų yra įvairių rūšių paprastas, boolean, su parametru.

KODAS: PASIRINKTI VISUS

new kintamasis;

KODAS: PASIRINKTI VISUS

new kintamasis = 7;

Jeigu norėsite parašyti žinutę su šituo kintamuoju tai gausite pranešimą su skaičiumi 7.

KODAS: PASIRINKTI VISUS

new bool:kintamasis;

Plačiau apie šio tipo kintamajį galite rasti čia: minigame-t378.html#p1324

KODAS: PASIRINKTI VISUS

kintamasis = myVariable + 3;

kintamasis += 3;

Čia prie kintamojo reikšmės pridėsime 3 tai jeigu pradžioje nurodėme 7 atlikę vieną iš šitų veiksmų bus = 10.

Atimti reikšmei naudojama:

KODAS: PASIRINKTI VISUS

kintamasis -= 4;

Padauginti:

KODAS: PASIRINKTI VISUS

kintamasis *= 4;

Padalinti:

KODAS: PASIRINKTI VISUS

kintamasis /= 4;

50% ---------------------

Nukopinai is gta-support, svedo pamoka

________________________Pirmas Tikslas_______________________

________________________100 Pranesimu(Nera)_____________________________

________________________250 FLT(Nera)__________________________________

________________________+5rep(Nera)____________________________________

Mano pamoka nekopinta..

http://gta-support.lt/pawn-skriptinimo- ... -t915.html cia yra originali pamoka

________________________Pirmas Tikslas_______________________

________________________100 Pranesimu(Nera)_____________________________

________________________250 FLT(Nera)__________________________________

________________________+5rep(Nera)____________________________________

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5053 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...