Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 190 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

  • Žmogus.. pakeitė pavadinimą į Ieskau zmogaus kuris galetu padeti ispresti del pastoviu crash.
(redaguota)
prieš 7 minutes , pak parašė:

kokia klaida ismeta uzcrashinus arba koda?

Kas kart skirtingas :D Situos uzfiksaves esu -

CRITICAL PROCESS DIED

SYSTEM SERVICE EXEPTION
VIDEO MEMORY MANAGEMENT INTERNAL
UNEXPECTED KERNEL MODE TRAP
KERNEL SECURITY CHECK FAILURE
PAGE FAULT IN NONPAGED AREA
BAD OBJECT HEADER

Redaguota , nario Žmogus..
Prieš 1 valandą, Žmogus.. parašė:

Kas kart skirtingas :D Situos uzfiksaves esu -

CRITICAL PROCESS DIED

SYSTEM SERVICE EXEPTION
VIDEO MEMORY MANAGEMENT INTERNAL
UNEXPECTED KERNEL MODE TRAP
KERNEL SECURITY CHECK FAILURE
PAGE FAULT IN NONPAGED AREA
BAD OBJECT HEADER

Šie pranešimai apie klaidas, kurias pateikei, gali rodyti kelias galimas problemas tavo sistemoje, susijusias su operacinės sistemos (Windows) ar aparatūros trikdžiais. Pabandysiu paaiškinti kiekvieną iš jų ir galimus problemų šaltinius:

1. **CRITICAL PROCESS DIED** – Šis klaidos pranešimas rodo, kad kritinis „Windows“ procesas nustojo veikti dėl tam tikros problemos, kuri gali būti susijusi su sugadintais sistemos failais, klaidingais tvarkyklėmis (driveriais), arba gedimu RAM ar diske.

2. **SYSTEM SERVICE EXCEPTION** – Tai klaida, susijusi su neteisingu sistemos paslaugų vykdymu. Dažniausiai ji atsiranda dėl neteisingai veikiančios programinės įrangos, tvarkyklių arba aparatinės įrangos nesuderinamumo.

3. **VIDEO MEMORY MANAGEMENT INTERNAL** – Šis pranešimas nurodo, kad yra problema su vaizdo plokštės atminties valdymu. Tai gali būti susiję su vaizdo plokštės tvarkyklėmis arba pačia vaizdo plokšte (GPU), ypač jei naudoji grafiškai intensyvias programas, tokias kaip žaidimai.

4. **UNEXPECTED KERNEL MODE TRAP** – Tai klaida, kuri gali būti susijusi su blogai veikiančia aparatūra (pvz., RAM ar procesorius), arba netinkamai veikiančiomis sistemos tvarkyklėmis. Taip pat gali būti dėl perkaistančių komponentų ar kitos sistemos nestabilumo priežasties.

5. **KERNEL SECURITY CHECK FAILURE** – Šis klaidos pranešimas paprastai reiškia, kad yra problema su Windows branduoliu (kernel), dažniausiai dėl nesuderinamų tvarkyklių arba pažeistos operacinės sistemos.

6. **PAGE FAULT IN NONPAGED AREA** – Tai reiškia, kad sistema bandė pasiekti atminties sritį, kuri turėtų būti prieinama, bet nebuvo. Tai gali būti dėl sugadintų tvarkyklių, sugedusios RAM arba netinkamo sistemos failų veikimo.

7. **BAD OBJECT HEADER** – Ši klaida paprastai susijusi su sugadintais sistemos failais ar netinkamai veikiančiais tvarkyklėmis. Tai gali reikšti, kad sistema bando pasiekti objektą, kuris yra sugadintas arba jo struktūra neteisinga.

### Galimos priežastys ir sprendimai:

1. **Tvarkyklių (drivers) atnaujinimas**: Patikrink ir atnaujink visas tvarkykles, ypač vaizdo plokštės, chipseto, ir tinklo tvarkykles. Tvarkyklės nesuderinamumas dažnai būna pagrindinė „Blue Screen of Death“ (BSOD) klaidų priežastis.

2. **Atminties (RAM) patikrinimas**: Gali būti problemų su RAM. Naudokis „Windows Memory Diagnostic“ įrankiu arba „Memtest86“, kad patikrintum RAM būklę.

3. **Kietojo disko tikrinimas**: Sugedęs SSD ar HDD taip pat gali sukelti tokias klaidas. Naudok CHKDSK komandą arba SMART įrankius disko sveikatos patikrinimui.

4. **Sistemos failų tikrinimas**: Gali praversti paleisti komandą „sfc /scannow“ iš komandinės eilutės, kuri patikrins ir pataisys sugadintus sistemos failus.

5. **Windows atnaujinimas**: Patikrink, ar yra naujausi Windows atnaujinimai, nes sistemos saugumo ir klaidų pataisymai dažnai padeda spręsti tokias problemas.

6. **Aparatinės įrangos temperatūra**: Nors nurodei, kad temperatūros normalios, perkaistanti įranga (ypač procesorius ar vaizdo plokštė) vis tiek gali sukelti sistemos nestabilumą. Pabandyk padaryti streso testą savo GPU ir CPU, kad įsitikintum, jog jie veikia stabiliai.

7. **Trečiųjų šalių programos**: Gali būti, kad tam tikros programos ar antivirusinė programinė įranga sukelia konfliktus. Pabandyk išjungti arba pašalinti neseniai įdiegtas programas.

Jei po šių veiksmų problema vis dar išlieka, gali tekti apsvarstyti galimybę atlikti „Windows“ perinstaliavimą arba patikrinti, ar nėra aparatūros gedimų (pvz., vaizdo plokštės ar RAM).



-ChatGPT

prieš 4 minutes , ➦Dovydas. parašė:

Šie pranešimai apie klaidas, kurias pateikei, gali rodyti kelias galimas problemas tavo sistemoje, susijusias su operacinės sistemos (Windows) ar aparatūros trikdžiais. Pabandysiu paaiškinti kiekvieną iš jų ir galimus problemų šaltinius:

1. **CRITICAL PROCESS DIED** – Šis klaidos pranešimas rodo, kad kritinis „Windows“ procesas nustojo veikti dėl tam tikros problemos, kuri gali būti susijusi su sugadintais sistemos failais, klaidingais tvarkyklėmis (driveriais), arba gedimu RAM ar diske.

2. **SYSTEM SERVICE EXCEPTION** – Tai klaida, susijusi su neteisingu sistemos paslaugų vykdymu. Dažniausiai ji atsiranda dėl neteisingai veikiančios programinės įrangos, tvarkyklių arba aparatinės įrangos nesuderinamumo.

3. **VIDEO MEMORY MANAGEMENT INTERNAL** – Šis pranešimas nurodo, kad yra problema su vaizdo plokštės atminties valdymu. Tai gali būti susiję su vaizdo plokštės tvarkyklėmis arba pačia vaizdo plokšte (GPU), ypač jei naudoji grafiškai intensyvias programas, tokias kaip žaidimai.

4. **UNEXPECTED KERNEL MODE TRAP** – Tai klaida, kuri gali būti susijusi su blogai veikiančia aparatūra (pvz., RAM ar procesorius), arba netinkamai veikiančiomis sistemos tvarkyklėmis. Taip pat gali būti dėl perkaistančių komponentų ar kitos sistemos nestabilumo priežasties.

5. **KERNEL SECURITY CHECK FAILURE** – Šis klaidos pranešimas paprastai reiškia, kad yra problema su Windows branduoliu (kernel), dažniausiai dėl nesuderinamų tvarkyklių arba pažeistos operacinės sistemos.

6. **PAGE FAULT IN NONPAGED AREA** – Tai reiškia, kad sistema bandė pasiekti atminties sritį, kuri turėtų būti prieinama, bet nebuvo. Tai gali būti dėl sugadintų tvarkyklių, sugedusios RAM arba netinkamo sistemos failų veikimo.

7. **BAD OBJECT HEADER** – Ši klaida paprastai susijusi su sugadintais sistemos failais ar netinkamai veikiančiais tvarkyklėmis. Tai gali reikšti, kad sistema bando pasiekti objektą, kuris yra sugadintas arba jo struktūra neteisinga.

### Galimos priežastys ir sprendimai:

1. **Tvarkyklių (drivers) atnaujinimas**: Patikrink ir atnaujink visas tvarkykles, ypač vaizdo plokštės, chipseto, ir tinklo tvarkykles. Tvarkyklės nesuderinamumas dažnai būna pagrindinė „Blue Screen of Death“ (BSOD) klaidų priežastis.

2. **Atminties (RAM) patikrinimas**: Gali būti problemų su RAM. Naudokis „Windows Memory Diagnostic“ įrankiu arba „Memtest86“, kad patikrintum RAM būklę.

3. **Kietojo disko tikrinimas**: Sugedęs SSD ar HDD taip pat gali sukelti tokias klaidas. Naudok CHKDSK komandą arba SMART įrankius disko sveikatos patikrinimui.

4. **Sistemos failų tikrinimas**: Gali praversti paleisti komandą „sfc /scannow“ iš komandinės eilutės, kuri patikrins ir pataisys sugadintus sistemos failus.

5. **Windows atnaujinimas**: Patikrink, ar yra naujausi Windows atnaujinimai, nes sistemos saugumo ir klaidų pataisymai dažnai padeda spręsti tokias problemas.

6. **Aparatinės įrangos temperatūra**: Nors nurodei, kad temperatūros normalios, perkaistanti įranga (ypač procesorius ar vaizdo plokštė) vis tiek gali sukelti sistemos nestabilumą. Pabandyk padaryti streso testą savo GPU ir CPU, kad įsitikintum, jog jie veikia stabiliai.

7. **Trečiųjų šalių programos**: Gali būti, kad tam tikros programos ar antivirusinė programinė įranga sukelia konfliktus. Pabandyk išjungti arba pašalinti neseniai įdiegtas programas.

Jei po šių veiksmų problema vis dar išlieka, gali tekti apsvarstyti galimybę atlikti „Windows“ perinstaliavimą arba patikrinti, ar nėra aparatūros gedimų (pvz., vaizdo plokštės ar RAM).



-ChatGPT

Visus STOP CODE: rasiaus i google, youtube bandziau sprest problemas bet niekas nepasikeite..

(redaguota)
prieš 9 valandas(-ų), Žmogus.. parašė:

Win perrasiau turbut 3 kartus. Viska updeitinau, driverius taip pat. Nerandu niekaip bedos..

Iš kur windows siuntiesi? Tų pačių Windows perrašymas nieko neduos. 

Nepatariu naudoti Windows 11 iš karto. Nueik į torrent ir atsisiųsk bet kokius "clean" windows 10 1903 kokia versija. Tada nusipirk raktą už 2€ ir aktyvuok i "Professional", o po to galėsi update į Windows 11 jeigu bus noro 

Perrašant windows visada padaryk 3 particijas kaip min

 

 

Redaguota , nario taki
prieš 2 valandas(-ų), taki parašė:

Iš kur windows siuntiesi? Tų pačių Windows perrašymas nieko neduos. 

Nepatariu naudoti Windows 11 iš karto. Nueik į torrent ir atsisiųsk bet kokius "clean" windows 10 1903 kokia versija. Tada nusipirk raktą už 2€ ir aktyvuok i "Professional", o po to galėsi update į Windows 11 jeigu bus noro 

Perrašant windows visada padaryk 3 particijas kaip min

 

 

Windows siunti is cia - https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Windows 11 buvo irasytas bet tik kai atsirado, bet nepatiko gryzau atgal prie win 10.

"Perrašant windows visada padaryk 3 particijas kaip min" Gali sita labiau paaiskinti?

prieš 11 valandas(-ų), taki parašė:

Iš kur windows siuntiesi? Tų pačių Windows perrašymas nieko neduos. 

Nepatariu naudoti Windows 11 iš karto. Nueik į torrent ir atsisiųsk bet kokius "clean" windows 10 1903 kokia versija. Tada nusipirk raktą už 2€ ir aktyvuok i "Professional", o po to galėsi update į Windows 11 jeigu bus noro 

Perrašant windows visada padaryk 3 particijas kaip min

 

 

Katra geriausiai siustis?

 

image_2024-10-02_194739587.png

(redaguota)

Jei jau bandei naudoti Windows .ISO atsiųstą iš Microsoft, neverta net bandyti siųstis neaiškių .ISO iš torrent'ų. Nepadės. Pirkti raktų už kelis eurus irgi neverta, nes gali aktyvuotis nemokamai: https://github.com/massgravel/Microsoft-Activation-Scripts. Rezultatas tas pats.

Perrašyti Windows reikia formatuojant diską. Diegti tvarkykles reikia iš motininės (arba latpopo, jeigu laptopas) modelio gamintojo puslapio, o ne naudoti visokius updater'ius ar booster'ius. Dar gali pabandyti atnaujinti BIOS (būtinai siųskis iš oficialios svetainės, kaip ir tvarkykles). Jei nepadės - problema su "geležimi".

Redaguota , nario Tautedorus
(redaguota)
prieš 12 valandas(-ų), Tautedorus parašė:

Jei jau bandei naudoti Windows .ISO atsiųstą iš Microsoft, neverta net bandyti siųstis neaiškių .ISO iš torrent'ų. Nepadės. Pirkti raktų už kelis eurus irgi neverta, nes gali aktyvuotis nemokamai: https://github.com/massgravel/Microsoft-Activation-Scripts. Rezultatas tas pats.

Perrašyti Windows reikia formatuojant diską. Diegti tvarkykles reikia iš motininės (arba latpopo, jeigu laptopas) modelio gamintojo puslapio, o ne naudoti visokius updater'ius ar booster'ius. Dar gali pabandyti atnaujinti BIOS (būtinai siųskis iš oficialios svetainės, kaip ir tvarkykles). Jei nepadės - problema su "geležimi".

Ar aktyvacija per tą link suteikia galimybę į update ar juos sustabdo? Ir kaip dėl Professional versijos? 

Už Win CdKey sumokėjau 1.50€ gavau Professional Windows. Ir perrašant Windows, tas CDKey išsisaugoja BIOS/firmware tad iš naujo nereikia net aktyvuoti

Dėkui už ats. 

----

prieš 23 valandas(-ų), Žmogus.. parašė:

Windows siunti is cia - https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

Windows 11 buvo irasytas bet tik kai atsirado, bet nepatiko gryzau atgal prie win 10.

"Perrašant windows visada padaryk 3 particijas kaip min" Gali sita labiau paaiskinti?

Katra geriausiai siustis?

 

image_2024-10-02_194739587.png

Šiame sąraše nėra "clean" Windows. Nenaudočiau nei vienų iš jų. Windows aš siunčiausi iš ext ir jie veikia visiškai be jokių problemų. 

Jeigu naudoji didelės apimties SSD pvž 1TB tai particijos paliekamos Win OS, Aktyvacijai, programoms ir žaidimams kad kitą kartą perrrašant Windows, dokumentai, programos nebūtų ištrintos

Redaguota , nario taki
prieš 14 valandas(-ų), Tautedorus parašė:

Jei jau bandei naudoti Windows .ISO atsiųstą iš Microsoft, neverta net bandyti siųstis neaiškių .ISO iš torrent'ų. Nepadės. Pirkti raktų už kelis eurus irgi neverta, nes gali aktyvuotis nemokamai: https://github.com/massgravel/Microsoft-Activation-Scripts. Rezultatas tas pats.

Perrašyti Windows reikia formatuojant diską. Diegti tvarkykles reikia iš motininės (arba latpopo, jeigu laptopas) modelio gamintojo puslapio, o ne naudoti visokius updater'ius ar booster'ius. Dar gali pabandyti atnaujinti BIOS (būtinai siųskis iš oficialios svetainės, kaip ir tvarkykles). Jei nepadės - problema su "geležimi".

BIOS updeitinau, nes pagrindine plokste "b550m aorus elite" procesorius amd 5. Atnaujinau bios'us nieko nepasikeite. Ta prasme su "geležimi"?

 

prieš 13 valandas(-ų), Kaledinis parašė:

Sveikas manau galiu padeti skolingas neliksi xximplaxx parasyk man i dc padesiu isspresti problwma

Pakvieciau.

prieš 13 valandas(-ų), taki parašė:

Ar aktyvacija per tą link suteikia galimybę į update ar juos sustabdo? Ir kaip dėl Professional versijos? 

Už Win CdKey sumokėjau 1.50€ gavau Professional Windows. Ir perrašant Windows, tas CDKey išsisaugoja BIOS/firmware tad iš naujo nereikia net aktyvuoti

Dėkui už ats.

Gali aktyvuoti bet kokią versiją. Atnaujinimai veikia. Aktyvacija irgi išsisaugo ir "išgyvena" OS perrašymus. Realiai, vieną kartą reikia paleisti aktyvatorių kompiuteriui.

  • Parašė po 2 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 190 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...